Stránka 1 z 1

Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

Napsal: 18 čer 2018 07:37
od Vanchen
Nazdar, chcem sa spýtať či náhodou neviete o niekom kto sa vyzná do L322 2003 4.4i, motor mi niekde saje vzduch zrejme, trase, klepe, nemá výkon, ale to všetko len za studena. Nejaka rada náhodou? Resp. Niekto v okoli BA kto by sa vedel pozrieť na to? Ďakujem.

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

Napsal: 18 čer 2018 08:23
od jbizik
Vanchen píše: 18 čer 2018 07:37 Nazdar, chcem sa spýtať či náhodou neviete o niekom kto sa vyzná do L322 2003 4.4i, motor mi niekde saje vzduch zrejme, trase, klepe, nemá výkon, ale to všetko len za studena. Nejaka rada náhodou? Resp. Niekto v okoli BA kto by sa vedel pozrieť na to? Ďakujem.

www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.p ... 20#p405420

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

Napsal: 18 čer 2018 10:43
od Vanchen
LR servis už som bol, diagnostika ukazuje všetko Ok.
Nakoľko mam ale auto splynovane tak mi to servisovat nebude. Preto hladam niekoho iného. Ale ďakujem😎

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

Napsal: 18 čer 2018 10:45
od Lukasino
To není autorizovaný servis LR, ale člověk co LR opravdu umí ;)

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

Napsal: 18 čer 2018 18:39
od mipr
chlapi, dakujem vam za referencie, ale ten RR uz u mna bol. ma instalovany plyn a ten ja nerobim - z principu... sorry

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

Napsal: 18 čer 2018 20:57
od Vanchen
Jasne, ja to chápem. S diagnostikou a prístupom som bol velmi spokojný, odporúčam :yes

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

Napsal: 19 čer 2018 09:12
od pooh
Nuz, ked mas plyn, prva vec co ides riesit v ktorom rezime sa to prejavuje. Riesit problem vzdy treba zacat s benzinovym rezimom, lebo to je zaklad, a plyn je len obohateny o nejake extra nastavenie. Kedze to robi za studena, priklanam sa k tomu, ze tu treba riesit benzinovy rezim.

Sent from my Lenovo A5000 using Tapatalk


Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

Napsal: 19 čer 2018 12:04
od Vanchen
Jo, ide čisto o studený štart a prvých 500m čo prejdem.
Keď nastarutejem a par minút počkám, tak sa rozbehne pekne bez problému. Keď nastartujem a chcem ísť hneď, tak musím mu dať vela plynu aby sa vôbec pohol a aj to je take lámavy rozbeh, trhá a nemá výkon

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

Napsal: 19 čer 2018 12:17
od Lukasino
A pokud smažeš adaptace (tzn. třeba odpojit baterii přes noc), jak vypadá první start? Já měl u předchozího RR 4,4 lpg podobný problém...

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

Napsal: 19 čer 2018 12:53
od Mirko
Přesně s tímhle bojoval nedávno i můj otec u jeho L322 4.4, taky na LPG. Nakonec v servise nalili přísadu do benzínu, pak natankoval čerstvou Vervu a bylo po problému. Taky to má na LPG a asi ten ekologický benzín měl příliš dlouho v nádrži a byl po smrti

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

Napsal: 19 čer 2018 15:59
od amadjr
asi tak.. v zime je to jeste horsi a v -25°C bych vubec nenastartoval.. osobne mi staci obycejny N95 ale musim davat minimalne dvojnasobnou davku aditiva do benzinu (plechovka VIF). vseobecne za to mohou lacine jednotky LPG ktere nici adaptace pro benzin a motor pak startuje v mraze pricemz dava davku benzinu jakoby bylo nad nulou.
ps.: dnes je uplne bezna praxe monteru LPG ze montuji lacine jednotky vhodne pouze pro 4-valce na 8-mi valcove motory.. (magic atd), tyhle jednotky sice umi i V8, avsak co uz se jen tak nedoctete je to, ze jednotka jiz neumi pri takovem poctu valcu cist lambda sondy coz je prave ten kamen urazu.. pseudo-monteri to resi tak, ze adaptuji a ´uzamknou´ jednotky, coz znamena ze to bude dobre fungovat jen chvilku, dokud se nezmeni teplota, vlhkost, stav vzduchoveho filtru, presny druh benzinu atd :))) v budoucnu si radeji LPG namontuji sam.

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

Napsal: 19 čer 2018 16:34
od pooh
pre plyn nie su dolezite lambdy, to pouziva riadiacia jednotka motora, a cez lambdy len mozes nastelovat plyn. preto ani nie adaptacia lpg jednotky, ale zle nastavanie lpg jednotky je problem. lebo potom v plynnom rezime ecu motora sa adaptuje do istej miery k podmienkam co ale vyhovuje pre plyn a potom robi problem pre benzin. Vtedy pomoze ked resetujes ecu motora.

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

Napsal: 19 čer 2018 22:33
od amadjr
pooh píše: 19 čer 2018 16:34 pre plyn nie su dolezite lambdy, to pouziva riadiacia jednotka motora, a cez lambdy len mozes nastelovat plyn. preto ani nie adaptacia lpg jednotky, ale zle nastavanie lpg jednotky je problem. lebo potom v plynnom rezime ecu motora sa adaptuje do istej miery k podmienkam co ale vyhovuje pre plyn a potom robi problem pre benzin. Vtedy pomoze ked resetujes ecu motora.
ano, ale vysledek je ten, ze auto v zime nestartuje, jede spatne jak na benzin, tak na plyn :)

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

Napsal: 20 čer 2018 08:59
od Kokesek
amadjr píše: 19 čer 2018 22:33
pooh píše: 19 čer 2018 16:34 pre plyn nie su dolezite lambdy, to pouziva riadiacia jednotka motora, a cez lambdy len mozes nastelovat plyn. preto ani nie adaptacia lpg jednotky, ale zle nastavanie lpg jednotky je problem. lebo potom v plynnom rezime ecu motora sa adaptuje do istej miery k podmienkam co ale vyhovuje pre plyn a potom robi problem pre benzin. Vtedy pomoze ked resetujes ecu motora.
ano, ale vysledek je ten, ze auto v zime nestartuje, jede spatne jak na benzin, tak na plyn :)
tady bych si dovolil souhlasit... :grin: akorat ze u plynu to neni tak znatelne, navic na plyn nestartujes. Pokud se motor zahreje, staci par minut tak potom uz nic nepoznas. Nepoznas ani to ze je to prilis chude a podpalujes si ventily.

Re: Odborník na 4.4i V8 2003 L322 Bratislava

Napsal: 07 črc 2018 11:16
od libovka
Budeš mít zasrané benzínové vstriky od toho plynu. Už jsem to řešil na několika autech. Jezdi třeba týden jen na benzín a melo by to být v pohodě.