Stránka 1 z 1

Preklad

Napsal: 15 dub 2010 23:36
od Hunter
Kluci, nekdo z technicky zdatnych, muzete mi priblizit, o co tu jde, protoze ty technicke terminy jsou mimo me znalosti :oops: http://forum.landrovernet.com/showthrea ... gine-knock" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Preklad

Napsal: 15 dub 2010 23:41
od jeanes
TD4 klepání

http://www.youtube.com/watch?v=snmKpLmPht0" onclick="window.open(this.href);return false;

Hledám nápady na můj motor klepat.
Koupil jsem auto - TD4 roce 2001 s 70.000 mil - za velmi dobrou cenu jako jiné běžec kvůli jeho klepání. Předchozí majitel vzal auto do prekérní workshop vyšetřovat nedostatku energie. Turbo byl nahrazen, vstřikovače přepracována, klikové skříně odvzdušňovací nahrazuje, a obecně služby platí. Vůz byl řízený doma a nebudou použity pro měsíc a 10 mil po jízdě je motor vyvinutý zaklepat. Pokusil se obrátit na Indy, ale oni měli uzavřena a zmizel. Do té doby ztratil zájem a rozhodl se prodat. Jeho návrh zákona za odvedenou práci byla R28000.00, která je asi 2500 britských liber. Ouch.
I trailered auto doma a začal řešení problémů. Knock Zdá se, pochází z horní části motoru kolem číslo jedna vstřikovače.
1). Vyměnil jsem každý vstřikovač s zbrusu nové, které jsem se žádný rozdíl.
2). Cam kryt, objevil horní řetězce průvodce, který také spreje olej na řetěz chyběl jeho O kroužek, který jsem nahradil. Re-smontované a žádný rozdíl.
3). Oba vačkové hřídele ven - CAM načasování bylo určitě správné před dis-montáž.
4). Hydraulické zvedáky a rockeři odstranit a kontrolovány, a jsem vyměnil válec jeden až čtyři zkontrolovat, zda je hluk přestěhoval - žádný rozdíl.
5). Jímky off kontrolována velký konci ložiska - číslo jedna točil v kon tyči, takže jsem zjistil, že problém, který jsem si myslel. Kliky časopis byl perfektní a kontrolovat jeho rozměry, které byly na místě na. Namontovány nové velké končí a kontrolovat elektrické sítě, které byly v pořádku.
6). Přesně stejný hluk na re-start, který opravdu hodil mě.
7). Na startu motoru klepání snižuje během jednoho až dvou sekund, která mi říká, že je v souvislosti s tlakem oleje, ale já jsem pařezy.
8). Jsem udělal dlouhou screwdiver stetoskop věc, a hluk je nejvíce patrný v horní přední části motoru - č. 1. A můj Rovacom diagnostika ukazuje žádnou vinu.

Hluk nezní špatný video, ale já jsem druhý TD4, který běží sladce se žádný hluk.

Nápověda !!!!!!!!!!

Re: Preklad

Napsal: 15 dub 2010 23:44
od jeanes
Jinak preklad se snad vcera nebo predevcirem resil na Discovery... Kdyz vlozite text (snad v jakemkoliv jazyce) sem - http://translate.google.cz/#" onclick="window.open(this.href);return false; a zvolite jazyk do ktereho to chcete hodit tak vam text - sice obcas heslovite - prelozi... Ale myslim ze myslenku z toho clovek vzdycky pochopi. Je to rychly a jednoduchy!