Stránka 1 z 1

D3 - chybovy kod C1A20 u vzduchoveho podvozku

Napsal: 29 srp 2016 12:30
od petr_p
Zdravim,
cim dal casteji si mi hned po rozjezdu rozsviti kontrolka podvozku (symbol auticka s sipkama) zlute. Byl jsem s tim ted pred chvili u kamarada v dilne a jeho diagnostika (neoriginalni) vypsala hlasku C1A20 :think

Muze mi nekdo poradit, zda-li je to kompresor na konci zivotnosti, nebo co to znamena? :sweat

Kdyz nastartuju tak muzu v pohode na miste menit vysku podvozku nahoru a dolu, ale jak se rozjedu tak zhruba po 100 m se rozsviti kontrolka :think

Diky za radu,

Petr_P

Re: D3 - chybovy kod C1A20 u vzduchoveho podvozku

Napsal: 29 srp 2016 19:06
od xxx
něco z tohoto:

Compressor fault
Reservoir pipe air leak
Reservoir air leak
Gallery pipe air leak
Intake filter blocked/restricted
Intake pipe blocked/restricted
Air suspension intake silencer blocked/restricted
Corner valve stuck open
Pressure sensor fault

měl jsem podobný problém. U mě to byl kompresor před smrtí, kdy už nebyl schopný dávat dostatečný tlak do zásobníku. Rovnou jsem dal nový, když jsem viděl v jakém byl stavu. Ani jsem nezkoušel opravnou sadu.

Re: D3 - chybovy kod C1A20 u vzduchoveho podvozku

Napsal: 29 srp 2016 19:36
od mipr
Petře - pravdepodobne ti odchadza kompresor - pomaly "fuka" system. kod vsak moze znamenat aj nieco ine. Mal by zajst na serioznu LR diagnostiku , aby si mal istotu a konkretne informacie...

Drzim palec. :yes

Re: D3 - chybovy kod C1A20 u vzduchoveho podvozku

Napsal: 30 srp 2016 11:31
od petr_p
Diky za vase prispevky. Rozumim tomu dobre, ze LR Diagnostika napise konkretneji onu zavadu, a ne celou skupinu moznych zavad jak pise "xxx"?

Re: D3 - chybovy kod C1A20 u vzduchoveho podvozku

Napsal: 30 srp 2016 15:55
od Maxsel
Origo diagnostika navrhne postup, co všechno máš zkontrolovat nebo udělat, aby jsi přišel na konečné řešení.

Re: D3 - chybovy kod C1A20 u vzduchoveho podvozku

Napsal: 18 led 2017 09:03
od petr_p
Da se rozpoznat, zda-li je potreba krome unaveneho komresoru vymenit i nektery z mechu? Nepredpokladam, ze LR diagnostika je az tak chytra, ze dokaze rozpoznat netesnost mechu, nebo se mylim?
Je na to nejaky tip jak poznat netesny mech?

Diky moc za prispevky

Re: D3 - chybovy kod C1A20 u vzduchoveho podvozku

Napsal: 18 led 2017 10:16
od MadTom
Na netěsný měch je nejlepší jarová voda - akorát se u toho musí vlézt pod auto. Takže nejlépe auto na rampu, nastříkat (pořádně) a zkusit všechny výškové polohy. Pokud se to dělá v zimě, tak je šance, že bublinky místo popraskání zmrznou a budou lépe vidět.
Diagnostika netěsnost nepozná - bude se snažit dorovnávat, stejně jako když do auta někdo nastoupí.

Re: D3 - chybovy kod C1A20 u vzduchoveho podvozku

Napsal: 18 led 2017 11:13
od petr_p
diky moc za tip :yes

Re: D3 - chybovy kod C1A20 u vzduchoveho podvozku

Napsal: 19 led 2017 00:56
od Maxsel
petr_p píše: 18 led 2017 09:03 Da se rozpoznat, zda-li je potreba krome unaveneho komresoru vymenit i nektery z mechu? Nepredpokladam, ze LR diagnostika je az tak chytra, ze dokaze rozpoznat netesnost mechu, nebo se mylim?
Je na to nejaky tip jak poznat netesny mech?

Diky moc za prispevky
Už jsem to psal. Originální LR diagnostika ti navrhne postup, co všechno máš zkontrolovat nebo udělat a v jakém pořadí, aby jsi přišel na to, kde je chyba. Takže ano, dokáže přijít i na vadný měch, nebo netěsnost systému v určitém místě, případně špatný kompresor apod. Funguje to na principu, že např. zjistí, že v systému klesá tlak a rychlostí zvedání a klesání auta nebo nárůstem teploty kompresoru a zavíráním a otevíráním ventilových bloků vyhodnocuje kde, jak rychle atd. a tobě dává tipy, co máš postupně zkontrolovat. Něco vyhodnotí přímo, něco neumí úplně exaktně, ale vylučuje možnosti na základě tvojí zpětné vazby. Žádná neoriginální diagnostika podobný postup nemá.

Re: D3 - chybovy kod C1A20 u vzduchoveho podvozku

Napsal: 19 led 2017 05:54
od petr_p
Prima, diky :yes