D3/D4 - vzduchové kompresory
Moderátor: Miky_CZ
D3/D4 - vzduchové kompresory
Zdar,
máte někdo reálnou zkušenost z přechodu kompresoru Hitachi na AMK? Jde mi o to, jestli je výkonnější?
No a dále - máte někdo zkušenost s tímto kompresorem:
https://aerosus.cz/land-rover/discovery ... gI8JvD_BwE
Značku Aerosus neznám... spolehlivost? Výkon kompresoru?
Mám teď dva Hitachi, oba zrepasované a plně funkční, nicméně pokud by AMK, nebo ten Aerosus byly objektivně výkonnější, tak bych o tom uvažoval...
Díky za info.
máte někdo reálnou zkušenost z přechodu kompresoru Hitachi na AMK? Jde mi o to, jestli je výkonnější?
No a dále - máte někdo zkušenost s tímto kompresorem:
https://aerosus.cz/land-rover/discovery ... gI8JvD_BwE
Značku Aerosus neznám... spolehlivost? Výkon kompresoru?
Mám teď dva Hitachi, oba zrepasované a plně funkční, nicméně pokud by AMK, nebo ten Aerosus byly objektivně výkonnější, tak bych o tom uvažoval...
Díky za info.
Re: D3/D4 - vzduchové kompresory
Jsem čekal debatu jak sfiňja a vono nic. Aspoň názor na AMK x Hitachi - má někdo?
- petr štrof
- Příspěvky: 907
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: D3/D4 - vzduchové kompresory
já šel cestou repasu záruka 1 rok , cena jak za čínskej novej kompresor .
AMK tady vozí dost lidí a žádnej problém ,akorát musíš přehrát soft.
Hitaschi byl z výroby tam asi není co řešit .
Výkonnější žádnej asi nebude , když to jsou záměnný kompresory .
AMK tady vozí dost lidí a žádnej problém ,akorát musíš přehrát soft.
Hitaschi byl z výroby tam asi není co řešit .
Výkonnější žádnej asi nebude , když to jsou záměnný kompresory .
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: D3/D4 - vzduchové kompresory
Vidím to stejně. Dělal jsem si opravu starého funkčního nová hlava, píst, sada těsnění, HD víčko vysoušeče, náplň vysoušeče a jaksi nevidím důvod pro výkonnějšípetr štrof píše:já šel cestou repasu záruka 1 rok , cena jak za čínskej novej kompresor .
AMK tady vozí dost lidí a žádnej problém ,akorát musíš přehrát soft.
Hitaschi byl z výroby tam asi není co řešit .
Výkonnější žádnej asi nebude , když to jsou záměnný kompresory .
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- xxx
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: D3/D4 - vzduchové kompresory
Když mi na D3 umíral kompresor, tak jsem vyměnil Hitachi za Hitachi a věděl jsem, že zase bude na 200tis. km klid. Proč pořád spekulujete nad záměnou dílů, které jsou na těch našich autech kvalitní?
Naposledy upravil(a) xxx dne 16 kvě 2019 11:02, celkem upraveno 1 x.
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: D3/D4 - vzduchové kompresory
Já mám AMK, kdy se měnil Hitachi ve 120tis. Aktuálně mám na AMK 50 tis. a zatím nic. Ale nemám porovnání protože výměna proběhla než jsem auto koupil. Ale když se blbne s Xlifterem taky nestíhá a hodí hlášku SRS
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: D3/D4 - vzduchové kompresory
Já bych ani nic nevymýšlel, ale vloni v ALbánii dostal 2 roky starý kompresor Hitachi hodně zabrat - a potřeboval repasi. Kombinace využívání Anitasu a cca 3 hodiny uvěznění v bahně (kde se kompresor nemohl chladit) než jsme to celé projeli udělala své. Byl to extrém (pro mě), který už takto jezdit s D4 nechci, ale ukázalo to na slabé místo. Pokud jezdím po asfaltu, či "normální" offroad, tak to nebude tak vidět, ale v Albánii, půl dne cesty od civilizace se mi nelíbilo, že se autu nechtělo nahoru.
Druhý den, když jsme se konečně dostali z těchto sraček jsme jeli kamenitou a hrbolatou cestu dolů a jak se využívali zdvihy pérování a ten kompresor měl připálený teflonový těsnění (což jsem později zjistil doma) tak mi furt padala prdel dolů a já trnul co tak dole o ty šutry očešu. Nebylo to příjemný... Tak proto..
Jinak auto nemá nikde žádný únik a drží klidně týden výšku jak má...
Druhý den, když jsme se konečně dostali z těchto sraček jsme jeli kamenitou a hrbolatou cestu dolů a jak se využívali zdvihy pérování a ten kompresor měl připálený teflonový těsnění (což jsem později zjistil doma) tak mi furt padala prdel dolů a já trnul co tak dole o ty šutry očešu. Nebylo to příjemný... Tak proto..
Jinak auto nemá nikde žádný únik a drží klidně týden výšku jak má...
Re: D3/D4 - vzduchové kompresory
Jo a ta fotka ukazuje jen jednu "díru" - těhlech míst jsme projeli cca 5 za sebou. Po té první se přihnala bouřka a chcalo jak sfiňja. V každé navíjedno a z téhle moje a kámošovo navíjedlo, abychom D4 dostali ven. Každé auto muselo použít naviják - no prostě hnus... A navíc v té největší byla utopená koza...
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: D3/D4 - vzduchové kompresory
Tak celý den to přeci nebylo ve srackach takže se v případě dá sundat kryt vyčistit bordel a jede se dál
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: D3/D4 - vzduchové kompresory
Čistil jsem to ten druhý den (první den jsme do těch sraček vjeli cca kolem 1 - 2 hodiny odpoledne a skončili jsme v 9 večer) - ale to už bylo pozdě: teflonové těsnění spálené.
Re: D3/D4 - vzduchové kompresory
No prostě jsi narazil na limit použité konstrukce a jedině řešení se takovému používání vyvarovat. Nebo vymyslet nějaké chlazení.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- mipr
- Příspěvky: 664
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: D3/D4 - vzduchové kompresory
AMK ma vyssiu zivotnost, o 1ks teplotne cidlo menej, je drahsi a horsie sa nan zhanaju nahradne diely.
Hitachi vydrzi menej, dielov kupis kopec, repasov tiez.
Tak si teraz vyber....
Hitachi vydrzi menej, dielov kupis kopec, repasov tiez.
Tak si teraz vyber....
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
- Kokesek
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3/D4 - vzduchové kompresory
[emoji106]Presne tak. Hitachi se vice namaka je hlucnejsi.mipr píše:AMK ma vyssiu zivotnost, o 1ks teplotne cidlo menej, je drahsi a horsie sa nan zhanaju nahradne diely.
Hitachi vydrzi menej, dielov kupis kopec, repasov tiez.
Tak si teraz vyber....
Re: D3/D4 - vzduchové kompresory
Pánové, hrabal jsem se na netu (původně jsem chtěl najít nějaká data k porovnání výkonu různých kompresorů) a našel jsem toto:
http://www.air-suspension-shop.com/inde ... 0&lang=eng
Mají zajímavé ceny (včetně VAT) - máte někdo zkušenost s tímto webem?
http://www.air-suspension-shop.com/inde ... 0&lang=eng
Mají zajímavé ceny (včetně VAT) - máte někdo zkušenost s tímto webem?
- petr štrof
- Příspěvky: 907
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: D3/D4 - vzduchové kompresory
DiscoDrak píše: ↑21 kvě 2019 12:37 Pánové, hrabal jsem se na netu (původně jsem chtěl najít nějaká data k porovnání výkonu různých kompresorů) a našel jsem toto:
http://www.air-suspension-shop.com/inde ... 340&lang=e
Koukám že mají hodně dobrý ceny , kompresor na D3 Hitaschi vychází líp než můj repas co jsem platil
Re: D3/D4 - vzduchové kompresory
No právě - dodavatel z německa a má lepší ceny dokonce než Litep... to čučím... Otázka je jestli to opravdu vyrábí v německu, nebo jen dováží z číny a dá tomu německou značku. Až si najdu čas, tak mu zavolám
- kaligula
- Příspěvky: 894
- Registrován: 10 říj 2012 09:45
- auto: Def110, F150, ex D3
- Bydliště: Dětmarovice
Re: D3/D4 - vzduchové kompresory
i negativní zkušenost je někdy zkušenost - tak sem písnu pár postřehů z mé demontáže kompresoru - po 11 letech provozu jsem se rozhodl preventivně udělat repas - rychlospojky na hadičkách totálně zarostlé tak jsem je já jouda říznul přímo u kompresoru, teď to složitě budu kuchat a napojovat, řízněte si je v dostateční vzdálenosti a jak stačí spojit spojkou za 35 kč
držák kompresoru má 3 šrouby dva dobře a jeden blbě přístupný, na ten je potřeba vzít nový, kvalitní nevymačkaný očko , při sjetí klíče už podruhé nejde povolit a končí to destrukcí držáku
a tak si tady žiju, a děkuji Rennie za vypuštění systému a psychickou podporu
držák kompresoru má 3 šrouby dva dobře a jeden blbě přístupný, na ten je potřeba vzít nový, kvalitní nevymačkaný očko , při sjetí klíče už podruhé nejde povolit a končí to destrukcí držáku
a tak si tady žiju, a děkuji Rennie za vypuštění systému a psychickou podporu