Prodáno - prosím smazat
Napsal: 01 dub 2024 13:33
Vážení,
je čas se posunout o kousíček dál a tak posílám do světa mou D3 3.6TDV8 rv 2008
Je to D3 koupená jako nová v ČR, do doby než jsem to koupil, tak byla servisovaná někde na Ostravsku. Auto jsem koupil 2021 a do přidření původního motoru v 453.000 kilometrech s ním docela pohodově jezdil. V loňském roce jsem na autě provedl výměnu motoru za 3.6 viz viewtopic.php?t=45668 D3 má budíkových cca 473xxx km, přestavbovaný motor má cca 260 tis.km.
Auto je ve výbavě HSE, je pětimístná, s infotainmentem v hlavových opěrkách, Harman Kadron, parkovací senzory, vyhřívané okna, vyhřívaná přední i zadní sedáky, handsfree, navi z D4, tažná atd.
Po přestavbě motoru má D3 najeto 20000 km. Během přestavby se vyměnilo či zrepasovalo spoustu věcí jako:
repas - převodovky, hydroměniče, obě turba, altík a startér, ramena náprav (silentbloky)
výměna - zadní kardan, brzdové kotouče a obložení, všechny kapaliny a náplně, přetěsněná víka motoru
softwarově - chip motoru na 240kW, chip převodovky, deaktivace EGR ventilů
Navíc proti standardu je v autě úžasný X-Lifter, polička v zavazadlovém prostoru,lemy a nárazníky v barvě auta, při výměně skel předních světel jsem tam dal ledky a trochu si s tím pohrál
V lednu vyvařeny prahy a zadní lemy. D3 je na svůj věk pěkná.
V TP je zapsan motor, a kola v rozměru 19 a 20 (na autě jsou brzdiče z RRS a menší kola nelze)
Co za ni? Rád bych 400.000,-Kč (není odpočtová). Nebráním se výměně za D4 s padlým motorem s doplatkem. Je to vlastně důvod prodeje. D3 je s D4 skoro stejná, ale je úplně jiná S Lakasinovou D4 jsem něco najezdil a je to prostě jiné. Samozřejmě se nebráním i rozumné dohodě u auta.
je čas se posunout o kousíček dál a tak posílám do světa mou D3 3.6TDV8 rv 2008
Je to D3 koupená jako nová v ČR, do doby než jsem to koupil, tak byla servisovaná někde na Ostravsku. Auto jsem koupil 2021 a do přidření původního motoru v 453.000 kilometrech s ním docela pohodově jezdil. V loňském roce jsem na autě provedl výměnu motoru za 3.6 viz viewtopic.php?t=45668 D3 má budíkových cca 473xxx km, přestavbovaný motor má cca 260 tis.km.
Auto je ve výbavě HSE, je pětimístná, s infotainmentem v hlavových opěrkách, Harman Kadron, parkovací senzory, vyhřívané okna, vyhřívaná přední i zadní sedáky, handsfree, navi z D4, tažná atd.
Po přestavbě motoru má D3 najeto 20000 km. Během přestavby se vyměnilo či zrepasovalo spoustu věcí jako:
repas - převodovky, hydroměniče, obě turba, altík a startér, ramena náprav (silentbloky)
výměna - zadní kardan, brzdové kotouče a obložení, všechny kapaliny a náplně, přetěsněná víka motoru
softwarově - chip motoru na 240kW, chip převodovky, deaktivace EGR ventilů
Navíc proti standardu je v autě úžasný X-Lifter, polička v zavazadlovém prostoru,lemy a nárazníky v barvě auta, při výměně skel předních světel jsem tam dal ledky a trochu si s tím pohrál
V lednu vyvařeny prahy a zadní lemy. D3 je na svůj věk pěkná.
V TP je zapsan motor, a kola v rozměru 19 a 20 (na autě jsou brzdiče z RRS a menší kola nelze)
Co za ni? Rád bych 400.000,-Kč (není odpočtová). Nebráním se výměně za D4 s padlým motorem s doplatkem. Je to vlastně důvod prodeje. D3 je s D4 skoro stejná, ale je úplně jiná S Lakasinovou D4 jsem něco najezdil a je to prostě jiné. Samozřejmě se nebráním i rozumné dohodě u auta.