Stránka 1 z 15
Pevnostní nárazník na DII (Přední)
Napsal: 07 úno 2009 19:58
od Kubas38
Zdravím
chlapi nemáte někdo výkresovou dokumentaci na pevnosťák na D II dopředu?
Napsal: 07 úno 2009 21:03
od Koudy
Dík za info
Napsal: 08 úno 2009 09:49
od Kubas38
Asi si ho budu dělat stejně sám tak kdyby se chtěl někdo přidat tak se ozvěte !
Počítám s cenou někde kolem 8500 + Lak (nebo pozink + lak)
Napsal: 08 úno 2009 10:13
od Stavros
jde o to, ze kdyz to nekdo dela za penize, tak nebude svoje know-how nechavat zadarmo. Ja si treba planky moc nedelam, protoze kazdy auto je jiny a musi se delat samostatne.Je s tim docela dost prace, takze uznej, ze pokud nekdo ctrnact dnu vymysli naraznik, tak ti potom neda planek jen tak. Kazdopadne je s tim dost prace, my na jednom narazniku delame treba ctrnact dnu, takze preju hodne stesti a at se ti to podari. Kdyz budes chtit s necim poradit, tak dej vedet sem, to ti urcite nekdo poradi. Ale presy rozmery asi jentak nesezenes.
Naviják
Napsal: 13 úno 2009 09:23
od Kubas38
Už mám naviják a jde se na samotnou výrobu nárazníku dám sem nějaké fotky z výroby !
Tak zatím čau
Napsal: 14 úno 2009 09:55
od cyril
No tak jsem fakt zvědavej jak se ti to povede. Máš v úmyslu ten nárazník udělat jen "aby to vypadalo", takovej ten 2,5mm plech-papundeklovovou maketu dobrou tak maximálně na kokořínské parkoviště

, nebo to bude skutečně funkční pořádnej kus železa?

Držím ti palce....řeším to taky...

Jestli to postavíš za ty prachy co píšeš, měl bych zájem....
Napsal: 14 úno 2009 11:42
od Stavros
Cyrile, pevnostni naraznik prece nemusi byt silny 5mm a vic, co je lepsi, kdyz ti po narazu prdne naraznik nebo kdyz ti nekde prdne ram, kam se sila prenese? Dle meho je nejlepsi volba 3-4mm, pokud se udela dostatecne malej, kratkej tak stejne tezko s nim nekde zavadis. Ram je na aute z dvojky plechu. Kdyz se podivas nekde po diskuzich, tak ti to vetsina lidi potvrdi.
Napsal: 14 úno 2009 11:43
od Stavros
Jinak ja bych mel taky zajem o ten naraznik za 8500,-
Napsal: 14 úno 2009 12:52
od RudaK
Dobře ukotvený naviják a vostatek,jak říká stavros 3-4 mm. Bych se nebál z Padocku.Teda byl na D1,ale za 202,5 liber,teda bez Vat a dopravy,ale 5mm Steel Construction
http://www.paddockspares.com/pp/OFF_ROA ... umper.html
Určitě najdeš i na D II,třeba u jinýho prodejce nebo upravíš držáky.
Napsal: 14 úno 2009 13:05
od PavelU
Problém je vtom, že Paddock nemá pevnostní nárazníky na D2 jak chce Kubas. Ono je vůbec docela problém něco slušného na D2 sehnat.
Scorpioni dělají tyto
http://www.scorpion-racing.co.uk/OFFROA ... iscoII.htm a Devon tento
http://www.devon4x4.com/products_a/p306 ... mount.html
Napsal: 14 úno 2009 13:27
od RudaK
U Devonu to je i s úpravou na naviják,ale 11 500 kč bez Vat a dopravy,ale zato fešák. Skorpíci tam nevidím cenu.Ale zas může kopírovat a připasovávat,tak jak řek Stavros.Záleží jak je šikovnéj. Nakonec Stavrosovi to taky dělal zámoš a jak se to povedlo.Hold to veme víc času.Já bych se do toho teda nedal,to se musím přiznat,ale já nejsem manuelně zručnéj a trpělivej.

Napsal: 14 úno 2009 13:44
od PavelU
Tak nějak jsem to myslel (jako inspiraci), ono toho na D2 opravdu moc není a když, tak si to nechají zaplatit.
Napsal: 14 úno 2009 13:45
od RudaK
PavelU píše:Tak nějak jsem to myslel (jako inspiraci), ono toho na D2 opravdu moc není a když, tak si to nechají zaplatit.
Tak jak na D III.

Napsal: 14 úno 2009 13:46
od Stavros
My sme delali plotnu na navijak z 8mm a zbytek z trojky, ale zase bylo vsechno super vyztuzeny a zavareny cely profily, aby se to nemohlo kroutit. Ted budu delat na Toyotu podobnym zpusobem taky naraznik, prahy uz mam a funguji skvele. Na druhou stranu treba ty pevnostni naslapy na Discovery maj v Paddocku zpracovany, diky pripravkum proti krouceni, mnohem lip. Clovek by si s tim musel hrat velmi dlouho a cena by byla silena. Jak jsem psal na normalnim narazniku se dela s prestavkama cca ctrnact dni, aby to k necemu vypadalo.
Napsal: 14 úno 2009 14:05
od MOPADŽI
To je právě to pozitivní u D2, že na ni skoro nic není....nemusí se do ní tolik "sypat"

Asi si jí pořídím

Napsal: 14 úno 2009 14:12
od PavelU
Tak železo je železo
Napsal: 14 úno 2009 14:15
od Kubas38
Asi budu dělat uchycení pro naviják z 8mm a z toho lože bych chtěl udelat i výztuhy na obě strany a směrem dolů pod chladič taky všechno z 8mm a samotnej nárazník z 4mm( nebo 3mm otěrák hard). Nebo jestli máte zkušenosti tak poraďte dík.
Příští týden jsem na horách a potom se do toho pouším.

Tak zatím
Napsal: 14 úno 2009 14:43
od Stavros
no mas to v poradku, jenom dej pozor, abys to udelal tak, aby se tam vesel navijak, ten mas? Treba come up se tam proste na sirku nevejde, musi se jakoby predsadit. Jinak nevim jestli tam davat ty packy na ten kryt spojovacky, bude to hrozne nizky. Taky musis vyresit prepinani navijaku, ono tech zadrhelu tam bude nekolik, ta DII to ma na knop, treba kvuli chladici. Potom je tam taky ta pricka, tu jsem odfiknul, protoze bych tam ten navijak nedostal.
Napsal: 14 úno 2009 17:20
od cyril
Stavros píše:Cyrile, pevnostni naraznik prece nemusi byt silny 5mm a vic, co je lepsi, kdyz ti po narazu prdne naraznik nebo kdyz ti nekde prdne ram, kam se sila prenese? Dle meho je nejlepsi volba 3-4mm, pokud se udela dostatecne malej, kratkej tak stejne tezko s nim nekde zavadis. Ram je na aute z dvojky plechu. Kdyz se podivas nekde po diskuzich, tak ti to vetsina lidi potvrdi.
Musí...

a jestli nemusí, já ho nějakej podobnej jako tady ten:
http://www.paddockspares.com/pp/OFF_ROA ... umper.html chci. Bude na něj totiž ještě přivařenej rám...Deformační zóna z 5mm plechu je ok. 2,5 je ale dle mého mínění a informací které jsme pochytal na webu docela málo. 3-4mm by stačili, mám to ale radši opravdický. Začal jsem to trochu sledovat a je pravda, že těch papundeklovejch nárazníků co má většina aut, na offroad s filmovým blátem nabo na vejlet na UA/RO/Maroko a podobně stačí. Asi je i zbytečný dávat něco fakt robustního na D2 se kterou se stejně do podobnejch masakrů jako s D1 pouštět nebudu..ale chci to jednoduchý, bez cinkrlátek a tisíce záhybů pro efekt.. tedy než tisíc žeber a ohybů jak krbový nářadí, radši strohej a pořádnej plech. předpokládám, že to bude i jednodušší na výrobu. Nechám se překvapit. Cena mi přijde nízka....jestli všechen materiál kupuje ofiko....

Napsal: 14 úno 2009 17:27
od Hovez
Cyrile, tak pak mas nejjednodussi tam dopredu misto narazniku soupnout 180x80x4 uzavrenej jekl a na ten uz jen dovarit par picovinek na bok a plotnu pro navijak...
Jsem si tak tehdy delal pevnostnaky na ctyrkolku
Me se treba ten Stavrosuv libi (az na to ze polocas rozpadu antikorozni ochrany byl u obou narazniku akorat do letosni zimy

) protoze vim, ze s nim zadny stromy kacet nebudu, ale na technicke ani nepoznali, ze to neni origo
