Vlastnite nekdo? Co zkusennosti, spotreba, spolehlivost ? Diky
Re: Defender V8i 136 kw?
Napsal: 22 led 2019 06:20
od Lochy
Nevlastním, nemám zkušenosti, ale Tomáš Tomeček tu před lety inzeroval oranžovou 110
Re: Defender V8i 136 kw?
Napsal: 22 led 2019 08:57
od horsik
Diky!
Re: Defender V8i 136 kw?
Napsal: 22 led 2019 10:00
od Sláma Karel
Až přijedeš, tak tam mám tohohle Def V8. Je 110 HT z roku 84. Má to i originál mechanický naviják.
K
Re: Defender V8i 136 kw?
Napsal: 23 led 2019 22:40
od horsik
Tak jsme nakonec neměli možnost to probrat.....
Co je to za motor? Kde se všude dával? A je spolehlivej ve spojení s automatem?
Díky za názory.
Re: Defender V8i 136 kw?
Napsal: 24 led 2019 08:46
od VencaZE
Hledal bych na anglických forech, v Rave atd.. U nás to skoro nikdo nemá.
Spotřeba asi bude velká, ale není rozhodující protože to je auto spíš pro potěšení než pro denní ježdění.
Otázka spolehlivosti u takového sběratelského kousku taky není podstatná. Bude asi podobná jako u všech starších britských strojů- taková jakou si ji uděláš .
Otázky bych formuloval jinak.
Chci ho?
Dá se vůbec sehnat a za kolik..?
Jestli chceš přestavit svého tak otázku bych si položil asi v tom smyslu jestli se mi chce investovat desetitisíce do přípravy agregátu a přestavby.
Defa máš, takže víš přibližně co tě bude čekat..
Re: Defender V8i 136 kw?
Napsal: 24 led 2019 09:44
od Mirko
Je to stejný motor Rover V8 3,9i, který byl v Classicovi a Disco1. 136kW značí vysokokompresní verzi, nejspíš už s katem. Spolehlivost tudíž taky stejná a je na to napojený stejný automat ZF 4HP22, který svou spolehlivosti výrazně překonává vstřikovací a zapalovací systém. Mám takový dojem, že zde na forumu jsme s Frantou D1 a Macejkým jediní 3, kteří tento typ motoru, respektive toto vstřikování provozuji pravidelně. 3,9 trpí stejně jako všechny Rover V8 nad 3,5 litrů praskáním bloků.
Re: Defender V8i 136 kw?
Napsal: 24 led 2019 10:08
od mr-tomas
Jenom pro zajímavost s jakým měničem byl ten ZF automat, malej nebo střední?
Re: Defender V8i 136 kw?
Napsal: 24 led 2019 10:27
od teslo
stredny.
Maly sa daval len to DII TD5 a RR P38DSE
Velky len do prvych RR P38 4.6V8.
Re: Defender V8i 136 kw?
Napsal: 24 led 2019 10:39
od Sláma Karel
Ten můj je jenom karburátor odpovídající RRC v roce 84. Je to opravdu stejný motor. A je to manuál 4r opět stejný jako v RRC.
A myslím si že Def 3,9 v automatu v Evropě vůbec neexistoval. Všechny co znám byli karburátory a manuály.
Def 110 V8 so 100kw som nedavno kupoval. Trochu som sa na tom povozil a bol som dost sklamany z vykonu. Moja naslapana 300vka ma lepsi zaber aj pocit z jazdy. Ale verim, ze sa s trochou modifikacie da z v8 urobit poriadna zver!:) tato bola maximalne seriovy stav s manualnou prevodovkou.
Ja mám dačo podobné v mojom RRC V8 3,9 Efi 134kW v manuále (už bez kat), a jazdím sním skoro každý deň....a motor je OK, len to treba točiť, ak treba výkon. S motorom, keď má to čo treba tak nie je problém. Problém maju ľudia, čo motor dávaju robiť "všemajstrom" v garáži. Hlavne, aby bol správne chladený....
Môj bol keď som ho kupil pre veľa ludí na odpis, lebo to nevedeli spraviť.....skapínal motor v otáčkach, nepravidelný chod, tieklo to zo všadial.....atď. Trochu to trvalo, a stálo kým sa prišlo a odstránili veci čo domáci majstri napáchali.
Motoru mením pravidelne každých 7-8000 km olej, filtre a ide zatiaľ v pohode.