Stránka 1 z 1

Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše

Napsal: 30 čer 2022 10:52
od jareku
Tak a je to tady. V UK začali nabízet "jednoduchou" konverzi na elektrický pohon pro old school Defendery :grin: Jsem zvědavý, za jak dlouho to bude nezbytné udělat abychom mohli naše auta dále provozovat.

https://www.lro.com/blog/news/new-drop- ... o-footer-1

Re: Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše

Napsal: 01 črc 2022 09:55
od Hanys_a_Kaca
On je to docela běžný trend předělávat starší - no spíš stará auta na ele mobily, Ideálně s chassis, prostě jsou tam ty funkční skupiny na starých autech snadno oddělitelné, je jasné, co se vykuchá a co se nechá... Je jednodušší udělat elektromobil z (konstrukčně) 50 let starého spalovacího auta, než třeba z desetiletého... ňekomu to rve srdce, že se kurví klasika, jiný jásá, jak se tomu vdechne nový život. Každý svého štěstí strujce. Popravdě, já bych volil srdcem :heart radši spalovacího defendera než elektrickýho, ale radši bych volil elektrickýho na silnici, než spalovacího v kopřivách. h.

Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše

Napsal: 01 črc 2022 12:27
od mason
Amen. Na YouTube je těch videí s konverzema docela dost. A radši jezdit na elektriku než sockou.[emoji6] V konstrukci defa je to svým způsobem výhoda. Místo motoru velká baterka s periferiemi, pod auto motor z Tesly a dozadu placatá baterka, trochu elektriky a je to. Kity už jsou hotové, vyrábí se. Jsem odpůrcem elektroautíček, ale pokud je to cesta jak jezdit do práce a na výlety autem, tak budiž. I když je to to trochu smutné.

Re: Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše

Napsal: 02 črc 2022 16:23
od mason

Re: Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše

Napsal: 05 črc 2022 00:22
od Farmář
Na dvoře mi stojí Defík čekající na totální renovaci. Vzhledem k jeho využití jako farmářského vozidla s nájezdem pár kilometrů denně v režimu popojet zastavit, popojet zastavit si umím docela představit jeho provoz na baterky. Místo totální generálky motoru a převodovky při renovaci koupit konverzi na baterky. Na jednu z mnoha set metrů faremních střech hodit pár panelů a nějaká ruská ropa mi může být u prd… Jen ta cena konverzní sady zatím nic moc.

Re: Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše

Napsal: 05 črc 2022 23:21
od Tazik1992
jareku píše: 30 čer 2022 10:52 Tak a je to tady. V UK začali nabízet "jednoduchou" konverzi na elektrický pohon pro old school Defendery :grin: Jsem zvědavý, za jak dlouho to bude nezbytné udělat abychom mohli naše auta dále provozovat.

https://www.lro.com/blog/news/new-drop- ... o-footer-1
V porovnání s konverzí od Twisted, která pro 90tku vyjde na 270000 Liber je to od Electrogenic bez té jedné nuly už je to přeci jen trochu "lidovější" :grin: . Je dobře, že se s konverzema Defů na elektropohon roztrhnul pytel, třeba to povede k masovějšímu nasazení a tlak na nižší cenu kitů bude větší.

Konverze od Twisted
https://www.twistedautomotive.com/electric/
Twieste EV DEF90 electric3-lg.jpg
Twisted EV DEF90 electric4-lg.jpg

********
Electric Classic Cars už mají zmáknutého RR Classica
https://www.electricclassiccars.co.uk/past-projects
ECC RRC EV.jpg

Teď si to přihasili i s Defenderem s Tesláckým motorem. Na stránkách jsem to neviděl, ale vyšel článek v letošním jarním speciálu magazínu LR Owner.
Ti ani nepoužívají rozvodovku LT230 a mají tam nějaký vlastní diferák.
Electric Classic Cars EV Defender90.jpg

Re: Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše

Napsal: 06 črc 2022 00:28
od filip91
Tak konverze od twisted je trochu někde jinde... Aspoň trochu to zachovává ten pocit defa...

Re: Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše

Napsal: 06 črc 2022 00:37
od filip91
Sice tam nemaj takovej výkon, ale.. kdo potřebuje 600 elektrickejch koní v defendru?...

No, ale ta cena je strašná o tom žádná..