Předchůdci Defenderů a další veteráni
Moderátor: Rover
-
lukes
- Příspěvky: 455
- Registrován: 14 zář 2010 18:29
- auto: defender 110 300tdi
- Bydliště: High
#21
Příspěvek
od lukes » 26 říj 2018 07:42
To patří k tématu? Hledám citovaný text EvaStu ve vlákně ale tady není.
Dík za vysvětlení myšlenky Eliotte
...take it easy....
-
eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#22
Příspěvek
od eliott » 26 říj 2018 08:59
Asi ten výkřik do tmy moderátoři smázli...
-
lukes
- Příspěvky: 455
- Registrován: 14 zář 2010 18:29
- auto: defender 110 300tdi
- Bydliště: High
#23
Příspěvek
od lukes » 10 dub 2019 17:39
Tak pořád čekám a hledám.... poznáte někdo toto auto?
https://www.rajveteranu.cz/28986-land-r ... wb-malacky Případně majitele? Jak moc je to původní? Samozřejmě sedačky, plyn, lak vidím ale to je tak všechno... děkuji a jsem vděčný za postřehy odborníků....
...take it easy....
-
StaraPakna
- Příspěvky: 199
- Registrován: 14 bře 2009 21:13
- tel.: +420602767865
- auto: LR SII 109
- Bydliště: S výhledem na kopec
#24
Příspěvek
od StaraPakna » 11 dub 2019 06:12
Jó je jak za žurnálu ....
Každýmu dědkovi je nejlíp mrknout pod sukně neb rámy bejvaj někdy dóst hin a to je potom hodně práce.
Sedačky vyměníš (přední) a ve vnitřku je taky pěknej (strop čalounění).
Pokud chceš do Malacek je to kousek za hranicema asi by chtěl prohlídnout než na to kývneš.
Nicméně počítej s tím že ten novej kabát je novej proto že renovace nebo aby schoval že nikdy nebyla.
Koukám abych viděl a když už vidím nepřestávám snít.
-
1960SeriesII
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
-
Kontaktovat uživatele:
#25
Příspěvek
od 1960SeriesII » 11 dub 2019 08:29
Ale raději rychle, než půjde majitel do pekla za přestříkané pozinkové lišty
Nevypadá zle, ale když sud na korbě, tak s pivem
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
-
lukes
- Příspěvky: 455
- Registrován: 14 zář 2010 18:29
- auto: defender 110 300tdi
- Bydliště: High
#26
Příspěvek
od lukes » 11 dub 2019 11:02
Měl by to být 2495ccm motor benzín.... to je origo motor do série? 2,3 nebo 2,6 jsem tak nějak zaznamenal.... 2,5 ještě ne....
...take it easy....
-
stiinek
- Příspěvky: 650
- Registrován: 20 pro 2013 23:27
- auto: D2 Td5 2004
- Bydliště: Pošukov
#27
Příspěvek
od stiinek » 11 dub 2019 11:17
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
-
1960SeriesII
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
-
Kontaktovat uživatele:
#28
Příspěvek
od 1960SeriesII » 11 dub 2019 11:36
Asi tam být může, ale pak to není originální motor, ten se dával až do 90/110. Možná jen překlep z 2,25.
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
-
eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#29
Příspěvek
od eliott » 11 dub 2019 18:26
Tak hlavně podle vrtání a zdvihu je to naprostý nesmysl...
-
stiinek
- Příspěvky: 650
- Registrován: 20 pro 2013 23:27
- auto: D2 Td5 2004
- Bydliště: Pošukov
#30
Příspěvek
od stiinek » 11 dub 2019 19:23
Ještě koukám na fotku toho papíru, a je tam typ R6. Tak kdoví co tam doopravdy je.
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
-
Poly
- Příspěvky: 353
- Registrován: 11 říj 2010 12:20
- auto: SIII_88, SIII_109STW
- Bydliště: Šumperk
#31
Příspěvek
od Poly » 11 dub 2019 23:33
Tak kdyby to byla R6, tak je to v Evropě docela rarita. Ta se montovala jen v JAR, nebo i jinde ?
Každopádně pokud by to byla R6... tak by to měl být řadový šestiválec... Který narozdíl od klasické Rover IOE 2,6 možná i funguje
R6 2.6l 6cyl petrol
(OHC - 76.2x95.8 2623cc 8.75:1 - 82Kw@4750pm, 202Nm@2200rpm
-
eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#32
Příspěvek
od eliott » 12 dub 2019 08:26
Poly píše: ↑11 dub 2019 23:33
Tak kdyby to byla R6, tak je to v Evropě docela rarita. Ta se montovala jen v JAR, nebo i jinde ?
Každopádně pokud by to byla R6... tak by to měl být řadový šestiválec... Který narozdíl od klasické Rover IOE 2,6 možná i funguje
R6 2.6l 6cyl petrol
(OHC - 76.2x95.8 2623cc 8.75:1 - 82Kw@4750pm, 202Nm@2200rpm
R6 i i ta IOE, ale podle vrtání a zdvihu je to nesmysl, nic takového neodpovídá ani 4válci, ani 6válci.
-
cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
#33
Příspěvek
od cyril » 12 dub 2019 08:59
Postříkaný barvou hlavně zvenku, zaslepený různý otvory v karoserii, motorový prostor původní barva, zespodu rovněž nic moc uděláno. Řekl bych pocukrovaný na prodej...Auto by určitě šlo udělat, ale za tyhle peníhze je to s přihlédnutím k faktu, že to nemá papíry, aby to šlo přihlásit na normální čísla, docela hovadina. Podle fotky motoru bych řekl 4válec, ale už jsem auto Lukesovi rozmluvil. Prodávající možná neví, nebo mlží.
-
Přílohy
-
- IMG_7006.jpg (89.6 KiB) Zobrazeno 7762 x
-
- IMG_7009.jpg (87.02 KiB) Zobrazeno 7762 x
-
lukes
- Příspěvky: 455
- Registrován: 14 zář 2010 18:29
- auto: defender 110 300tdi
- Bydliště: High
#34
Příspěvek
od lukes » 12 dub 2019 16:50
Tak dál čekám
Ještě par fotek motorového prostoru samozřejmě jsem obřad rád za vaše další komentáře a děkuji za ty předchozí
...take it easy....
-
Poly
- Příspěvky: 353
- Registrován: 11 říj 2010 12:20
- auto: SIII_88, SIII_109STW
- Bydliště: Šumperk
#35
Příspěvek
od Poly » 12 dub 2019 20:43
Tak podle fotek, to fakt jasně vypadá na 2,25 nebo 2,5 benzin, čtyřválec. Krom toho co píše Cyril, tak koukám, že tam je neoriginal například servo...
-
StaraPakna
- Příspěvky: 199
- Registrován: 14 bře 2009 21:13
- tel.: +420602767865
- auto: LR SII 109
- Bydliště: S výhledem na kopec
#36
Příspěvek
od StaraPakna » 13 dub 2019 06:23
Poly píše: ↑11 dub 2019 23:33
Tak kdyby to byla R6, tak je to v Evropě docela rarita. Ta se montovala jen v JAR, nebo i jinde ?
Každopádně pokud by to byla R6... tak by to měl být řadový šestiválec... Který narozdíl od klasické Rover IOE 2,6 možná i funguje
R6 2.6l 6cyl petrol
(OHC - 76.2x95.8 2623cc 8.75:1 - 82Kw@4750pm, 202Nm@2200rpm
Mě ta 2,6 IOE v Kačeně funguje neprosto dokonale
a dokonce je vybavena vypínáním některých válců ....
jen nevím kterých
Koukám abych viděl a když už vidím nepřestávám snít.
-
Poly
- Příspěvky: 353
- Registrován: 11 říj 2010 12:20
- auto: SIII_88, SIII_109STW
- Bydliště: Šumperk
#37
Příspěvek
od Poly » 13 dub 2019 20:21
To se o naší 2,6 IOE dá říct také.
Ale zase ten zvuk je prostě jedinečný
Ale zpět k tématu.... Pokud by nebyl požadavek na konkrétní verzi 109STW, tak by možná stálo za pokus mrknout se ná na tenhle kus....
https://auto.bazos.cz/inzerat/103008547 ... ries-3.php
Je to LHD... SIII, 1977 2,6IOE.... Samozřejmě by to potřebovalo prohlédnout, jak vypadá zblízka....
.
-
lukes
- Příspěvky: 455
- Registrován: 14 zář 2010 18:29
- auto: defender 110 300tdi
- Bydliště: High
#38
Příspěvek
od lukes » 14 dub 2019 16:51
Jj to jsem taky viděl.... srdce mi ale bije pro 5 dveří
...take it easy....
-
Poly
- Příspěvky: 353
- Registrován: 11 říj 2010 12:20
- auto: SIII_88, SIII_109STW
- Bydliště: Šumperk
#39
Příspěvek
od Poly » 15 dub 2019 05:58
Chápu.... 109Stw má své kouzlo... Také jsem propadl
Jen bych upozornil, že proti "obyčejné" třídveřové 109 nebo 88 se vážnější renovace dlouhého Station wagonu rychle dostane klidně na cenu víc než o 1/3 vyšší a časově klidně na dvojnásobek... Na druhou stranu výsledek pak stojí za to