Stránka 1 z 1

Kdo poradí - pomůže ? Vyřešeno !

Napsal: 20 kvě 2008 21:08
od Petr
Tak jsem zase v pr..... ! Při jízdě z Plzně se mi po natankování v Hořovicích u Shell cca po 15 km začalo kouřit černě z výfuku a auto ztratilo výkon. Postupně se začalo auto jakoby dusit a ztrácelo výkon.
Na diagnostice Bosch hlášení "vadná váha vzduchu" (překládám do lidštiny ). Byla vyměněna váha vzduchu ( cca 7.000,-), vypuštěna nafta, prozkoušeno turbo (vzduchem), zkontrolován tlak v motoru ( před nedávnem vyměněn filtr odvětrání bloku motoru, palivový filtr), pročištěna výfuková soustava.
Motor dál kouří jako když pokládám clonu před nepřítelem, netáhne a dusí se. To dušení je při jízdě jako když sundám nohu z pedálu plynu a brzdím motorem.
Kdo poradí co ještě vyzkoušet nebo vyměnit ? Tedy kromě auta ..... Díky Petr :( :( :(

Napsal: 20 kvě 2008 22:46
od Daniel
Měl jsem podobný problém sice s MB Vito, ale příznaky stejné. Malý výkon a kouřová clona. Na konec se přišlo, že auto jelo jen na 3válce protože se zapekla jedna svíčka. Bylo to na GO motoru za 50tis. Snad to vyřešíš levněji. :roll:

Napsal: 20 kvě 2008 23:41
od Petr
Daniel píše:Měl jsem podobný problém sice s MB Vito, ale příznaky stejné. Malý výkon a kouřová clona. Na konec se přišlo, že auto jelo jen na 3válce protože se zapekla jedna svíčka. Bylo to na GO motoru za 50tis. Snad to vyřešíš levněji. :roll:
Danieli nastráž...ehm, tedy promiň : nestraš !!! Svíčky nemám a podle mechanika by se vadný vstřik projevil i při volnoběhu. A Landy naskakuje na první škrtnutí a v klidu si blafe. Jen do rozjetí..... Petr

Napsal: 22 kvě 2008 17:50
od Petr
Tak je po problému. Díky nezištné radě pana Michalíčka z British cars byla odhalena prasklá hadice od turba vpředu nahoře před motorem. Byla prasklá ze spodní strany ležící na plechu a příčinou bylo narušení vnitřního povrchu - lidově řečeno rozežráni zevnitř olejem. Tak mám jednu funkční váhu vzduchu navíc, kdyby někdo potřeboval. Petr

Napsal: 22 kvě 2008 21:32
od Daniel
Petr píše:Tak je po problému. Díky nezištné radě pana Michalíčka z British cars byla odhalena prasklá hadice od turba vpředu nahoře před motorem. Byla prasklá ze spodní strany ležící na plechu a příčinou bylo narušení vnitřního povrchu - lidově řečeno rozežráni zevnitř olejem. Tak mám jednu funkční váhu vzduchu navíc, kdyby někdo potřeboval. Petr
Tak to dopadlo dobře.

Napsal: 23 kvě 2008 00:15
od Petr
Daniel píše:
Petr píše:Tak je po problému. Díky nezištné radě pana Michalíčka z British cars byla odhalena prasklá hadice od turba vpředu nahoře před motorem. Byla prasklá ze spodní strany ležící na plechu a příčinou bylo narušení vnitřního povrchu - lidově řečeno rozežráni zevnitř olejem. Tak mám jednu funkční váhu vzduchu navíc, kdyby někdo potřeboval. Petr
Tak to dopadlo dobře.
To máš pravdu, ale ty nervy než se přišlo - díky panu Michalíčkovi - na to kde je zakopaný pes !! Díky za zájem. Ahoj Petr