Stránka 1 z 2

Snad to nejdůležitější o Free

Napsal: 27 lis 2008 22:40
od FUSAČ
Zdravím přátelé a kamarádi, tu něžnou část nevyjímaje. Sepsal jsem něco málo o Fríčku jako pomocnou ruku pro ty co hladoví po informacích o tom Svém. Protože je toho trochu více je to hlavní sepsáno ve Wordu a tech.foto s popisy musím přepracovat, kapacita for. příloh mi to nedovolila. Tak se omlouvám a doplním. Pokud tímto alespoň trochu někomu pomůžu budu rád.

Zdravím všechny "srdeční LR Free"
Fusač

Napsal: 28 lis 2008 07:09
od geršák
Dobré vodítko NEJEN pro začátečníky, :shock: dík.

Napsal: 28 lis 2008 08:36
od Voldemort
Good job :wink:

Napsal: 28 lis 2008 10:09
od Oldman
Je to sice všechno, co už je tady porůznu napsané, ale pěkně shrnuté dohromady :) Díky, nováčkům se to bude hodit.

Napsal: 28 lis 2008 13:31
od vladob8
Perfektna robota a naprosty suhlas so vsetkym. :wink:

Napsal: 28 lis 2008 20:50
od lovec
Tak tomu říkám perfektní rozbor!!!!!Moc díky za dobré radý a hlavně za srozumitelný popis. Už se těším na další rady a postřehy. :D

servisní a opravárenský manuál

Napsal: 28 lis 2008 21:55
od chose
Dík za podařený návod. Zaujala mě tam zmínka o "servisní a opravárenský manuál". Kde se dá tato kniha sehnat? (TD4 rv 2004)


Děkuji Chose

Re: servisní a opravárenský manuál

Napsal: 29 lis 2008 12:16
od Hunter
chose píše:Dík za podařený návod. Zaujala mě tam zmínka o "servisní a opravárenský manuál". Kde se dá tato kniha sehnat? (TD4 rv 2004) Děkuji Chose
V CZ tady
http://techbooks.shop4you.cz/?produkt=3700
jinak v UK na vsech moznych obchodech, treba tady
http://www.famousfour.co.uk/new_parts/p ... -book.html

Napsal: 29 lis 2008 15:03
od dobrezetak
velice pěkné shrnutí.dík a zdravim

snad to nejduležitější o Free

Napsal: 30 lis 2008 18:30
od Milhaus
no to je super vysvětlený konečně vím co stim a jak to vlastně funguje dik za výklad.

Díky za parádní výklad

Napsal: 03 pro 2008 17:17
od Milan Svátek
Milan FREELANDER II 09/2008 - fungláč

Napsal: 14 pro 2008 16:04
od cyril
Díky za info. Kamarád vážně zvažuje koupi LR (narozdíl od nás co jsme sáhli po Discovery1).On spíš inklinuje k Free, tak jsem mu to přeposlal a doufám, že si najde čas si to přečíst a pomůže mu to při volbě. Do teď měl na auta (vždy tak 6ti letá) docela smůlu (spousta peněz za opravy) a protože najede spoustu koilometrů ročně, nerad bych jej přesvědčoval do něčeho, co by ho zase přivádělo k šílenství. Věřím, že ten tvůj, myslím, že výborně napsaný článek pomůže spoustě lidem. Hlavně těm, kteří nemají tolik času aby seděli u fóra a informace postupně vyhledávali....super dílo :idea:
Zdar a díky Cyril.

IRD

Napsal: 15 pro 2008 00:00
od EagleSK
Fusač píše: "údajně tyto problematické převodovky mají ve výrob. číslu na konci ?0?."

Ja mám Free vyrobene koncom roka 1999 a posledne cislo IRD je "1". Nedavno som menil viskospojku aj s loziskami na kardanoch a nasledne na to aj loziska v prednom diferaku. Cela IRD bola tiez rozobrata, ale loziska v nej boli uplne v poriadku. Mam teda asi ten dobre sprevodovany model.
Po tejto vymene mi teraz auto nehuci a ide krasne lahko.

Napsal: 15 pro 2008 19:34
od lovec
To gratuluji :D Já jsem dnes leh pod auto a mrknul na IRD a na konci mám toky ..1.. tak doufám, že bude vše OK :D
Di 2.0 11/99

Napsal: 28 pro 2008 13:51
od Drvoštěp
Dobrá práce,určitě to hodně lidem pomůže.Dík

Malý dotaz

Napsal: 15 led 2009 10:03
od Jura L
Nedalo by se tu něco hodit o původu motoru TD4, tedy současné verze 2,2 l co se prodává ? Je to BMW ?

Napsal: 15 led 2009 10:25
od Hunter
BMW jiste ne, vyroba FREE2 spada do obdobi spojeni s Fordem, takze TD4 2.2l je tusim Ford.

Napsal: 15 led 2009 10:57
od keso
BMW motor bol TD4 2.0 vo Free1
Motor vo Free 2 je td4 2.2 a je to Motor od PSA Company

Napsal: 15 led 2009 13:42
od Hunter
Uff tak to jsem se pekne seknul :oops: A je se celou dobu domnival, ze tam je Ford, snad jsem to nekde i cetl :?

Uf, tady tvrdí že je to ford !

Napsal: 16 led 2009 08:41
od Jura L
http://www.tyden.cz/rubriky/auta/testy/ ... 13225.html
"Ve zkoušeném autě ožíval čtyřválcový turbodiesel 2,2 litru, známý z vozů koncernové značky Ford. Zde má výkon 160 koní/118 kW a nadprůměrný točivý moment 400 Nm, takže dobře zrychluje již z nízkých otáček. "

Tak jsem z toho jelen ! :shock: