Stránka 1 z 1
Škubaní
Napsal: 06 lis 2019 12:33
od Biemannek
Zdravím, mám takovou prosbičku..

mám LandRover freelander 82kw TD4 při studeném motoru když jedu z mírného kopečka, nebo po rovině je jedno na jaký kvalt a snažím se mít jen zlehka oprenou nohu o pedál a držet cca 2000ot. Tak auto cuká a nejede plynule začalo to dělat teď jak začala být zima.jak se ohřeje tak vše funguje jak má. Nevíte někdo po čem jít? Díky..

Re: Škubaní
Napsal: 06 lis 2019 13:48
od Hubert
Kolik najeto?
Jinak to tipuji vstřik.
Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
Re: Škubaní
Napsal: 06 lis 2019 14:15
od Biemannek
Hele 265xxx a vstriky byly ale na repasse ve 260xxx

Re: Škubaní
Napsal: 06 lis 2019 18:15
od AB free
Ahoj, také mám stejný problém. Ještě jsem si všiml že po prvním nastartování mi vyletí šedý obláček a než se motor prohřeje tak kouř smrdí po špatně spálené naftě, v teple se mi zase zdá že zastudena při přidání plynu rachotí jakoby detonační spalování ve výfuku. Už to mám přes rok a nic se nehorší. Taky to přisuzuji vstřikům, ale ještě jsem je nenechal kontrolovat.
Re: Škubaní
Napsal: 06 lis 2019 18:19
od Hunter
Mám to samé. Při startu když auto dlouho stojí taky obláček a nepravidelný chod na volnoběh. Když se zahřeje jede jak z praku.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Škubaní
Napsal: 06 lis 2019 20:17
od Biemannek
Říkám já vstriky dělal a nic pořád stejné.. Jak tak koukám máme stejný problém, ale asi to problém neni

díky hoši a třeba ještě někdo poradí

Re: Škubaní
Napsal: 06 lis 2019 21:21
od dexter
Nazdar. Mne to ide zatial normalne ale trhanie na volnobehu a smrad po nafte z vyfuku som mal ked som mal najprv nekvalitnu naftu a tym sa mi ppsrali vstrekovace a davali dva vela nafty a tym mi plnili motor naftov. Comonrail je haklivy na kvalitu nafty.
Re: Škubaní
Napsal: 06 lis 2019 22:06
od Michaq
Nevím jestli to bude i Váš problém, ale mě taky škubal motor na free 1, nepomohlo nic, až jsem to začal měřit osciloskopem a zjistil jsem špatný kontakt na čidlu railu. To čidlo je dobré, ale konektor je nějaký špatný, tak tam vždycky do takových malých mezírek zatlačím kousek teflonové pásky a chytne to obvod a škubání je pryč, ale jen na čas.
Re: Škubaní
Napsal: 06 lis 2019 22:30
od Hubert
Biemannek píše: 06 lis 2019 20:17
Říkám já vstriky dělal a nic pořád stejné.. Jak tak koukám máme stejný problém, ale asi to problém neni

díky hoši a třeba ještě někdo poradí
Co na těch vstřikách měnili? To že jsi je dělal před 5 tis. je sice hezká ale pokud vynechává za studena tak prostě některý vstřik za studena jde špatně. V opravně to málo kdy poznají protože vstřiky jsou při nastavení většinou zahřáté. Ale je možné že to dělá něco jiného chtělo by to kouknout diagnostikou třeba by napověděla který vstřik to dělá. Odkud jsi?
Re: Škubaní
Napsal: 07 lis 2019 01:19
od filmarik
k tomu railu vydali toto...
Re: Škubaní
Napsal: 07 lis 2019 09:22
od zde.
Mně to čidlo na railu, resp. vedení k němu taky zlobilo, ve finále jsem nemoh vůbec nastartovat. Objednal jsem opravnou sadu konektoru a od té doby ok. No vlastně ok.. Pár měsíců na to byly opět špatné teplé starty, v zimě když jsem si předehřál auto webastem tak nestartoval vůbec (ale aspoň jsem teda seděl v teple

). Vyměnil jsem žhavičky, i když jsem si myslel, že to tím nebude, ale bylo to levný - žádná změna. Tak jsem si zkusil udělat test vstřikovačů a jeden vstřik totálně protékal. Vyměnil jsem ho a od té doby jsou starty super, jeden jako druhý, bez ohledu na to, jestli je motor teplý nebo studený.
Nicméně v léťe mi to začalo dělat to, co popisujete výše. Stačí auto na několik hodin odstavit a po startu zakouří (někdy trochu, někdy celkem dost) a má nepravidelný volnoběh. Po chvilce jízdy je to OK, přijde mi, že se ani nemusí zahřát motor. Ale nějaké cukání při lehkém přidání plynu, jak popisuje Biemannek, se nekoná. Dělá to v létě i teď, kdy k ránu byla nula.
Takže kdybyste na něco přišli, sem s tím

Podezření mám samozřejmě na vstřikovače, ale mé diagnostické schopnosti končí přepadovým testem a ten si myslím že je v tomhle případě nepoužitelný.
Re: Škubaní
Napsal: 07 lis 2019 11:25
od Hubert
Přepadový test za studena (zimy) by mohl ukázat který vstřik vynechává. Vím o čem píši u Free 1 TD4 sem to sám řešil nejednou. Po přidání z volnoběhu náhodné detonace. Po repasi na cca 2 tis pokoj pak znovu tak vstřiky na kompletní repasi někomu jiném a od té doby pokoj. Původní repase cca 2500 za vstřik při dalším další 2500 za vstřik. Při prvním udělali jenom trisku při druhém i jehlu. Právě jehla dělal ten problém.
Re: Škubaní
Napsal: 07 lis 2019 11:38
od zde.
Díky, schválně to zkusím

Re: Škubaní
Napsal: 07 lis 2019 12:56
od Biemannek
Hubert píše: 06 lis 2019 22:30
Biemannek píše: 06 lis 2019 20:17
Říkám já vstriky dělal a nic pořád stejné.. Jak tak koukám máme stejný problém, ale asi to problém neni

díky hoši a třeba ještě někdo poradí
Co na těch vstřikách měnili? To že jsi je dělal před 5 tis. je sice hezká ale pokud vynechává za studena tak prostě některý vstřik za studena jde špatně. V opravně to málo kdy poznají protože vstřiky jsou při nastavení většinou zahřáté. Ale je možné že to dělá něco jiného chtělo by to kouknout diagnostikou třeba by napověděla který vstřik to dělá. Odkud jsi?
Ahoj dělá to přesně jak píše AB free ale jak říkám ne na volnobeh pouze tehdy když jedu z mírného kopce, po rovině a snažím se jen lehtat plyn kolem těch 2tis.ot. Pokud uberu nebo přidám je to dobré vstriky byly v Bosch Rasošky na repasse a tam je akorad kompletně pretesnili odskouseli a řekli že fungují jak mají, jen s jedním vstrikem při montáži prý byl problém že se jim to nedařilo seřídit.

Ale dali mi je jako 100%fumkčni. Já jsem z Rokytnice nad Jizerou
Re: Škubaní
Napsal: 18 lis 2019 12:54
od spacil.m
Čidlo na railu, dělá mi to taky, jednou za čas vytáhnu konektor, prošplíchnu kontaktolem a je zase klid. Dostává se tam vlhkost a zlobí to...