#1322
Příspěvek
od MadTom » 29 lis 2017 07:48
Jenom taková drobnost k tomu srovnání DEF vůči D3 - D3 má takové věci jako kontrolu trakce a podobné, takže aby si hrábla, tak to tvá docela dlouho. A abych nebyl moc od tématu, na D2 mám na zimu Coopery, sice už jsou spíše staré než starší, ale fungují docela dobře, v mezích toho, co se dá od vysoké a těžké krabice očekávat. Jinak v terénu jsou porovnatelné s BFG AT - vzorek je podobně hrubej. Co by jim asi neudělalo dobře jsou ostré šutry, ale ani ty ATčka s toho nevyjdou nepoškozené. Kdysi jsem taky uvažoval nad jedněma univerzálníma gumama na celý rok, nakonec jsem skončil u toho, že na D2 i na 130ku mám na každé troje obuté disky - ATčka na léto a výlety, MTčka když je doopravdy potřeba a zimáky na zimu. Na 130ku jsem se zimákama na začátku nepočítal, ale ATčka co mám jsou nějakého staršího data produkce, a nemají na sobě ani to M+S, takže když v loni nasypal sníh, tak jsem tam musel obout MTčka, jelo to furt, jezdil jsem s tím jenom po městě, ale auto bylo zaházené až na střeše.
A poznámka na okraj - někde jsem zahlédl, že v Německu? jim už jako zimní nestačí označení M+S, ale potřebují tu vločku, tak na to pozor.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo