Stránka 1 z 2

STK

Napsal: 11 zář 2008 23:42
od hlava22
Mam dotaz ohledne STK. Po poruse Visko spojky jsem odmontoval kardan a zazatkoval IRD. Nevite jestli bude problem s timto zasahem do vpzidla problem na STK ? dekuji

Napsal: 12 zář 2008 08:32
od eliott
No když budou důslední, tak určitě, v současné době má auto poháněnou jen jednu nápravu, v TP je uveden pohon obou náprav, jedná se o zásah do pohonného ústrojí...

STK

Napsal: 12 zář 2008 10:44
od vlada920
Chci se zeptat také ohledně STK.Jak to tam oni praktikuji a brzdových válcích?Jestli to dobře chápu tak oni najedou předníma kolama na válce ale zadní kola zustávají na pevné podlaze a pak se válce rozjedou a co nato zadní kola?Nemůže to poškodit visko nebo něco?Díky

Napsal: 12 zář 2008 11:30
od Oldman
Už jsem tu někde četl, že může a že se to někomu nejspíš i stalo :)

STK

Napsal: 12 zář 2008 17:12
od vlada920
Taky jsem to tu někde četl a zajímalo jak pak nato reaguje ta stk když jim povím že mi zkurvili auto.Ahoj.ahoj

Napsal: 12 zář 2008 19:01
od Maxsel
Pokud hodí přední kola na válce a roztočí... zabrere visko a auto jim z válců sjede... nebo néé

Napsal: 12 zář 2008 19:16
od Hunter
Ja kdyz jsem byl na STK jste s Nivou, tak se ptaly, zda to staly pohon 4x4 a kdyz jsem rekl, ze jo, tak to valce ani nedavali. Tak doufam, ze stejne to bude i s Free.

Napsal: 12 zář 2008 19:48
od karel
Hunter píše:Ja kdyz jsem byl na STK jste s Nivou, tak se ptaly, zda to staly pohon 4x4 a kdyz jsem rekl, ze jo, tak to valce ani nedavali. Tak doufam, ze stejne to bude i s Free.
Pokud by to zkusili s Nivou samozřejmě s vyřazenou mezinápravou,nic by se nestalo se zařazenou by skutečně mohla odjet. U auta s viskospojkou se asi krátkodobě nic hrozného nestane, ale i tak bych to jako technik STK neriskoval.

Napsal: 12 zář 2008 21:25
od Hunter
No pozor, Niva ma staly pohon 4x4, asi jako Subaru, tz. mezinapravovy dif, takze v mezni siutaci jede jedno predni a jedno zadni do krize (pri uzaverce), takze by to odjelo v kazdem pripade, nebo ne?

Napsal: 12 zář 2008 23:58
od eliott
Odjelo by to kdyby byl uzavřený mezinápravový diferenciál...

Napsal: 13 zář 2008 00:38
od Jan Ikl
Mne taky v brzké době čeká návštěva STK,a pracovník jisté nejmenované 'stanice' řekl,že na válce nebudu muset jít,ze Land Roveru věří...(a řekl,ze zkoušení brzd mému pohonu 4x4 urcitě, cituji "neprospěje"...

STK

Napsal: 13 zář 2008 09:42
od vlada920
Já děkuji všem za odpovědi.

Napsal: 14 zář 2008 09:01
od vachmajstr
Byl jsem na STK pred pul rokem a technik to dvakrat zkusil a pak prohlasil, ze to nejde zmerit. Rikal, "to je stejny jako u toho mojeho" a pak koukam ze u STK stoji taky Freelander. Mel jsem stesti na technika, auto proslo bez problemu.

Napsal: 14 zář 2008 17:02
od geršák
to jako chtěl chlápek otestovat co to tvoje auto udělá,i když je jasný že to z těch válců vyjede? notabene když to auto má a tak je jasné že to musel vědět :lol: :idea: tak ten je dobrej :lol:

STK HOS Jihlava

Napsal: 15 zář 2008 09:38
od BeerRudolf
Zdravím, k STK.
Koncem prázdnin jsem byl na STK u AUTO-HOS v Jihlavě. Je to značkový LR servis a STK mají novou asi dva měsíce. Při měření brzd vzal technik do ruky takový ovladač na kterém se nastaví o jaký pohon se jedná :idea: . Je tam odhadem asi pět režimů. Po přepnutí do režimu na viskózní 4*4 to měří velice krátce ale změří to. A ve srovnání s Prahou to cenově vyjde nastejno i po započtení nákladů na cestu. :Pohoda:

Napsal: 16 zář 2008 19:27
od Maxsel
To se hezky čte, technická přede mnou, tak k nim jako Jihlavák taky zamířím.

Musím říct, že mám s Auto-Hosem doposud jen dobré zkušenosti.

Napsal: 16 zář 2008 20:28
od motohanz
pak mi napiste kde to zvorali a ujelo jim auto z valcu, potreboval bych opravit jednu Discovery...:)

Re: STK

Napsal: 14 kvě 2009 20:16
od Hunter
Tak jsem se dnes vratil z STK s Free, a probehlo to relativne dobre, kdyz jsem rekl, ze to je stala ctyrkolka, tak to na valce ani nedaval. Ani toho moc nekontroloval - vybavu, lekarnicku atd. vubec, jenom zbezne prohledl spodek, vule na prednich kolech, ani svetla nekontroloval, jenom predni, jak sviti. A co si overoval, byl rozmer pneu, mit tam neco jineho, tak neprojdu. Ale emise, to byl horor, nez tam dostal, co potreboval, myslel jsem, ze motor vybuchne. A to jsem to rano pred STK poradne prohnal a nesetril, abych vyfoukl pavouky :-) Asi malo :oops:

Re: STK

Napsal: 14 kvě 2009 22:54
od jarmik
Tak jsem byl taky dneska na jednom nejmenovaným STK v CHEBU, emise bez problémů v normě ale pak to přišlo, spodek ok jen slabá prolínavost na zadním difu a pak to mělo jít na válce :?: tak jsem byl zticha a čekal :coze: ale válce jenom přejel a šel na světla, když jsem se jsem se ptal a co brzdy :?: tak mě řekl, že to je trvalá čtyřkolka a brzdy odzkouší projetím na dvoře takže smekám klobouk ale jak jsem vjel do haly tak první co ho zajímalo byl přední rám ( bez dokladů ) ani nechtěl vidět rezervu, rozměry pneu, žárovky vestu atd ... jen pořád mlel přední rám, ani nášlapy nic jenom rám, nakonec jsem odjel s STK na 30 dnů na dvůr a tam jsem ho musel na 4 šroubech sundat, dát do kufru halu objet a vjet tam znova na opakovanou STK za 60,- kč a pak mě to potvrdily na 2 roky - demontáž na 15 min ale znova vypsání protokolů a nový nálepky asi to tak má býttttttttttttt :lol:
Tímto bych chtěl poděkovat KARLOVI SLÁMOVI za rychlý zaslání hadice chlazení, která mě praskla 4 dny před STK

jarmikkk

free, 1.8i, r.v.99, 76 324 km

Re: STK

Napsal: 15 kvě 2009 08:52
od danda
Také jsem letos absolvoval STK. Technik najel s Freečkem na válce, dálkáčem je roztočil, kola se kousek opotočila, auto se pokusilo z válců odjet ale elektromotor válců to neutáhl a v celé hale vyletěly pojistky. Šel je nahodit ale druhý pokus dopadl stejně. Tak to vzdal s tím, že to nejde změřit.