Stránka 72 z 75

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 29 kvě 2023 23:21
od hok300
No já koukal k britum a 2,4 a 2,2 to mají tak 1ku1 jak padají. Ale tyto motory co se dávali do defu by meli být už asi 3tí generace. Proběhli změny. Nejčastěji to dělají čipy. Obecně špatná mapa a špatná nafta. Dělají to snad vstřiky Delphi nejčastěji, v dalších generacích je nahradil snad jiný výrobce.
Dále se doporučuje kolem 100tisic km dat vstřiky na test.

U tranzitů udajne oficiálně na toto padlo 3% motorů do konce záruky, což je v tom počtu asi dost kusů.


Nicméně jsem nejzjistil jestli se dá ten problém nějakou opravou vyřešit.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 30 kvě 2023 07:42
od victom
Po včerajšom rozhovore s mechcikom priamo z fordu, tak je jedno či je nacipovane, alebo nie. Padajú všetky rovnako a aj v záruke po pár km. Problem sú vysoke teploty, ku ktorým prispieva DPFko, ktorému pri regenerácii RJ privstrekuje naftu pri otvorenom výfukovom ventile.
Takže ak ten motor ozivim, DPF pôjde na smetisko.
Ďalej, ako som uz spomínal, je treba riešiť vstrekovače, a to každý druhý "olej"...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 30 kvě 2023 11:27
od hok300
A to fakt neexistuje nikdo kdo ma treba 200tkm a je vpohode? :chuckle vtom pripade zlata tdv6

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 30 kvě 2023 11:54
od mildo123
Také tragické to nieje, tie ktoré jazdia a je ich mrte proste jazdia a neriešia sa tu. Poznám aj také co majú 400tkm :Pohoda:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 30 kvě 2023 12:15
od Adam P.
nakonec můžem být za ty naše "nenáviděné" TD5 vděční. za mě osobně super motor, teda. no jinak tohle s těmi 2,2 a 2,4 je pro mě překvapení. měl jsem za to, že v pumách je problematická jen ta spojka...

Re: Zkurveny lendrouvry [emoji20]

Napsal: 30 kvě 2023 12:19
od habakuk
Nevím co je na Td5 nenáviděného ani jsem se s tímto názorem nesetkal.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 30 kvě 2023 13:02
od Hanys_a_Kaca
hok300 píše: 30 kvě 2023 11:27 A to fakt neexistuje nikdo kdo ma treba 200tkm a je vpohode? :chuckle vtom pripade zlata tdv6
S tdv6 bych to uplně nesrovnával v tom, že pokud na té pumě třeba fakt propálíš píst, tak tě díly na opravu vychází řádově na tisice korun, dobře třeba i deset(i) tisíc(e) apod. Kupoval jsem motor po repasy, nové písty rovnanej blok, i s hlavou ... za nějakých 45..., za to na padlé tdv6 neuděáš nic... takže podle mne je pořád rozdíl každých 200 tis km udělat motor puma, nebo motor tdv6. Je to jinde v dílech i v pracnosti... Já to znám z transitů, aby to nevypadalo, že tady dělám na defech pumy, ale předpokládám, že to je to stejné. Teď mám hlavu z číny na 2,4 za 15 tisic a funguje už druhým rokem, tak asi taky ok...

Re: Zkurveny lendrouvry [emoji20]

Napsal: 30 kvě 2023 13:18
od Adam P.
habakuk píše: 30 kvě 2023 12:19 Nevím co je na Td5 nenáviděného ani jsem se s tímto názorem nesetkal.
proto ty uvozovky ;) já mám TD5 rád, ale občas sem se už setkal z názory některých místních, že je to ludra, hrozný zvuk, no jó, TD5 to je špatné... atp. za mě je to spolehlivý, silný a nenáročný motor a v určitých ohledech i lepší než adorovaná třístovka. ale nechcu tady plevelit vlákno nesouvisejícím tématem, takže končím :)

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 30 kvě 2023 13:34
od matooo
hok300 píše: 30 kvě 2023 11:27 A to fakt neexistuje nikdo kdo ma treba 200tkm a je vpohode? :chuckle vtom pripade zlata tdv6
ja mam trebars 280 a v poho. ale je to 2,4 bez dpf. tie 2,2 su peklo. :sad

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 30 kvě 2023 21:01
od Kyanid Sodný
300Tdi ,kolo pro rozv. řemen -na klice, Pak mají gufera držet ,když je to takhle odfláknutý :mrgreen:
P5041771.JPG
a po vyleštění dosedací plochy pro gufero , ted neukápne už ani kapka :grin:
P5051773.JPG
Je to vo lidech, Nekvalitní lidí ve výrobě = nekvalitní práce :mrgreen:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 02 čer 2023 00:06
od rmiller
Ahoj, jakou zkušenost tu máte z Free 2? Chtěl jsem si ho pořídit, klasika. Silnice, chata... ale trošku mě ta spolehlivost děsí, když slyším všude možně přesně to: zkurveny lendrouvry :-( :grin: Kolik si má člověk připravit navíc, když to bere z bazaru :D

Dík za info a zkušenosti!

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 08 čer 2023 12:17
od dexter
Pripajam sa aj ja . Neviete mi povedat co je toto za cap? Horny sa vybral z auta a dolny je origo z katalogu. Auto mam D3 2009 TDV6. Je to gulovy cap riadenia

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 08 čer 2023 12:50
od Miky_CZ
To jsi ten čep vyndal z těhlice i s vložkou ne?

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 08 čer 2023 12:54
od Hanys_a_Kaca
Nebyl čas ptát se, kdo je kdo.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 08 čer 2023 12:58
od dexter
Miky_CZ píše: 08 čer 2023 12:50 To jsi ten čep vyndal z těhlice i s vložkou ne?
Ano uz sa tobopravilo, poctivo zalepene to bolo a tvarilo sa to ako jeden kus.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 20 čer 2023 20:18
od victom
Uz je vonku.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 15 srp 2023 08:22
od DanoDEF
Tak prispejem aj ja do tohoto vlakna.
Vcera asi po 80km jazdy Deficek zacal "zlobit" nasledovalo niekolko hodin opravy a uspesny navrat z prerusenej pracovnej cesty. Potom niekolko hodin hladania a odstranovania chyby. Dnes este dokoncenie a nejake to cistenie aby sme vyrazili na dalsie cesty.
IMG_20230815_071456.jpg
IMG_20230815_071636.jpg
IMG_20230815_070604.jpg

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 15 srp 2023 08:27
od MadTom
Teď ještě obrázek, kde ty dráty byly. Předpokládám, že "vlnky" jsou z nějakého husího krku.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 15 srp 2023 08:36
od DanoDEF
No to je ta hadanka prave pre teba. Podla farby by si mohol tusit. Ano vedenie k palivovemu cerpadlu. Samozrejme "prehnity" drat nebol nikde na zaciatku/konci ale pekne uprostred vetvy ("husiom krku") ktora sa oddeluje od hlavneho zväzku a vedie k cerpadlu. Kedze mam vymeneny konektor na vedeni k cerpadlu (po inych opravach) tak sa da zasunut dvomi sposobmi teda prepolovat cerpadlo co si v strese nevsimnes a hladas poruchu dalej preco nejde nafta.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 10 led 2024 18:07
od Tazik1992
Dneska mě Defík vyškolil. Když už jsem dal dokupy zámky dveří, tak dneska přijedu k pumpě a ... a nejde odemknout víčko nádrže. Zámrz. Bylo mi žinantní vyndat u stojanu zapalovač a začit ho křísit :mrgreen: , tak jsem mu začal dávat aspoň umělé dýchání. Zachránila mě paní čerpadlářka, která si všimla mého snažení a hned mi obratně prodala rozmrazovač :grin: :yes
Vyrazím na cestu a když dojíždím k sousednímu městečku, tak při sjezdu z kopečka ze zvyku sundám nohu z plynu v domnění, že jako obvykle docourám k ceduli na začátku obce. Jenže něco nehraje, auto nezpomaluje, ba naopak. No bodejť, když plynový pedál zamrznul v dolní poloze :grin: . V panice jsem nakonec špičkou boty vykopnul pedál zpátky. Asi začnu vozit pohrabáč.

Ale abych jenom nehaněl, zase mám v autě hezkou vánočně-zimní atmosféru. Děti si můžou kreslit i zevnitř. A přestalo zatékat tím levým pantem střešního okénka :lol:
Defík - zimní okénko 2024-01-10-14361.jpg