Stránka 1 z 1

OTÁČKY MOTORU

Napsal: 04 čer 2009 15:05
od baranek
Dobrý deň.
Mám Freelandera 1,8 benzín r.v.1999. V poslednej dobe mi auto pri jazde neťahá, preskakujú mi otáčky. Keď pridám niekedy plyn, tak mi ide auto skapať, začne s ním sekať a neťaha. Vtedy nemôžem ani obiehať, akoby motor niečo dusilo. Neviem, či je to nekvalitným palivom, alebo niakou technickou poruchou. Keď stojím a motor ide, tak je to ako tak, ale keď zapnem klímu začnú sa meniť otáčky motora. Neviem si to vysvetliť. Poraďte mi niekdo prosím, čo mám urobiť.
Ďakujem

Re: OTÁČKY MOTORU

Napsal: 10 čer 2009 10:34
od cvirik_ke
zdarec baranek, pozeram, ze mas podobny problem ako sam mal ja, ale popisal si ho dost strucne. Mne auto slabo tahalo a ked som sa chcel pohnut, musel som najprv pridat plyn, potom pomaly pustat spojku, presne ako v autoskole.. :) Ak som pridal malo plynu, dusilo ho a chcelo skapat. V servise mi zistili posunuty rozvod... Neroztahoval si auto?
Ja len tolko, ber to ako cisto amatersky postreh a moju skusenost s podobnym priznakom a jeho riesenim...

Re: OTÁČKY MOTORU

Napsal: 16 čer 2009 12:11
od baranek
Ahoj Vojto, ďakujem za informácie. Auto som nerozťahoval, nič také. Asi to bude tým nekvalitným palivom, bol som v servise s iným autom a tam mi majiteľ povedal, že Freelander je háklivý na kvalitu paliva. Bude to asi tak, lebo pri jazde auto pekne ťahá a zrazu z ničoho nič začne s ním sekať. Včera som nabral nový benzín na inej pumpe ako bravám, nalial som do nádrže prípravok, ktorý viaže vodu a auto ide celkom dobre. Uvidím časom, ako sa auto bude chovať a dám vedieť. Zatiaľ dík.
Peter Baránek

Re: OTÁČKY MOTORU

Napsal: 30 črc 2009 13:52
od baranek
Ahoj Vojto!, tak sa končne dostavám k tomu, aby som napísal ako to s mojím Free naozaj bolo. Bol som v značkovom servise na prehliadke a aj na diagnostike. Tam mi povedali, že auto je v poriadku, ale, že počítač ukazuje na chybu niekde okolo sania vzduchu a viac nič. Proste, nevedeli čo s tým, podotykám, že autom stále kmásalo, raz išlo, potom zase nešlo, trhalo s ním atd. Potom som auto odstavil na mesiac do garáže a vozil som sa na inom. Po mesiaci som navštívil, len tak, autoservis, podotykám neznačkový vo Valašských Kloboukách. Tam mi vymenili palivový filter v čerpadle, vymenili sviečky a vzduchový filter. Ale čo bolo najhlavnejšie a najdoležitejšie, pozreli aj rozdelovač. A tu som pri koreni veci, rozdeľovač bol zanesený bordelom a špinou. Po vyčistení ide auto ako hodinky-zatiaľ.

Re: OTÁČKY MOTORU

Napsal: 05 led 2010 21:48
od cvirik_ke
Ahoj, sorry, ze az teraz, nejak som sa tu stratil... Tak vidis , tkaka banalita a v znackovom servise ti na to nepridu... My mame vo firme desat aut a znackovym servisom sa uspesne vyhybam, su tam yaki isti ludia ako inde, ba dokonca povedal by som, ze chlapik v dielni, ktory zivi sam seba, si nedovoli len tak odbabrat robotu, ako nejaky zamestnanec, ktoremu je to suma fuk... A potom tie usetrene peniaze... :wink:
Ja mam teraz fest problem s tesnenim pod hlavou, takze vybrus a tak podobne, zase vygrcam par sto eur na opravu... co uz, mame land rovera... tak nech nam to dobre jazdi \az si to dame uplne dokopy\ :P