olej
Napsal: 22 kvě 2008 19:11
co dáváte za olej já mám 4,6 benzín dal sem tam polosyntetiku ale prý tam patří plná syntetika tak to vyměním
jo to právě nevimmotohanz píše:zalezi na tom co se tam davalo do ted
motohanz píše:zalezi na tom co se tam davalo do ted
Tatar píše:motohanz píše:zalezi na tom co se tam davalo do ted
proč chceš vyměnit jeepa za LR
taky zalezi na to kolik ma najeto, plna syntetika ma taky obcas snahu rozpoustet v motoru usazeniny a mohou se objevit netesnosti a vule....Tatar píše:no snad mu ta plná syntetika neuškodí ne a sehnal se ho za super cenu jo a co do toho patří za svíčky
Tím bych tady zase nestrašil, přecejen nepřechází na ni z nějakýho M6ADčka, ale z moderního polosynt. oleje, kterej detergentní přísady obsahuje tak jako tak a usazeniny rozpouští taky. Já teda v motoru žádnej usazenej bordel nemám. Teda doufám, v RR jsem motor ještě rozdělanej neměl, ale v ostatních mých autech provozovanejch na moderní oleje bordel nebyl, když se olej často měnil. Tohle není stará stodváca.motohanz píše:taky zalezi na to kolik ma najeto, plna syntetika ma taky obcas snahu rozpoustet v motoru usazeniny a mohou se objevit netesnosti a vule....
Z coho tak usudzujes?. 4.6ka je rovnaky motor ako 3.5, 3.9, 4.0, 4.2. Konstrukcne niekde od 60 rokov z firmy Buick. Taka mala diagnosticka stavu motora je, ze ked pozries (a posvietis) pod veko ventilov cez nelievaci otvor, tak to v akom stave je tato cast zhruba plati pre cely motor. Moja 3.9na mala 115.000, rozoberal som ju kvoli hlave co tiekla, a poviem ti, bol som dost sokovany aky zaneseny ten motor bol, najma pod krytom vacky medzi hlavami. Myslim ze mineral nanajvys polosyntetika by bola moja volba (ja davam mineral).coroner píše:Já teda v motoru žádnej usazenej bordel nemám. Teda doufám, v RR jsem motor ještě rozdělanej neměl