Stránka 1 z 2
uz zase jde na drc
Napsal: 07 úno 2010 19:38
od milča
ahoj vsichni. chtel bych vam vsem podekovat,kdo jste nam pomahaly s problemem rannich studenych startu.prozil jsem mesic nervu,protože jsem nechal vymnenit žh.svicky a začal problem. nakonec po snad uplne generalce paliv.soustavy, zda nepada nafta nebo tam nejde vzduch,jsem zajel ke znamemu meho kamarada a ten tam chtel nechat auto pres noc aby mohl zjistit problem,kdyz je to studene.hned v poledne mi volal že už to ma.problem-spatne nastaveny predvstrik nekdo jste mi to dokonce psa,kdykoliv jsem se vratil na misto cinu tak se dušovaly že je vse nastavene dobre ANO OPRAVDU BYLO O 18 STUPNU JINAK.
Re: uz zase jde na drc
Napsal: 09 úno 2010 20:57
od tagr
tak fajn já ted dělám pokus a dal sem k 42 litrům nafty 8 litrů 95 benzinu a skusím co to bude či nebude dělat , v oplu jsem to udsělal 1x za 5 000 km a vždy se veš v palivové vyčistilo včetně vstřiků

Re: uz zase jde na drc
Napsal: 09 úno 2010 22:19
od Hunter
No 8 litru benzinu, au, to se cerpadlu nebude libit..
Re: uz zase jde na drc
Napsal: 10 úno 2010 01:27
od waltr666
tech 8l je fakt moooooc!!!!!! dava se 1l na 10l nafty. a ja pridavam 2dl dvojtaktniho oleje aby se neskurvilo cerpadlo a vstriky-nafta sama o sobe je dost sucha(ikdyz spousta lidi tvrdi jak je mastna

) a jeste ten benal k tomu-to ti cerpadlu neudela dobre.
Re: uz zase jde na drc
Napsal: 10 úno 2010 17:29
od milča
tech 8 litru je opravdu moc ja do free. jeste benoš nezkousel, michal jsem ho do nissana ale ten ma obyč.cerpadlo.daval jsem a davam stale 1/10a hlavne ten olej jak piše kolega. ta nafta neni opravdu nic moc nekdy mam moznost nafty z nemecka protoze to mame pres hranice bliž než treba do plzne bydlim v boru ale hlavne na te mastnote je to opravdu znat.
Re: uz zase jde na drc
Napsal: 10 úno 2010 17:30
od milča
tech 8 litru je opravdu moc ja do free. jeste benoš nezkousel, michal jsem ho do nissana ale ten ma obyč.cerpadlo.daval jsem a davam stale 1/10a hlavne ten olej jak piše kolega. ta nafta neni opravdu nic moc nekdy mam moznost nafty z nemecka protoze to mame pres hranice bliž než treba do plzne bydlim v boru ale hlavne na te mastnote je to opravdu znat.
Re: uz zase jde na drc
Napsal: 10 úno 2010 19:43
od tagr
Tak díky za info , přidám 3 dcl oleje do dvoutaktu a trochu doleju nádrž naftou

Re: uz zase jde na drc
Napsal: 12 úno 2010 21:08
od tagr
Tak vše dopadlo dobře, nic se nezadřelo, na té mojí směsy (42l nafty + 8l benzinu) jsem odjel cca 300 km , pak jsem dolil naftu z Makra a zatím pohoda vše jde jak má

, Ale kdzž už jsme narazily na rozdíly v naftě , nevíte někdo jestli není nějaká příruční sada ( dosažitelná) na testování nafty , aby si tam člověk nenalil , nějaký děs? Díky za radu ještě jednou

Re: uz zase jde na drc
Napsal: 17 pro 2010 22:10
od dzordzi
Hmm... ked tam dáte ten olej do nafty- nedymí potom ten motor moc??

alebo nezasere sa katalizátor???
Je lepšie tam dat
2deci oleja???- alebo radšej kúpit
flašku Aditíva na pumpe????

Re: uz zase jde na drc
Napsal: 17 pro 2010 22:33
od tagr
Olej do nafty jde přidat , ale ten do 2 taktů a jen opravdu malinko, na celou nádrž tak 30ml aby byla mastnější.
Jinak já dávám adetiva azatím je vše OK.
Re: uz zase jde na drc
Napsal: 18 pro 2010 10:08
od Safraporte
dzordzi píše:Hmm... ked tam dáte ten olej do nafty- nedymí potom ten motor moc??

alebo nezasere sa katalizátor???
Je lepšie tam dat
2deci oleja???- alebo radšej kúpit
flašku Aditíva na pumpe????

Osobně dávám zimní aditivum a nestalo se mi abych měl problém.
Mladej má BMW se stejným motorem jak já a doporučoval mi přidání oleje pro 2-takty. Že prý u těchle motorů ráda odchází čerpadla z té naší nafty.
Autu to chutnalo a nekouřilo, ale ... mám přídavnýho bufíka na ohřev motoru a ten s tím moc spokojený nebyl - kouřil jak tovární komín (jenom směrem dolů) a tak jsem se vrátil k
Sheron Super diesel aditiv (který se mi napřed zdál drahý, ale není - švára s X-trailem stál už při -8 až -10°C (parafín ve filtru) a mě to šlo na drc i v -15°C. To mne přesvědčilo o správně vynaložených korunkách

Takže přidávat olej asi jo ... doporučuje to 9z10

ale místo benálu raděj aditivum - jen nevím, co tohle spojení (aditiv + olej) může případně napáchat.
Re: uz zase jde na drc
Napsal: 18 pro 2010 18:41
od tagr
nic

pokud oleje nebude moc

Re: uz zase jde na drc
Napsal: 19 pro 2010 15:52
od dzordzi
Ráno pri -10 nechce naštartovat. velmi dlho točí až skoro vybije baterku a potom po 5 pokuse naskočí. celý den potom kedykolvek naskočí na brnk bez točenia. do rána zasa nič-točit a točit.
- žhaviče sú nové,
- prísada v nafte je aj ked málinko....viac som nemal
- predvstrik je 100% čerpadlo OK, palivový systém je čistý+ filter bez vody
- Jak zistit či padá nafta???
- čo by mohli s tým mat vstrekovače??? a jak to zistit ked inak auto ide na 100%??? 
Re: uz zase jde na drc
Napsal: 19 pro 2010 16:51
od MadTom
Začnu od konce - pokud jsou vstřikovače špatné tak to bývá buďto že jsou ucpané (částečně ucpané) a špatně stříkají, nebo špatně rozsřikují, takže z nich nejde naftová mlha co se dobře míchá se vzduchem a dobře chytá, ale spíš čůrek nafty, nebo mají špatné otvírací tlaky, takže nastavení předvstřiku na čerpadle je sice OK, ale vstřikovače ho "znehodnotí".
Padající naftu jsem honil na starých autech dvěma způsoby - pokud měly ruční pumpu na naftu tak se napumpovalo ručně a pokud potom auto chytlo lépe, bylo jasné, co hledat. Pokud tam pumpa nebyla, tak jsem do přívodní a vracecí trubky s naftou dal kus průhledné hadice a pokud se tam objevila bublinka, bylo taky jasné, že je tam problém s naftou a né s něčím v čerpadle. Ono totiž v zimě se můžou některé části čerpadla stáhnout a potom nedá potřebný tlak.
Re: uz zase jde na drc
Napsal: 20 pro 2010 15:58
od macejky1
tagr píše:tak fajn já ted dělám pokus a dal sem k 42 litrům nafty 8 litrů 95 benzinu a skusím co to bude či nebude dělat , v oplu jsem to udsělal 1x za 5 000 km a vždy se veš v palivové vyčistilo včetně vstřiků

Tohle je pro poměrně dost citlivý C-R opravdu zajímavé řešení. No, přeju hodně štěstí.
Re: uz zase jde na drc
Napsal: 20 pro 2010 17:33
od MadTom
Benzím do nafty jo, u starýho Escortu 1,6D bylo psané v návodu až 1:1 s letní naftou, ale že prej to nepojede, jako kdyby to na naftu nějak jelo. Do common rail nebo PD motoru bych si to netroufnul dát. Ta oprava může být docela drahá, přece jenom to jede skoro s 10x většíma tlakama a tím pádem i menšíma tolerancema.
Re: uz zase jde na drc
Napsal: 20 pro 2010 18:11
od Safraporte
tagr píše:nic

pokud oleje nebude moc

Ten názor máš podložený čím?
Jen se ptám, páč směs oleje s aditivem může neočekávaně silně karbonovat (například).
Někde jsem tu četl pár příspěvků od člověka, jenž se mi zdál odborníkem ohledně olejů, třeba by nám řekl, co to může případně způsobit a nebo jestli je to fakt v pohodě kombinace ...

Re: uz zase jde na drc
Napsal: 20 pro 2010 19:53
od tagr
Protože to tam leju a nic.Dávám taky modré adetivum jako ty a k tomu opravdu ždibec oleje na dvoutakt husqawarna pak to promíchám 60 litry nafty jak čepuju do nádrže a nekouřím, chytám na drc i v - 18 a jede jak z praku

psal jsem malinko v jiném příspěvku a tady jen navázal. Ono zhruba 10ml oleje v 60 litrech nafty je
0,00016 litru oleje na litr nafty

a to asi moc karbonu nenadělá, ale trochu to mázne určitě

jinak já na každých 8000 km dávám na jednu nádrž přípravek na čištění jak vstřiků tak ventilů a při výměně oleje po 15 000 km dekarbonizuju pokaždé

Re: uz zase jde na drc
Napsal: 20 pro 2010 20:54
od Safraporte
tagr píše:
jinak já na každých 8000 km dávám na jednu nádrž přípravek na čištění jak vstřiků tak ventilů a při výměně oleje po 15 000 km dekarbonizuju pokaždé

Postneš odkaz co používáš? Bych to zkusil pročistit taky.
Re: uz zase jde na drc
Napsal: 20 pro 2010 22:49
od tagr
http://www.iob.cz/produkty-bg-care/deka ... motoru.php" onclick="window.open(this.href);return false;
dávám tam ten poslední

cca 400,- Kč a je klid

Jednou za 30 000 výplach motoru

většinou to vychází pře zimou
