Stránka 1 z 1
Kdo poradí - pomůže ? Vyřešeno !
Napsal: 20 kvě 2008 21:08
od Petr
Tak jsem zase v pr..... ! Při jízdě z Plzně se mi po natankování v Hořovicích u Shell cca po 15 km začalo kouřit černě z výfuku a auto ztratilo výkon. Postupně se začalo auto jakoby dusit a ztrácelo výkon.
Na diagnostice Bosch hlášení "vadná váha vzduchu" (překládám do lidštiny ). Byla vyměněna váha vzduchu ( cca 7.000,-), vypuštěna nafta, prozkoušeno turbo (vzduchem), zkontrolován tlak v motoru ( před nedávnem vyměněn filtr odvětrání bloku motoru, palivový filtr), pročištěna výfuková soustava.
Motor dál kouří jako když pokládám clonu před nepřítelem, netáhne a dusí se. To dušení je při jízdě jako když sundám nohu z pedálu plynu a brzdím motorem.
Kdo poradí co ještě vyzkoušet nebo vyměnit ? Tedy kromě auta ..... Díky Petr

Napsal: 20 kvě 2008 22:46
od Daniel
Měl jsem podobný problém sice s MB Vito, ale příznaky stejné. Malý výkon a kouřová clona. Na konec se přišlo, že auto jelo jen na 3válce protože se zapekla jedna svíčka. Bylo to na GO motoru za 50tis. Snad to vyřešíš levněji.

Napsal: 20 kvě 2008 23:41
od Petr
Daniel píše:Měl jsem podobný problém sice s MB Vito, ale příznaky stejné. Malý výkon a kouřová clona. Na konec se přišlo, že auto jelo jen na 3válce protože se zapekla jedna svíčka. Bylo to na GO motoru za 50tis. Snad to vyřešíš levněji.

Danieli nastráž...ehm, tedy promiň : nestraš !!! Svíčky nemám a podle mechanika by se vadný vstřik projevil i při volnoběhu. A Landy naskakuje na první škrtnutí a v klidu si blafe. Jen do rozjetí..... Petr
Napsal: 22 kvě 2008 17:50
od Petr
Tak je po problému. Díky nezištné radě pana Michalíčka z British cars byla odhalena prasklá hadice od turba vpředu nahoře před motorem. Byla prasklá ze spodní strany ležící na plechu a příčinou bylo narušení vnitřního povrchu - lidově řečeno rozežráni zevnitř olejem. Tak mám jednu funkční váhu vzduchu navíc, kdyby někdo potřeboval. Petr
Napsal: 22 kvě 2008 21:32
od Daniel
Petr píše:Tak je po problému. Díky nezištné radě pana Michalíčka z British cars byla odhalena prasklá hadice od turba vpředu nahoře před motorem. Byla prasklá ze spodní strany ležící na plechu a příčinou bylo narušení vnitřního povrchu - lidově řečeno rozežráni zevnitř olejem. Tak mám jednu funkční váhu vzduchu navíc, kdyby někdo potřeboval. Petr
Tak to dopadlo dobře.
Napsal: 23 kvě 2008 00:15
od Petr
Daniel píše:Petr píše:Tak je po problému. Díky nezištné radě pana Michalíčka z British cars byla odhalena prasklá hadice od turba vpředu nahoře před motorem. Byla prasklá ze spodní strany ležící na plechu a příčinou bylo narušení vnitřního povrchu - lidově řečeno rozežráni zevnitř olejem. Tak mám jednu funkční váhu vzduchu navíc, kdyby někdo potřeboval. Petr
Tak to dopadlo dobře.
To máš pravdu, ale ty nervy než se přišlo - díky panu Michalíčkovi - na to kde je zakopaný pes !! Díky za zájem. Ahoj Petr