Allik píše:nebrzdenej vozejk je 750 kg, brzdenej 2000 kg, brzdenej 2 osej 3500 kg, tyto hodnoty plati stejne pro S2A i S3, rovnez plati stejnej typ motoru, tj. 46kw/4000 ot., pokud je tam puvodni motor, tak by to mel byt typ 271 nebo 276, da se to vycist z vyrobniho cisla bloku, prvni trojcisli oznacuje typ a dalsich sest poradovy cislo, ale vseobecne se motor oznacuje jen jako 2286cc diesel/petrol engine, tyhle trojmistny kody pak uz jen specifikuji vyrobni serie/podtypy a ruzne odlisnosti treba pro armadu, kompresni pomery atd., ale opravdu vic se nijak neznacily a musi jim to stacit
jo a kdyby nahodou drzkovali, tak od roku 1980 se oznacuje jako 11J, to je uz 5x ulozena klika...ale treba bude siml rehtat blahem
Díky moc Aleši. Jsem zase o krok blíže k SPZ...
Jen si moc nevěřím v tom, že se mi podaří zjistit kouřivost, kterou vyžadují na emisích. Typ motoru zkusím schovat za první trojčíslí...máš pravdu, je to 271... viz foto.
Odpověď Mirkovi: Chtěl bych normální SPZ a k tomu klubovou testaci. To znamená 1/12 ročního povinného ručení a přesto žádná omezení pro běžné užívání. Dále beru docela vážně vyhrožování z ministersta, kde se prý chystají zamezit "divokému a nekompetentnímu" udělování testací a protože jde v rámci Republiky o docela velké peníze, klidně bych uvěřil tomu, že se mohou začít revidovat i již jednou vydaná osvědčení, aby si někdo tam "nahoře" opět namastil kapsu.
Auto na normáíních značkách ještě ke všemu nebude mít problém při případném prodeji, protože testace je nepřenosná, normální papíry ano.