Jde o to jakou plochou se ten výkon přenáší. Ta bejvalka byla taky dvoutakt, měla 53k ale vážila necelejch 150 kilo. Navíc do kolky neni problém narvat motor z jakýkoliv mašiny a pak jí natřítmajkro píše:Na cem je lepsi akcelerace?
PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Moderátor: Miky_CZ
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Tak posledni offtopic To o cem mluvim ma nejakych 100 koni na 90 kiloKRANG píše:Jde o to jakou plochou se ten výkon přenáší. Ta bejvalka byla taky dvoutakt, měla 53k ale vážila necelejch 150 kilo. Navíc do kolky neni problém narvat motor z jakýkoliv mašiny a pak jí natřítmajkro píše:Na cem je lepsi akcelerace?
- Kawa12
- Příspěvky: 550
- Registrován: 06 črc 2009 18:10
- auto: rezinka 88,LC V8
- Bydliště: Kralupy
- Kontaktovat uživatele:
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Tak to bud kluci neuměli jezdit,nedo jsi schválně vybíral terén pro sebe,jezdim na obojim a motorka je rychlejší.(taky ve dvoutaktech)KRANG píše:To bych neřek, s mojí ex jsem na kluky s kroskama většinou musel čekat Jejich nevýhodou v terénu (lese) je vejška a mojí zas šířka ale akcelerace je lepší a rychlost v terénu se dá na 4kuli ustát stejná nebo i větší než na mašiněmajkro píše:A o level niz, nez na dvoukolech
Nějak si moc dobře neumim představit,jet na 4kolce 130 po zvoranym poli a když tak ne déle jak 3 minuty.
...a nebo jseš moje krevní skupina a rád bych si z tebou zajezdil
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Nějak si moc dobře neumim představit,jet na 4kolce 130 po zvoranym poli PO ZADNIMKawa12 píše: Tak to bud kluci neuměli jezdit,nedo jsi schválně vybíral terén pro sebe,jezdim na obojim a motorka je rychlejší.(taky ve dvoutaktech)
Nějak si moc dobře neumim představit,jet na 4kolce 130 po zvoranym poli a když tak ne déle jak 3 minuty.
...a nebo jseš moje krevní skupina a rád bych si z tebou zajezdil
Kazdopadne kluci na 4kolkach si kvuli stabilite nemuzou dovolit ani moc skakat, ono dostat bombu jed jednoho kola driv nez od druhyho je na budku..
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
No tak terén to byl povětšinou spíš lehčí (mimo cesty). Všelijaký klacky, kořeny, nízký větve mokrá tráva atp. je na mašině prostě opruz. Pokud by jsme se bavili vyloženě o těžším terénu, tak tam se kolka s mašinou srovnat ani nedá. Pokud tady majkro argumentuje výkonem, tak bych chtěl vidět jak by takovej stroj v opravdovým terénu stíhal 4kuli 4x4 s redukcí a uzávěrkama, to sou prostě nesrovnatelný stroje. Vůbec nemluvě o tom, že na 4kuli se dá jezdit celoročně. ..třeba i na sněhu
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
a na mašině jo? ..tak na to bych se rád přijel podivatmajkro píše: Nějak si moc dobře neumim představit,jet na 4kolce 130 po zvoranym poli PO ZADNIM
- Přílohy
-
- zorane_pole.JPG (132.8 KiB) Zobrazeno 3275 x
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
- Kawa12
- Příspěvky: 550
- Registrován: 06 črc 2009 18:10
- auto: rezinka 88,LC V8
- Bydliště: Kralupy
- Kontaktovat uživatele:
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Včera jsem doděl spojku,tak jsem to byl zkusit a musim uznat,že v hlubočanu se těžko zatáčí a na ledě se nezatáčí vůbecKRANG píše: Vůbec nemluvě o tom, že na 4kuli se dá jezdit celoročně. ..třeba i na sněhu
A o výkonu to taky tak docela není,měl jsem pujčenou na pár dní Hondu CRF 450 a hrozný kladivo,ta motorka ovládala mě a ne já jí a to nemam moc rád,když jí nemužu dát kulicha když já chci...po 15minutách ostřejší jízdy jsem neudržel řidítka v ruce...
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Kdyby majkro od stihani a terenneni nemel zniceny kolena, tak ver, ze by stihal po zadnim Pokud opravdovy teren je to zminovane pole (ne vojenska strelnice na obrazku nahore ). Musis si uvedomit, ze motorka proti 4 kolce nepoterbuje nic jako zaverky a redukce.. Ty veci jsou tam kvuli tem dvema zbytecnym kolum, ktere se nikam nevejdou a ktere maji chut se tocit kazde jinak, nebo zapadnout kazde do jinat tvarovane diry Proste tam kam se dostanes se 4 kolkou, tam protahnu vetsinou i motorku, i kdyz u motorky hodne zalezi na proporcich a zkusenostech jezdce.KRANG píše:No tak terén to byl povětšinou spíš lehčí (mimo cesty). Všelijaký klacky, kořeny, nízký větve mokrá tráva atp. je na mašině prostě opruz. Pokud by jsme se bavili vyloženě o těžším terénu, tak tam se kolka s mašinou srovnat ani nedá. Pokud tady majkro argumentuje výkonem, tak bych chtěl vidět jak by takovej stroj v opravdovým terénu stíhal 4kuli 4x4 s redukcí a uzávěrkama, to sou prostě nesrovnatelný stroje. Vůbec nemluvě o tom, že na 4kuli se dá jezdit celoročně. ..třeba i na sněhu
Ted je majkro rad, kdyz se na sve tezke lasce bordelu vyhne (ac by se kvuli unave na konci hodila 4kola) http://picasaweb.google.com/lh/photo/vJ ... directlink a nebo si necha pomoct od kamaradu http://picasaweb.google.com/lh/photo/sn ... directlink.
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Takovym jsem uz parkrat musel, je to pruser na dlouho ale da se to, ale pises to jako bys tu se zaverkama a vsim moznym na 4 kolce nezapichl cumak vubec. Myslim, ze bys byl na tom podobne jako ja, jen bys nemusel davat nohy doluKRANG píše:a na mašině jo? ..tak na to bych se rád přijel podivatmajkro píše: Nějak si moc dobře neumim představit,jet na 4kolce 130 po zvoranym poli PO ZADNIM
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
No tak na zimu je samozřejmě 4x4 lepší, starou 4x2 sem v zimě uvařil, prostě pořád chudák hrabala a moc nejela. Ten valivej odpor sněhu je hodně znát, teď v zimě mi ta 660 brala 20l/100. Potkal sem přes víkend dva čtyřkolkáře a žádnýho motorkáře a ani stopy ve sněhu sem neviděl no tak já nevim proč teď ty mašinisti nejezděj
No nic, tohle off topic téma quad vs. dirt bike je už asi vyčerpaný. Mimochodem, mám jí na chalupě nedaleko Roudnice, tak můžem ty naše stroje prohnat.
Ještě bych zmínil kamaráda, co má na horách tři sněžný skůtry a řikal mi, že stejně ta 4kule s pásama je kolikrát lepší. Nevim, pásy nemám, nemůžu hodnotit.
No nic, tohle off topic téma quad vs. dirt bike je už asi vyčerpaný. Mimochodem, mám jí na chalupě nedaleko Roudnice, tak můžem ty naše stroje prohnat.
Ještě bych zmínil kamaráda, co má na horách tři sněžný skůtry a řikal mi, že stejně ta 4kule s pásama je kolikrát lepší. Nevim, pásy nemám, nemůžu hodnotit.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
..jo, já jenom sem si nebyl jistej jestli si rozumíme s tim pojmem "zvoraný pole" a po tom co si pod tim představuju já se 130 jezdit podle mýho nedámajkro píše: Takovym jsem uz parkrat musel, je to pruser na dlouho ale da se to, ale pises to jako bys tu se zaverkama a vsim moznym na 4 kolce nezapichl cumak vubec. Myslim, ze bys byl na tom podobne jako ja, jen bys nemusel davat nohy dolu
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Ja jsem taky nic o 130ti po zvoranym poli nic nepsal, pouze jsem mu to tam doplnil jako vtip, protoze to na 4kolce jde spatne i po nezorany louceKRANG píše:..jo, já jenom sem si nebyl jistej jestli si rozumíme s tim pojmem "zvoraný pole" a po tom co si pod tim představuju já se 130 jezdit podle mýho nedámajkro píše: Takovym jsem uz parkrat musel, je to pruser na dlouho ale da se to, ale pises to jako bys tu se zaverkama a vsim moznym na 4 kolce nezapichl cumak vubec. Myslim, ze bys byl na tom podobne jako ja, jen bys nemusel davat nohy dolu
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
..kdo na pořádný 4kole jezdil, tak ví, že to jde naopak velmi dobřemajkro píše: Ja jsem taky nic o 130ti po zvoranym poli nic nepsal, pouze jsem mu to tam doplnil jako vtip, protoze to na 4kolce jde spatne i po nezorany louce
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Svoji prvni jsem mel kdyz mi bylo 13 nebo 14, zavodni krosovou 250ku yamahu, na treningy.. A pokazde me vadilo, kdyz mi malej drn nakopl jedno kolo... Asi se od te doby hodne zmenilo..KRANG píše:..kdo na pořádný 4kole jezdil, tak ví, že to jde naopak velmi dobřemajkro píše: Ja jsem taky nic o 130ti po zvoranym poli nic nepsal, pouze jsem mu to tam doplnil jako vtip, protoze to na 4kolce jde spatne i po nezorany louce
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
To je tak, kdyz se hadaji dva troubove o nicem a kazdej musi mit posledni slovo, nekdo ty OT kecy smazte
- DjALF
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 26 dub 2007 02:34
- auto: Toyota LC 100
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Skůtr je dobrej na velkých pláních kde se dá jet rychle nebo na tvrdším uježděnym sněhu,protože když nemá rychlost nebo je to měkčí tak se boří. jinak bych ,ale volil 4kolku na pásech.Kromě rychlosti je proti skůtru mnohem lepší.KRANG píše:No tak na zimu je samozřejmě 4x4 lepší, starou 4x2 sem v zimě uvařil, prostě pořád chudák hrabala a moc nejela. Ten valivej odpor sněhu je hodně znát, teď v zimě mi ta 660 brala 20l/100. Potkal sem přes víkend dva čtyřkolkáře a žádnýho motorkáře a ani stopy ve sněhu sem neviděl no tak já nevim proč teď ty mašinisti nejezděj
No nic, tohle off topic téma quad vs. dirt bike je už asi vyčerpaný. Mimochodem, mám jí na chalupě nedaleko Roudnice, tak můžem ty naše stroje prohnat.
Ještě bych zmínil kamaráda, co má na horách tři sněžný skůtry a řikal mi, že stejně ta 4kule s pásama je kolikrát lepší. Nevim, pásy nemám, nemůžu hodnotit.
A co se týká značky tak Yamaha Kodiak nebo Grizzly.
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
- Michal M.
- Příspěvky: 371
- Registrován: 06 pro 2008 19:23
- tel.: +420723918888
- auto: Defender 90 200 Tdi
- Bydliště: Újezd u Brna
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Skútr v měkým hlubokým sněhu nefunguje, jsme se loni v říjnu v Beskydech pořádně natrápili.
- Přílohy
-
- 9227_1220173989359_1379212201_30894960_3116468_n.jpg (60.38 KiB) Zobrazeno 3200 x
-
- 9227_1220174189364_1379212201_30894965_5766899_n.jpg (55.79 KiB) Zobrazeno 3200 x
-
- 9227_1220173509347_1379212201_30894949_6179595_n.jpg (25.88 KiB) Zobrazeno 3200 x
skype: michal.makovsky79
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Zdar čtyřkuláci.Protože sem založil tohle vlákno tak musím všem co do něho přispěli oznámit jak ten výběr nakonec dopadl.Po zvážení všech možností jsem koupil TGB BLADE 550 IRS 14" a včera sem přijel z první garančky/servis a otevření na 30 KW/ a zatím spokojenost Byl to pro mě ranec,ale je to perfektní odvaz až na jednu maličkost a to je,že jezdit na kolce baví i moji ženu
- Přílohy
-
- fotografie0106.jpg (59.88 KiB) Zobrazeno 3174 x
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Tak to je fajn ne gratulace
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.