Stránka 1 z 1

D2 po natankovani nafty u RobinOil "cuká "

Napsal: 08 srp 2020 21:43
od 11AA
Zdravím, během cestování o dovolené, se nám stala taková nemila vec. Po bezproblemovem ujeti asi 970km, tedy s téměř prázdnou nádrži manželka natankovala asi 90L nafty u RobinOil někde na západě čech Běšiny, okres Klatovy. Ujela jak říká pár km, a auto začalo cukat. Nicméně jelo, jen pro přidání plynu "vibrovalo", musela jet spíše s otáčkami nad 2000. Více kouřilo, černý dým, ale ne extrémně. Závadu jsme si spojili s tankovani, takže po vyjeti nějaké nafty, nalila aditivum Millers Oil. To nepomohlo, a po vyjeti půlky nádrže dotankovala premiérovou naftu na shellu. Opět se nic nezměnilo. Až tehdy jsem měl možnost to projet sám, auto cuká při přidávání plynu, po zbrani cukání zmizí, a pokud není třeba přidávat, jede normálně. Ještě bych dodal, že při studeném aute je chod motoru ok, ale po pár km a ohrati začne cukat. Já bych to přirovnal k vibrování, jako by něco bylo nevyvazenyho, ale fakt se to tak chová jen pro přidávani, v záběru.
V tomto stavu auto ujelo dalších 900km, beze změny stavu k lepšímu, či horšímu.
Pokusil jsem se to popsat, co možná nejpresneji, je mi jasný, že hlavním návodem bude diagnostika, přesto..
Díky moc za rady a názory .



Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil

Napsal: 08 srp 2020 22:12
od pojir
Nemuzu si pomoct, ale mam pocit, ze to bude kardan nebo naboj a s tim tankovanim to vubec nesouvisi...

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil "cuká "

Napsal: 09 srp 2020 08:31
od 11AA
S tím mi ale nejde dohromady to, že ráno studené to jede normálně, fakt pravidelně 15, až 20km. 8 dní za sebou.
Nechtěl jsem to psát jako návod v prvním příspěvku, ale je to jako by to šlo na 4 válce. Ale nevím, jestli by se to projevilo jen takto málo, aby se s tím dalo jet.
Ještě sem spočítal spotřebu a ta je stále stejná.

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil

Napsal: 09 srp 2020 08:39
od Diglobe
Jestli jsi pri vyjeti nádrže čerpadlem nenatahl nějaký bordel z nádrže. Myslim, ze taky k tomu taky bylo dřív nějaké téma.

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil "cuká "

Napsal: 09 srp 2020 09:35
od Kokesek
Me to vice pripomina listu kabeloveho svazku vstrikovacu. Po ohrati a ve vykonu[emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil

Napsal: 09 srp 2020 10:18
od peppino
Mě to takhle dělala lišta,jak říká Kokešek. Studený dobrý, lehce ohřátý už na čtyři.

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil

Napsal: 09 srp 2020 12:33
od MadTom
Před 8(?) lety jsem po podobném problému napružil piny v konektorech co se zapojují do vstřikovačů a od té doby klid.

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil

Napsal: 09 srp 2020 15:07
od nerak
11AA píše: 08 srp 2020 21:43 Zdravím, během cestování o dovolené, se nám stala taková nemila vec. Po bezproblemovem ujeti asi 970km, tedy s téměř prázdnou nádrži manželka natankovala asi 90L nafty u RobinOil někde na západě čech Běšiny, okres Klatovy. Ujela jak říká pár km, a auto začalo cukat. Nicméně jelo, jen pro přidání plynu "vibrovalo", musela jet spíše s otáčkami nad 2000. Více kouřilo, černý dým, ale ne extrémně. Závadu jsme si spojili s tankovani, takže po vyjeti nějaké nafty, nalila aditivum Millers Oil. To nepomohlo, a po vyjeti půlky nádrže dotankovala premiérovou naftu na shellu. Opět se nic nezměnilo. Až tehdy jsem měl možnost to projet sám, auto cuká při přidávání plynu, po zbrani cukání zmizí, a pokud není třeba přidávat, jede normálně. Ještě bych dodal, že při studeném aute je chod motoru ok, ale po pár km a ohrati začne cukat. Já bych to přirovnal k vibrování, jako by něco bylo nevyvazenyho, ale fakt se to tak chová jen pro přidávani, v záběru.
V tomto stavu auto ujelo dalších 900km, beze změny stavu k lepšímu, či horšímu.
Pokusil jsem se to popsat, co možná nejpresneji, je mi jasný, že hlavním návodem bude diagnostika, přesto..
Díky moc za rady a názory .

Ahoj ja minuly tyden to same cestou do Chorvatska kdy se mi to same projevilo 100km za Vidni. Spojoval jsem si to rovnez s natankovanim nejakyho bordelu v Mikulove a proto pak po ceste tankoval jeste 2x premiove palivo, ale problem nezmizel a je to presne tak jak popisujes. No nic domu nas snad disco odveze a pak uvidime...

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil "cuká "

Napsal: 09 srp 2020 16:23
od 11AA
Rozdelal jsem to, a vyndal listu. Na první pohled mě zaujala absence pinu č. 3. Snad to je na fotce vidět. V samici nezůstal, to jsem zkontroloval. Je to tak ok? Promerim kabeláž, a pokusím se na této liště prihnout kontakt, nebo spíš na samci zkroutit? Tam mám strach , že když se podela, bude to větší průser.

Jinak pokud je to opravitelne pouze takto, nebyl bych se toho večer na parkovišti před apartmanem, nebo v kempu. [emoji6]ObrázekObrázek

Obrázek

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil "cuká "

Napsal: 09 srp 2020 17:57
od 11AA
Opraveno, otestováno. Dík za rady.

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil

Napsal: 09 srp 2020 19:12
od peppino
Jde hlavně o konektory co jdou na vstřiky. A jde to opravit na chodníku.

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil

Napsal: 09 srp 2020 20:37
od MadTom
Přesně tak, ideálně jehlou vypinovat a kleštěma zmáčknout. S tím co je na vstřikovači nic nedělat.

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil

Napsal: 20 srp 2020 12:13
od nerak
Tak vibrace a cukani u me d2 vyreseny vymenou kabeloveho svazku, jede jako za mlada!