Ciklovač stěračů
Napsal: 11 dub 2010 22:35
Tak a už je to tady, už zakládám téma s mim malým velkým problémem
S mím free máme problém ze stěrači. Když dám jeden stěr tak se zaseknou a pochvíli správně dokonají činnost, ale při použití cyklonu nic! Když dám páčku k sobě(jeden stěr) tak se rozjedou, ale po ukončení stlačení zůstanou stěrače v dané poloze. To platí ve všech režimech cyklonu i ve stíráni I. a II. Najde se tu nějaké jednoduchá „babská rada“ Děkuji.
MadTom: ad stěrače - to vypadá na doběhové kontakty - bývají schované přímo v motoru, respektive převodovce. Na několika různých autech jsem to rozebíral a čistil od něčeho co kdysi asi byva vazelína, ale teď to bylo tuhé a vypadalo to jako zbytek po destilaci velryby a stačilo to na to, aby kontakty nekontaktovaly.
Taky mě něco podobného napadlo, ale proč to tedy při jednom stěru jde tak jak má? Při zapnutém ciklovači stírají jen po dobu stlačení.
Máš bližší určení než někde? Čet sem jak konstruktéři některý věci pěkně schovali (palivoví a pilový filtr…) třeba to máme v zadních dveřích

MadTom: ad stěrače - to vypadá na doběhové kontakty - bývají schované přímo v motoru, respektive převodovce. Na několika různých autech jsem to rozebíral a čistil od něčeho co kdysi asi byva vazelína, ale teď to bylo tuhé a vypadalo to jako zbytek po destilaci velryby a stačilo to na to, aby kontakty nekontaktovaly.
Taky mě něco podobného napadlo, ale proč to tedy při jednom stěru jde tak jak má? Při zapnutém ciklovači stírají jen po dobu stlačení.
Máš bližší určení než někde? Čet sem jak konstruktéři některý věci pěkně schovali (palivoví a pilový filtr…) třeba to máme v zadních dveřích
