EAS hlásí chybu, vše se zdá být OK, diagnostika ji nevidí?
Napsal: 26 úno 2018 01:41
Předvčírem se mi u P38a EAS nějak roznemohl a začal hlásit oblíbený fault „max 55 kph“.
Podle chyb EASu načtených Kickerem — jak jsem zjistil po návratu domů, protože jsem jej já blbec neměl s sebou — byl jeden z elektroventilů (myslím FR, ale to je fuk) zaseklý. V naději, že jen zamrz' a zase rozmrzne, nebo tak něco, jsem chybu vynuloval, a vskutku — od té doby Range normálně jezdí, neřve, zvedá (možná trochu pomaleji, než by měl; to se blbě měří, jen pocit), spouští, vše OK... až na jednu věc:
Po každém nastartování se vždy znovu po malinké chvilce na displeji objeví „AIRBAG FAULT“. Klepnutí na i na páčce vlevo jej smaže, a vše je v pořádku... až do příštího startu, kdy se situace přesně opakuje. Samozřejmě jsem zkusil párkrát připojit Kickera; ten ale důsledně tvrdí, že zhola žádné chyby v EAS nevidí. Ale ta hláška se stejně po každém startu vždy objeví znovu.
Dává to někomu nějaký smysl? Co může být příčinou, a jak se toho zbavit? Dík.
Podle chyb EASu načtených Kickerem — jak jsem zjistil po návratu domů, protože jsem jej já blbec neměl s sebou — byl jeden z elektroventilů (myslím FR, ale to je fuk) zaseklý. V naději, že jen zamrz' a zase rozmrzne, nebo tak něco, jsem chybu vynuloval, a vskutku — od té doby Range normálně jezdí, neřve, zvedá (možná trochu pomaleji, než by měl; to se blbě měří, jen pocit), spouští, vše OK... až na jednu věc:
Po každém nastartování se vždy znovu po malinké chvilce na displeji objeví „AIRBAG FAULT“. Klepnutí na i na páčce vlevo jej smaže, a vše je v pořádku... až do příštího startu, kdy se situace přesně opakuje. Samozřejmě jsem zkusil párkrát připojit Kickera; ten ale důsledně tvrdí, že zhola žádné chyby v EAS nevidí. Ale ta hláška se stejně po každém startu vždy objeví znovu.
Dává to někomu nějaký smysl? Co může být příčinou, a jak se toho zbavit? Dík.