Stránka 1 z 1
Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše
Napsal: 30 čer 2022 10:52
od jareku
Tak a je to tady. V UK začali nabízet "jednoduchou" konverzi na elektrický pohon pro old school Defendery

Jsem zvědavý, za jak dlouho to bude nezbytné udělat abychom mohli naše auta dále provozovat.
https://www.lro.com/blog/news/new-drop- ... o-footer-1
Re: Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše
Napsal: 01 črc 2022 09:55
od Hanys_a_Kaca
On je to docela běžný trend předělávat starší - no spíš stará auta na ele mobily, Ideálně s chassis, prostě jsou tam ty funkční skupiny na starých autech snadno oddělitelné, je jasné, co se vykuchá a co se nechá... Je jednodušší udělat elektromobil z (konstrukčně) 50 let starého spalovacího auta, než třeba z desetiletého... ňekomu to rve srdce, že se kurví klasika, jiný jásá, jak se tomu vdechne nový život. Každý svého štěstí strujce. Popravdě, já bych volil srdcem

radši spalovacího defendera než elektrickýho, ale radši bych volil elektrickýho na silnici, než spalovacího v kopřivách. h.
Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše
Napsal: 01 črc 2022 12:27
od mason
Amen. Na YouTube je těch videí s konverzema docela dost. A radši jezdit na elektriku než sockou.[emoji6] V konstrukci defa je to svým způsobem výhoda. Místo motoru velká baterka s periferiemi, pod auto motor z Tesly a dozadu placatá baterka, trochu elektriky a je to. Kity už jsou hotové, vyrábí se. Jsem odpůrcem elektroautíček, ale pokud je to cesta jak jezdit do práce a na výlety autem, tak budiž. I když je to to trochu smutné.
Re: Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše
Napsal: 02 črc 2022 16:23
od mason
Re: Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše
Napsal: 05 črc 2022 00:22
od Farmář
Na dvoře mi stojí Defík čekající na totální renovaci. Vzhledem k jeho využití jako farmářského vozidla s nájezdem pár kilometrů denně v režimu popojet zastavit, popojet zastavit si umím docela představit jeho provoz na baterky. Místo totální generálky motoru a převodovky při renovaci koupit konverzi na baterky. Na jednu z mnoha set metrů faremních střech hodit pár panelů a nějaká ruská ropa mi může být u prd… Jen ta cena konverzní sady zatím nic moc.
Re: Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše
Napsal: 05 črc 2022 23:21
od Tazik1992
jareku píše: 30 čer 2022 10:52
Tak a je to tady. V UK začali nabízet "jednoduchou" konverzi na elektrický pohon pro old school Defendery

Jsem zvědavý, za jak dlouho to bude nezbytné udělat abychom mohli naše auta dále provozovat.
https://www.lro.com/blog/news/new-drop- ... o-footer-1
V porovnání s konverzí od Twisted, která pro 90tku vyjde na 270000 Liber je to od Electrogenic bez té jedné nuly už je to přeci jen trochu "lidovější"

. Je dobře, že se s konverzema Defů na elektropohon roztrhnul pytel, třeba to povede k masovějšímu nasazení a tlak na nižší cenu kitů bude větší.
Konverze od Twisted
https://www.twistedautomotive.com/electric/
********
Electric Classic Cars už mají zmáknutého RR Classica
https://www.electricclassiccars.co.uk/past-projects
Teď si to přihasili i s Defenderem s Tesláckým motorem. Na stránkách jsem to neviděl, ale vyšel článek v letošním jarním speciálu magazínu LR Owner.
Ti ani nepoužívají rozvodovku LT230 a mají tam nějaký vlastní diferák.
Re: Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše
Napsal: 06 črc 2022 00:28
od filip91
Tak konverze od twisted je trochu někde jinde... Aspoň trochu to zachovává ten pocit defa...
Re: Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše
Napsal: 06 črc 2022 00:37
od filip91
Sice tam nemaj takovej výkon, ale.. kdo potřebuje 600 elektrickejch koní v defendru?...
No, ale ta cena je strašná o tom žádná..