Stránka 1 z 1
Vnitrni teplotni cidlo
Napsal: 18 dub 2019 17:52
od jacobik
Ahoj, tusi nekdo, zda jde vymenit vnitrni teplotni cidlo v panelu klimatizace? Topeni jsem uz vyresil, ale kdyz necham zobrazit udaje z vnitrniho teplomeru tak ten smejd dojde max na 7 stupnu, ikdyz je v aute treba 20. Kdyz na nej fouknu stlaceny vzduch tak teplota klesne, ale pak zase vystoupa max na 7 a vic ani prd.
Odesláno z mého SM-G960F pomocí Tapatalk
Re: Vnitrni teplotni cidlo
Napsal: 20 dub 2019 19:23
od Don
No je tam termistor... mozna poskozeny, takze teoreticky ano a nebo to muze byt klidne na ridicim IC, ale nechci delat chytreho - jen odhad
Re: Vnitrni teplotni cidlo
Napsal: 28 dub 2019 09:46
od Lukasino
Schválně, kdo máte L322 předFL a máte diagnostiku, můžete se podívat kolik Vám to ukazuje teploty levá / pravá strana?
Co tu mám L322, tak levá strana ukazuje podstatně méně než pravá a vím, že na tohle (resp. silnější chlazení u řidiče než u spolujezdce v létě) si stěžuje dost lidí i venku...
Tak jestli to vlastně není "v pořádku"

Re: Vnitrni teplotni cidlo
Napsal: 28 dub 2019 10:42
od jacobik
Mě to žije vlastním životem. Přijdu k autu, venku zataženo, cca 11 stupňů, dám načíst čidla a prý mi v autě mrzne
Re: Vnitrni teplotni cidlo
Napsal: 09 kvě 2019 17:38
od JSK
Ta hodnota je asi normální, mně to ukazuje něco podobného. Řešil jsem stav, kdy po cca půlhodině jízdy se topení nastavené na Auto spustilo naplno i s plným ventilátorem, takže tvořilo saunu. Protože na iCarsoftu čidlo ukazovalo hodnotu pod nulou, předpokládal jsem, že je špatné a z ebaye objednal jinou starší ovládací jednotku (čidlo je připájené na desce a nevím, čím bych ho nahradil, když nevím co má dávat za hodnotu). Pak se ukázalo, že chyba byla jinde, byla v dvojitém elektricky ovládaném kohoutu topení (je na levém podběhu vedle motoru), který si dělal co se mu zachtělo. Teplotu topení nereguluje klapka jako u P38 (tam je výměník topení stále pod neregulovanou kapalinou z motoru a klapka za ním reguluje teplotu směšováním ohřátého vzduchu za výměníkem a chladného vzduchu z venku), u L322 kohout a klapky s krokovými motorky už směrují regulovaně nahřátý vzduch za výměníkem topení. Taky mi to dalo hledání, Rave jsem zkoumal snad 3x, než mně trklo jít prozkoumat ten kohout, protože jsem předpokládal, že topení pracuje podobně jako na P38. iCarsoft to sice psal jako závadu, ale já to považoval za pitomost, pitomec jeden.
Re: Vnitrni teplotni cidlo
Napsal: 10 kvě 2019 11:33
od jacobik
JSK píše: 09 kvě 2019 17:38
Ta hodnota je asi normální, mně to ukazuje něco podobného. Řešil jsem stav, kdy po cca půlhodině jízdy se topení nastavené na Auto spustilo naplno i s plným ventilátorem, takže tvořilo saunu. Protože na iCarsoftu čidlo ukazovalo hodnotu pod nulou, předpokládal jsem, že je špatné a z ebaye objednal jinou starší ovládací jednotku (čidlo je připájené na desce a nevím, čím bych ho nahradil, když nevím co má dávat za hodnotu). Pak se ukázalo, že chyba byla jinde, byla v dvojitém elektricky ovládaném kohoutu topení (je na levém podběhu vedle motoru), který si dělal co se mu zachtělo. Teplotu topení nereguluje klapka jako u P38 (tam je výměník topení stále pod neregulovanou kapalinou z motoru a klapka za ním reguluje teplotu směšováním ohřátého vzduchu za výměníkem a chladného vzduchu z venku), u L322 kohout a klapky s krokovými motorky už směrují regulovaně nahřátý vzduch za výměníkem topení. Taky mi to dalo hledání, Rave jsem zkoumal snad 3x, než mně trklo jít prozkoumat ten kohout, protože jsem předpokládal, že topení pracuje podobně jako na P38. iCarsoft to sice psal jako závadu, ale já to považoval za pitomost, pitomec jeden.
Paráda, díky za tip. Nemáš číslo dílu toho kohoutu ať vím, co hledat?
Re: Vnitrni teplotni cidlo
Napsal: 10 kvě 2019 12:30
od JSK
JQD000010 Je původní díl BMW.
Re: Vnitrni teplotni cidlo
Napsal: 07 čer 2019 18:03
od jacobik
Tak v kohoutu u mě závada nebyla. Každopádně pokud by měl někdo pochybnosti nad jeho funkčností a nechtěl kupovat celý díl, dá se za pár šušňů sehnat opravná sada.

- 1056d5604d6480bb93edfebc894f.jpg (39.3 KiB) Zobrazeno 2859 x
Re: Vnitrni teplotni cidlo
Napsal: 21 čer 2019 17:20
od jacobik
Tak jsem dnes vymenil i panel klimatizace a stale nic. Venku hic, v aute hic a podle diagnostiky je teploty v interieru 12°C. Nechapu uz.
Nevi nekdo, kolik ma byt na tom evaporator sensoru? Tohle to ukazuje po chvilce jizdy ve venkovni teplote cc 27°C
Re: Vnitrni teplotni cidlo
Napsal: 28 čer 2019 08:53
od jacobik
Re: Vnitrni teplotni cidlo
Napsal: 21 úno 2021 12:56
od Lukasino
jacobik píše: 21 čer 2019 17:20
Tak jsem dnes vymenil i panel klimatizace a stale nic. Venku hic, v aute hic a podle diagnostiky je teploty v interieru 12°C. Nechapu uz.
Nevi nekdo, kolik ma byt na tom evaporator sensoru? Tohle to ukazuje po chvilce jizdy ve venkovni teplote cc 27°C
Včera jsem zjistil, že iCarsoft má zřejmě s tímhle nějaký problém, protože to "řešíme" všichni a všem to ukazuje blbosti, výměna panelu nepomůže. Včera jsem stejné auto zkusil zkontrolovat iCarsoftem a interiér byl pomalu na nule (real tak 18°C), tak jsem zkusil druhou diagnostiku (obyč Foxwell) a ta už ukázala vnitřní teplotu správně

Takže hodnoty z icarsoftu vůbec neřešit
