Stránka 1 z 1

2.0DI kolísanie otáčok

Napsal: 21 dub 2010 19:30
od dzordzi
Pomóc!!!! :Sorry: začali mi kolísať otáčky a samé sa zvyšujú ked stojím... za jazdy to robí tiež- ked preradujem tak ostávajú otáčky hore a nepadajú alebo dosť neskoro a pomaly. počas jazdy občas afto celé cuká ako keby dochádzala nafta alebo tak podobne..... Kto by vedel čo to môže byť??? kde hladať závadu???? vdaka za rady

Re: 2.0DI kolísanie otáčok

Napsal: 21 dub 2010 21:14
od autoland
Podívej se na naftu, jestli je vše tak jak má být. Jinak potom jít po elektronice, tam bych začal váhou vzduchu,ale to radím od stolu,něco jiného je to vidět

Re: 2.0DI kolísanie otáčok

Napsal: 21 dub 2010 21:35
od dzordzi
zajtra idem pre novú váhu vzduchu..... len som nevedel že váha vzduchu može mat za následok kolísanie otáčok... myslel som že váha može iba znížiť výkon motora.... :Ja blb: inak som ju čistil tech.benzínom... :cry asi som to nemal robiť-poslal som ju do večných lovísk :Sorry:

Re: 2.0DI kolísanie otáčok

Napsal: 21 dub 2010 22:46
od Distruptor
Na tvojom motore je vaha vzduchu iba na ovladanie EGR ventilu, cize skus odpojit pripadne precisti EGR.
tu je zdroj: http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=152889 prispevok #4

Re: 2.0DI kolísanie otáčok

Napsal: 22 dub 2010 14:48
od dzordzi
Vážený- záhada vyriešená!!! :Sorry: otáčky- OK, motor ťahá-OK. treba to dať správnym ludom a je to v poriadku :hand jediná chyba bola v Plynovom pedáli- vadný snímač polohy plynového pedálu :clap Diagnostika je dobrá vec..... :mrk

Re: 2.0DI kolísanie otáčok

Napsal: 27 kvě 2010 11:49
od wtak
Kto ti robil diagnostiku?Mas prosim na neho cislo?

Re: 2.0DI kolísanie otáčok

Napsal: 30 čer 2010 23:39
od waltr666
Distruptor píše:Na tvojom motore je vaha vzduchu iba na ovladanie EGR ventilu, cize skus odpojit pripadne precisti EGR.
tu je zdroj: http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=152889 prispevok #4
dovolim si s timto nesouhlasit!!!! pokud je mi znamo tak vaha dava jednotce udaje o mnozstvi vzduchu a ta podle toho davkuje mnozstvi paliva---za soucinosti teploty a tlaku v sacim potrubi. skus odpojit vahu a uvidis rozdil v jizdnich vlastnostech a hlavne ve spotrebe.--vyleti ti nahoru nejmin o 2litry!!!!!!

Re: 2.0DI kolísanie otáčok

Napsal: 02 črc 2010 19:24
od tagr
souhlasím s waltr666 já mám egr zablokovaný a bez váhy by to nešlo,to mně potvrdili i na čiptuningu , že musí být vždy čistá , aby dávala správné údaje řídící jednotce

Re: 2.0DI kolísanie otáčok

Napsal: 02 črc 2010 20:33
od Distruptor
Tagr: no comment! Z teba nechapem uz dlhsiu dobu a waltr666 ano u modernych motorov je to tak, to je samozrejme, ale my hovorime o motore 2.0DI od roveru, na tuto info som narazil nahodou a kedze je od uzivatela "RoverRon" povazujem ju za spravnu kedze je v UK uznavany celou free komunitou. Ale je mozne ze sa myli alebo to bol reklep ale dokazat to neviem ak niekdo hej tak sa ozvite.

Re: 2.0DI kolísanie otáčok

Napsal: 02 črc 2010 21:59
od tagr
No překouk jsem se s motorem to se stane :Sorry: , ale celkem jsem zvědavý co nechápeš :ty jeden...: že se spletu jo to se stane , a že stavím trochu lepší free snad nevadí ne? POJEDEŠ NA SAHARU U VÁS NA SLOVAČI ? jinak při chiptuningu čistí váhu vzduchu vždy , tak asi na tom něco bude, už chipovali i tenhle motor
Výkon před úpravou:72 kW / 98 PS / 210 Nm
Výkon po úpravě: 92 kW / 125 PS / 250 Nm

Tak tohle zatím úspěšně udělali jednomu ,,kolegovi" tady u Prahy a zatím si nestěžuje

já jdu do téhle +- varianty tedy se svojí TD4

Výkon před úpravou: 80 kW / 109 PS / 260 Nm
Výkon po úpravě: 95 kW / 130 PS / 300 Nm
Nárůst výkonu: + 15 kW / + 21 PS / + 40 Nm

šlo by to ještě víc, ale s ohledem na vše ostatní to bude stačit na pohodu :Pohoda:

Re: 2.0DI kolísanie otáčok

Napsal: 20 úno 2012 18:07
od XXXJenda.xxx
Jiné příznaky, možná stejná diagnoza!?
Dnes jsme se byli odborněji podívat na 2,0 Di objevili jsme dalších pár závad, z nich mě nejvíc zarazila tato. Při jízdě na půl-třičtvrtě plynu do pěti sekund auto jelo na volnoběh. Noha s plynu, znova tři čtvrtě a to samé, když se dal plný plyn auto vypadalo, že by jelo furt. (po deseti sekundách jsem přestal) jak ze třičtvrtě tak i volnoběhu. Při normálním rozjezdu vše v pořádku. Auto jelo, táhlo a jakmile se odřadilo na příslušný stupeň, vydrželo se na půl-třičtvrtě plynu-do pěti vteřin volnoběh. Co by s tím mohlo být? Diagnostika nic neukazovala! Upozorňuji, že auto je stále v bazaru, ztížené testování, pokusy oprav…stále o něm uvažuji protože mi byla nabídnutá slušná cena i za předpokladu výměny snímače polohy plynového pedálu. Navíc, co když to je nějaká kravinka!
Díval jsem se po nových snímačích a levnější než za 9997 jsem nesehnal, dokáže to někdo levněji? Děkuji.

Re: 2.0DI kolísanie otáčok

Napsal: 21 úno 2012 11:23
od XXXJenda.xxx
Nikdo nic neví, nikdo se s něčím podobným nesetkal, nikdo by nejdřív nešel po…. Par tipů mám (filtry, kontakty…) ale nechci napovídat, spíš čekat na nový typ. Přijde mi divný, že diagnostika nehlásí chybu, kdyby snímač by byl v háji tak by se ozval ne!?