Stránka 1 z 1
safari a turbo
Napsal: 16 úno 2010 20:47
od tagr
Ahoj ,nemáte někdo zkušenost se šnorchlem a silikon. hadicema na TD 4 ? Budu tam dávat sportovní vložku , pak to musím protáhnout pod elektrikou a vyvést podel sloupku řidiče. Mám možnosti Bud tam dát uplně jiný ,,kastlíki s filtrem " co se dá opravdu utěsnit , protože tak jak to tam je stojí za ... nebo to předělat komlet , ale to je na 3 dny práce protože se tam k tomu vubec nemůže.
Ohledně sil. hadic turba tam chci ještě dát tenhle mezikus
http://www.frozenboost.com/product_info ... e207ee7b23 a tak se mně moc nechce kupovat celá sada,kyz ji stejně musím rozříznout, kdyby jste měl se složením někdo zkušenst budu rád za radu .
Re: safari a turbo
Napsal: 17 úno 2010 09:08
od tagr
Ozvali se mně kvůli repasy turba , stojí to 6000,- dají záruku na 1/2 roku - chce ho to v té době prohnat aspon 20 000,- km a dělají to do 2 dnů

Nevíte někdo jak je to s váhou vzduchu po měření ji mám zanešenou , asi stačí vyčistit, ale jdyby byla chycená pasuje tam i jiná od jiného výrobce, lépe zpracovaná, nebo je tahle v pohodě?
Re: safari a turbo
Napsal: 18 úno 2010 06:28
od cesta
Pokud Ti to jede normálně,tak stačí jen vyčistit,nic na tom není ,originál je myslím od bosch a je pěkně drahý,náhražky jdou sehnat kolem 2 500.Přečti si tady tohle,jestli náhradu nebo originál.
http://74.125.87.132/translate_c?hl=cs& ... eLMgTFGssA
Jinak to co je na tom obrázku je celá elektronika,ten zbytek je jen obal a sítko je to celé zalité a z boku je jedna dioda,jsou tam takové kovové plošky a ty bývaj špinavé což muže způsobovat nepřesnost měření.
Re: safari a turbo
Napsal: 18 úno 2010 08:51
od tagr
Aha tak to jo to hezky vyčistím a bude klid:D Moc děkuju za radu , ten co ho měl předemnou moc často filtr asi neměnil. Kdyby jste někdo už měnil za silikony a náhodou si pamatujete co objednat budu moc rád , já tam budu ještě dávat tohhle
http://www.frozenboost.com/product_info ... e5f19ffc3d tak koupím o to méně hadice

něco to dá , a není to o tolik držšší než hadice tak proč to nezkusit

Jinak motor mně žere 1 litr oleje na 10 000 km tak to je asi normální

a nebudu s tím nic vymýšlet.
Protože se špatně vyndavá vzduch. filtr tak to předelám , protože tak jak to je si filtr prach přitáhne všema škvírama co jsou v deklu a pak by cyklon byl na nic

Re: safari a turbo
Napsal: 19 úno 2010 17:24
od Milos
Kukam sa na tu trubku a neviem ci to vobec bude mat nejaky vyznamnejsi vplyv. Ked porovnam jej vymennu plochu z chladicom ktory tam uz je, tak neviem neviem. Hlavne cez ten chladic prudi vela vzduchu. Pride mi to skoro ako vyhodene peniaze a hlavne ten cas co tym stravis...
Re: safari a turbo
Napsal: 19 úno 2010 19:08
od tagr

píšou a v tom mají pravdu že z turba tam jde opravdu horký vzduch a tady by se mel ochladit o něco bez snížení tlaku což při jízdě a uložení vepředu u chladičů má svůj smysl. je to hliník, , cena je asi tak o 30% dražší než cena stejné sil. hadice tak mně to nepřijde že to bude nějaká ztráta pokud to bude méně učinné než uvádějí.

Horší je to z originálním filtrem ten musí pryč a přijde tam jiný , uvažuju o filtru a uložení z 2,0 td opla astra , výkon motoru byl stejný - i vyšší - tedy vzduchu dost a je to hezky utěsněné jak proti vodě tak i prachu mimo nasávání se tam nic nedostane a hlavně se to bude lehce otvírat a zavírat - klipsy s těsněním pod výkem

+ ten filtr taky hezky sedí Koukal jsem už na vrakáči
Fakt nevím proč to angláni takhle zmrskaly- to je nedodělek jak hrom a sportovní filtr budu muset i přes cyklon prát tak po 10 000 km - tedy asi každé 3 týdny

UVÍTÁM OPRAVDU KAŽDÝ NÁPAD ČI ZKUŠENOST

Re: safari a turbo
Napsal: 25 úno 2010 09:37
od will.26
mě by zas zajimal ten šnorch,jsem zhnilý jak prase něco hledat ,kde se á sehnat?

Re: safari a turbo
Napsal: 25 úno 2010 09:55
od tagr

až to složím dám to sem tak jako všechno neboj

Re: safari a turbo
Napsal: 19 led 2011 18:51
od tagr
Tak už se na tom dělá, bude to trochu jiné provedení ,než jste zvyklí,ale snad se to povede
