Môžete mi povedať aký je rozdiel medzi: SII a IIA.
Obidve sú zo Series II.
A ako sa volá a aký je rozdiel medzi klasikou a autami, ktoré mali svetlá v blatníkoch? Ako Bug Eye, tak aj ten s integrovanými.
Nehnevajte sa, že vám otravujem. Ale ste tu povolaní a já vám budem fakt veľmi vďačný.
Land Rover IIA
Moderátor: Rover
Land Rover IIA
Naposledy upravil(a) DanielDesign dne 17 úno 2008 23:52, celkem upraveno 1 x.
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Mno, začlo to v září 1961 novým dieselovým motorem, který se ze dvou litrů posunul na kubaturu benzínového motoru, tj. 2286cc. Benzínové motory dostaly do vínku také pár úprav, např. vodní pumpu a zbytek chladícího systému.
Časem došlo k proměně palubní desky (změna z palubky v barvě karosérie na černou), model přišel o chromované obroučky čelních světel a na jaře 1968 nakonec i o světla mezi blatníky vůbec (zatím pouze u exportních modelů, vyvážených především do USA, kde si změnu vyžádaly dopravní předpisy - celkově S2A přišly o světla mezi blatníky v květnu 1969). Nakonec v roce 1971 došlo k proměně v S3.
Možná mě ještě někdo doplní, nejde asi o úplný výčet, info jsem "vykradl" ze stránek svého domovského klubu dvojkařů (link)
Časem došlo k proměně palubní desky (změna z palubky v barvě karosérie na černou), model přišel o chromované obroučky čelních světel a na jaře 1968 nakonec i o světla mezi blatníky vůbec (zatím pouze u exportních modelů, vyvážených především do USA, kde si změnu vyžádaly dopravní předpisy - celkově S2A přišly o světla mezi blatníky v květnu 1969). Nakonec v roce 1971 došlo k proměně v S3.
Možná mě ještě někdo doplní, nejde asi o úplný výčet, info jsem "vykradl" ze stránek svého domovského klubu dvojkařů (link)
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
SIIA
No SII se začala vyrábět v roce 1958 (takže má letos abrahámoviny) a v roce 1961 (jak správně uvedl 1960seriesII) se model změnil v SIIA. Těch změn bylo v průběhu let povícero - například změna volantu z drátěných ramen na celobakelit, změna topení , výměna dvou motorků stěračů (takže se ovládal každý zvlášť) na jeden s přepákováním atd. Ty roky si ani já přesně nepamatuji a nechce se mi to teď hledat, když povolanější osoby (např. Rover nebo Kryten) to mají v hlavě. Černá přístrojovka přišla tuším v r. 1966, ale ani tím si nejsem jistý. Jinak pohyb světel z masky směrem na blatníky se odehrál přesně tak, jak psal 1960seriesII, stejně jako přechod na SIII v roce 1971. Zajímavé je, že většinou se píše, že plně synchronizovanou převodovku dostaly až trojky, Rover má údajně plný synchron už na SIIA z roku 1970.
Rozdíly mezi dvojkou a trojkou jsou už pochopitelně větší.
Rozdíly mezi dvojkou a trojkou jsou už pochopitelně větší.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Kontakt brzdového světla
Zdravím,
dávám na svém IIa dohromady elektriku (za pomoci znamých, sám bych nezvládl) a mám dotaz, jak je řešený kontakt bzrdového světla. Je mechanický na brzdovém pedálu nebo nějak jinak?
Díky za případné odpovědi.
dávám na svém IIa dohromady elektriku (za pomoci znamých, sám bych nezvládl) a mám dotaz, jak je řešený kontakt bzrdového světla. Je mechanický na brzdovém pedálu nebo nějak jinak?
Díky za případné odpovědi.
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Hydraulický spínač na potrubí, v místech kde pravá (u RHD) část rámu zabíhá pod bulkhead.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com