SMAZAT
Napsal: 16 dub 2018 09:05
Něco musí z domu a protože obskurním pokladům se do světa nechce, zkusim nabídnout to nejlepší ze stáje.
Je to před-facelift, najeo necelých 160 tisic, koupili jsme ji jako náhradnici, po překulence. Máme ji od léta minulého roku a za tu dobu vychytali všechny drobnoti vozu, který málo jezdil, tj. nějaké trubky nafty, měchy, kardan, čepy na spojovačce...
Je to pětimístné momentálně i v papírech i reálně (v kufru ta sedadla byla ale nahradil jsem to interierem z petimistne verze). Přídavka bez uzávěry. TC a ABS a ACE funkční, žádný kontrolky nesvítí. měchy funkční.
Já jsem tam dával tažné a dopisoval do TP, tj. do té doby nemělo tažné. nechávali jsme čistit interier - tak je docela pěknej. Nejlepší verze střechy - bez šíbrů, bez hagusů, bez antény - uplná panna
Má to teď z jara technickou a vin je čitelný na rámu - teď pod vrstvou vazelíny.
Teď to nejlepší, proč jsem to bral já - je to totálně nedomrskané, a to myslím hlavně mechaniku. Najeto necelých 160 tisíc a převodovka i rozvodovka jdou řadit neuvěřitelně přesně a celkově pohon od motru ke kolům má malé vůle. (mám srovnání s překulenkou, co měla najeto 260 - ohromný rozdíl).
První majitel byla firma a po leasingu to bylo převedeno na jednu majitelku, která to vlastnila těch asi 13 let, od které jsem to koupil já - jedná se o majitelku, kterou všichni znáte (řeklo by se celebrita), takže jsem si opravdu jistý, že se zabývala něčím jiným, než že by těch třináct let stáčela dycky mezi technickejma tachometr. S autem jezdil převážně její manžel, v posledních letech už jen vyjimečně syn - tomu odpovídá, že na předním okně bylo z minulých let několik týdenních dálniční známek.
černé origo mřížky na předních i zadních světlech, jsou k tomu vedle nerezové nášlapy a přední A bar, koupeny origo s autem a pak sundaný.
Aktuálně trochu prasklý přední nárazník, ale stav předního nárazníku se mění poměrně často a to někdy směrem k lepšímu a někdy naopak.
Pevná cena 145 000,-
Pokud se prodá toyota75 nebo gazella, tak prodej rušim.
Další fotky můžu udělat k večeru - informace sice nenesou skoro žádné, ale vím, že pro dojem to je lepší.
Máme ji doma, jezd s ní žena, k vidění každý den v podvečer - test v terénu i na silnici není problém.
Doplňuji:
- barva zvenku černá reálně i v TP,
- rok myslím 2001, to se kouknu doma,
- interier kůže naruby, tj. myslím alcantra taková spíš tmavší šedá.
- Chassis rez nějakou povrchovou má, takový bych řekl "lepší český standard", odpovídá to tomu, že auto bylo celou dobu v ČR, mám na zahradě zbytek jedné Italky a ta ho má lepší, ale nikde není skrz, je to taková ta koroze mezi "zdravým" železem a lakem, takže se dají odlupovat šupinky laku, protože odbublal, ale zároveň pod ním na škrábnutí je železo a ne nějaká kávová hlína, jak známe z disko jedniček.
Je to před-facelift, najeo necelých 160 tisic, koupili jsme ji jako náhradnici, po překulence. Máme ji od léta minulého roku a za tu dobu vychytali všechny drobnoti vozu, který málo jezdil, tj. nějaké trubky nafty, měchy, kardan, čepy na spojovačce...
Je to pětimístné momentálně i v papírech i reálně (v kufru ta sedadla byla ale nahradil jsem to interierem z petimistne verze). Přídavka bez uzávěry. TC a ABS a ACE funkční, žádný kontrolky nesvítí. měchy funkční.
Já jsem tam dával tažné a dopisoval do TP, tj. do té doby nemělo tažné. nechávali jsme čistit interier - tak je docela pěknej. Nejlepší verze střechy - bez šíbrů, bez hagusů, bez antény - uplná panna
Má to teď z jara technickou a vin je čitelný na rámu - teď pod vrstvou vazelíny.
Teď to nejlepší, proč jsem to bral já - je to totálně nedomrskané, a to myslím hlavně mechaniku. Najeto necelých 160 tisíc a převodovka i rozvodovka jdou řadit neuvěřitelně přesně a celkově pohon od motru ke kolům má malé vůle. (mám srovnání s překulenkou, co měla najeto 260 - ohromný rozdíl).
První majitel byla firma a po leasingu to bylo převedeno na jednu majitelku, která to vlastnila těch asi 13 let, od které jsem to koupil já - jedná se o majitelku, kterou všichni znáte (řeklo by se celebrita), takže jsem si opravdu jistý, že se zabývala něčím jiným, než že by těch třináct let stáčela dycky mezi technickejma tachometr. S autem jezdil převážně její manžel, v posledních letech už jen vyjimečně syn - tomu odpovídá, že na předním okně bylo z minulých let několik týdenních dálniční známek.
černé origo mřížky na předních i zadních světlech, jsou k tomu vedle nerezové nášlapy a přední A bar, koupeny origo s autem a pak sundaný.
Aktuálně trochu prasklý přední nárazník, ale stav předního nárazníku se mění poměrně často a to někdy směrem k lepšímu a někdy naopak.
Pevná cena 145 000,-
Pokud se prodá toyota75 nebo gazella, tak prodej rušim.
Další fotky můžu udělat k večeru - informace sice nenesou skoro žádné, ale vím, že pro dojem to je lepší.
Máme ji doma, jezd s ní žena, k vidění každý den v podvečer - test v terénu i na silnici není problém.
Doplňuji:
- barva zvenku černá reálně i v TP,
- rok myslím 2001, to se kouknu doma,
- interier kůže naruby, tj. myslím alcantra taková spíš tmavší šedá.
- Chassis rez nějakou povrchovou má, takový bych řekl "lepší český standard", odpovídá to tomu, že auto bylo celou dobu v ČR, mám na zahradě zbytek jedné Italky a ta ho má lepší, ale nikde není skrz, je to taková ta koroze mezi "zdravým" železem a lakem, takže se dají odlupovat šupinky laku, protože odbublal, ale zároveň pod ním na škrábnutí je železo a ne nějaká kávová hlína, jak známe z disko jedniček.