Stránka 1 z 1

závady Freelander

Napsal: 04 led 2009 11:41
od southpark_2002
Zdravím všechny lanďáky.Jsem na těchto stránkách nový a uvažuji o koupi Freelandera td4 od roku 2004.Přečetl jsem si skoro všechna témata a zajímalo by mne,zda prodlémy s IRD a visko spojkou jsou časté i u těchto novějších modelů,nebo zda de to týká těch starších.Jaké mají slabiny tyto novější modely?Rád bych se vyvaroval špatné koupě.Rovněž bych přivítal info o nějakém solidním servise v okolí Zlína. Děkuji za odpovědi.Radek

Napsal: 04 led 2009 13:33
od geršák
Ahoj,tak to jsi toho moc nepřečet,páč je toho zde popsáno docela hodně.
Koukni pořádně :lol:

Napsal: 04 led 2009 14:40
od Oldman
Nejen hodně, je tu všechno :) Radku, fakt si všechno přečti, odpovědi tu najdeš a není třeba zakládat nové téma.

Napsal: 04 led 2009 17:43
od Maflik
Hlavně se toho neboj!jestli máš golu a nějekej šroubovák a jsi aspon trochu manuálně zručnej tak je to nádhera!!!!!!!je to jak ze zrzkou!!!!Jak jednou zkusíš tak už nikdy nechceš jinou

Napsal: 04 led 2009 18:03
od Hunter
MY 2004 by mel byt v pohode, zalezi samozreme na stavu. IRD by mela byt jiz OK, a visko spojka se casem menit musi. Precti si tady toto, tam to je pekne napsano na jednom miste:
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=5214

Napsal: 05 led 2009 09:08
od Oldman
Maflik píše:Hlavně se toho neboj!jestli máš golu a nějekej šroubovák a jsi aspon trochu manuálně zručnej tak je to nádhera!!!!!!!je to jak ze zrzkou!!!!Jak jednou zkusíš tak už nikdy nechceš jinou
Zrzku jsem ještě neměl :)

Napsal: 10 led 2009 20:08
od Maflik
Tos o hodně přišel!!!!!!!mnam

dotaz

Napsal: 31 led 2009 00:07
od david vašinka
Zdravím všecky Rouvráky, nevíte někdo co je špatně? Mám Free 1.8 r.v.99 a jezdím s ním celkem čato trasu Olomouc - Liberec, cca 4krát za měsíc, celou dobu bylo vše v pořádku, ale teť zhruba po ujetí 250km v kuse mi nějak blbne zapalování, při prudkém přidání plynu se otáčky vyškrábnou na 4100 a pak to přestane táhnout a začne se to dusit a škubat, když je auto v záběru, při vymáčknutí spojky jako by se nic nedělo, ale po půl hodině další jízdy se to začne dusit čím dál tím víc, až to skoro zdechne. stačí však zastavit, vypnout motor, vykouřit cigaro a znovu nastartovat a funguje to jako by tomu nic nebylo. Mám najeto 142 000Km a myslím si že budou v prdely svíčky, páč ty se neměnily. je to možné že to dělaj starý přepálený svíčky? ty co tam jsou, tak jsou snad origoš.

Dík za radu Dejf

Napsal: 31 led 2009 16:17
od Maxsel
U mě byl poprvé na vině snímač otáček klikovky. Byl tam špatnýkontakt. Projevovalo se to přesně takhle.

Podruhé vypálený palec rozdělovače. Přiznaky podobný, jen nazávisle na otáčkách...

Napsal: 01 úno 2009 14:01
od vladob8
Silne mi to pripomina moj problem s ucpatym sacim palivovym filtrom v nadrzi, vymenil som okrem RJ vsetko a nakoniec taka banalita. Dost som tu o tom pisal: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... ght=#42178

Napsal: 02 úno 2009 08:37
od macejky1
Maxsel píše:U mě byl poprvé na vině snímač otáček klikovky. Byl tam špatnýkontakt. Projevovalo se to přesně takhle.

Podruhé vypálený palec rozdělovače. Přiznaky podobný, jen nazávisle na otáčkách...
jjj, já mel to samé na fiatu. Haluv snímac otácek. Jenze tam byly dva takze se hure zjistovalo kterz je vadný :D