Stránka 1 z 1

povod motoru 2,0 Di

Napsal: 14 črc 2008 22:29
od maťo
Mam jednu otazku na admina, popripade na niekoho zasvateneho: Zaujimalo by ma od akeho vyrobcu pochadza prvy dieselovy motor 2,0Di 72kW pre freelander? Viem,ze motor TD4 82kW je od BMW, dakujem.

Napsal: 15 črc 2008 10:55
od Oldman
A 1,8 z prvních let výroby je od Hondy? Nevíte?

Napsal: 15 črc 2008 18:06
od Voldemort
1.8 l benzín by měl snad být od hondy, nikde v oficiálních materiálech jsem se to sice nedočetl, ale kamarád má starší Hondu Prelude a motory vypadají skoro stejně.

Napsal: 15 črc 2008 19:35
od morten
Pokial ja viem,tak prvy motor 2,0DI je origos Rover.Tiez som mal tento typ a aj v technicaku to tak bolo napisane.

Napsal: 15 črc 2008 20:11
od Maxsel
Taky jsem tu 1.8 benzín typoval dle vzhledu na Hondu, ale technik v LR servisu říkal, že od Hondy pochází jen Rover motory s obsahen do 1.6
Základ motoru je prý ve starším Roveru.

Napsal: 17 črc 2008 15:25
od Daniel
Maxsel píše:Taky jsem tu 1.8 benzín typoval dle vzhledu na Hondu, ale technik v LR servisu říkal, že od Hondy pochází jen Rover motory s obsahen do 1.6
Základ motoru je prý ve starším Roveru.
Já měl Rover 620Si a byla to honda jak vyšitá

Napsal: 27 črc 2008 21:37
od jarorr
vsetky benzinove stvorvalce u rovera i landrovera vychadzaju konstrukce z motorov honda,ale nieje to honda a diesel 2,0tci je honda ,ale s malymi konstrukcnymi zmenami skladany vo velkej britanii

Napsal: 30 črc 2008 10:01
od Koudy
Motory používané v Roverech do roku 1995 byly od Hondy (diesel Peugeot), od roku 1995 jsou motory 1,4, 1,6, 2,0 (K-serie) a 2,0Di - popř. SDi (L-serie) konstrukce Rover. S Hondou to nemá nic společného, kromě toho, že Honda tento diesel používala do prvních Accordů. Jedné vyjímky jsou: Rover 618 a 620Si - do toho se montoval motor Honda a pak Rover 216 Tourer a Rover 416 Si automat, tam se používaly motory Honda i po roce 1995.
Dobře to je poznat podle umístění motoru - motor vpravo (po směru jízdy) je Rover, vlevo Honda.
S nástupem používání Rover motorů taky skončilo bezporuchové období a začlo období troušení olejů a vaření motorů...

Rover začal používat takové libůstky jako 3 žhavící svíčky na 4. válci - protože bylo čerpadlo tak blízko motoru, že by se na čtvrtou nikdo nedostal, tak jí tam radši nedali (stejně jak u TD5).
Nebo plechové těsnění pod hlavami u benzínu s naneseným silikonem, což se pravidelně trhá, apod.

Podobné věci se přenesli k L.R., protože některé motory převzal - 2,0 16V K- Serie do Disco, 1,8 16V K-Serie + 2,0 Di L-Serie do Free.

Napsal: 30 črc 2008 19:17
od Maxsel
Tak nějak mi to prezentoval ten servisák LR

Napsal: 13 srp 2008 08:57
od maťo
Nšel som na nete fotku motoru Hondy Accord, davam ju sem...prikladam aj fotku motoru 2.0Di, nie su nahodou zhodne?...

Napsal: 16 srp 2008 22:25
od Koudy
Pod deklem to jsou stejné motory L-serie, oba pocházejí původem od Rovera.

Napsal: 22 říj 2008 19:31
od lovec
jo vypadají stejně,ale mě říkal maník co má taky Di,že je to PERKINS??? prej ho oběvil na nějakým komresoru.

Napsal: 09 lis 2008 20:49
od maťo
a čo hovoríte na spolahlivosťmotorov? Di alebo TD4?

Napsal: 06 led 2009 18:28
od marsal
2.0 Di je Perkins a tím je řečena i spolehlivost.