D4 - převodovka 8ZF - dotaz na chod a životnost
Napsal: 09 dub 2017 18:01
Ahoj, vím, že je tu toho napsaného dost, ale i tak: mám vyhlídnutou D4 2012 8ZF co má najeto 230.000km, auto má český původ a dodnes jezdí do autorizvaného servisu a má záruku mobility.
Ještě jsem neviděl faktury za servis, ale obávám se, že pokud se v autorizáku LR chovají stejně jako v autorizáku Volvo, tak asi v převodovce nikdy nevyměnili olej. Aspoň ve Volvu se usmívají, že je náplň doživotní a člověk si to musí vydupat nebo nejlépe nechat udělat tam, kde vědí o čem je řeč.
S autem jsem asi hodinu jezdil a musím říct že jezdí báječně. Ale asi 2x nebo 3x mi během té hodiny přišlo, že trochu kopla při podřazování během takových těch poskakovačkách po Praze. Jinak při změně z R na D a zpět vždy bez cuknutí, vše OK.
Můj dotaz zní, zda je to již nějaký náznak blížících se problémů, nebo je to ok? U Volva by mě takové chování nechalo klidným, tam takové to občasné kopnutí při podřazovaní při dobržďování na křižovatce z 3 na 2, nebo z 2 na 1 je v pohodě (aspoň pokud se člověk o převodovku stará a mění po 60.000km olej).
Auto jezdí převážně celé roky D1 Praha Brno a na to, že má 230.000km je v mnohem lepším stavu, než většina ostatních, ale nerad bych dal 700 za auto a 200 za opravu. Dle majitele nikdy žádný zásadní problém s vozem nebyl.
Ale ptám se proto, že jsem jel v pěti D4kách a nikdy převodovka nekopala, ale jel jsem v nich jen chvilku a také měly podle tacho najeto mezi 90-160.000km.
díky za názory
v.
Ještě jsem neviděl faktury za servis, ale obávám se, že pokud se v autorizáku LR chovají stejně jako v autorizáku Volvo, tak asi v převodovce nikdy nevyměnili olej. Aspoň ve Volvu se usmívají, že je náplň doživotní a člověk si to musí vydupat nebo nejlépe nechat udělat tam, kde vědí o čem je řeč.
S autem jsem asi hodinu jezdil a musím říct že jezdí báječně. Ale asi 2x nebo 3x mi během té hodiny přišlo, že trochu kopla při podřazování během takových těch poskakovačkách po Praze. Jinak při změně z R na D a zpět vždy bez cuknutí, vše OK.
Můj dotaz zní, zda je to již nějaký náznak blížících se problémů, nebo je to ok? U Volva by mě takové chování nechalo klidným, tam takové to občasné kopnutí při podřazovaní při dobržďování na křižovatce z 3 na 2, nebo z 2 na 1 je v pohodě (aspoň pokud se člověk o převodovku stará a mění po 60.000km olej).
Auto jezdí převážně celé roky D1 Praha Brno a na to, že má 230.000km je v mnohem lepším stavu, než většina ostatních, ale nerad bych dal 700 za auto a 200 za opravu. Dle majitele nikdy žádný zásadní problém s vozem nebyl.
Ale ptám se proto, že jsem jel v pěti D4kách a nikdy převodovka nekopala, ale jel jsem v nich jen chvilku a také měly podle tacho najeto mezi 90-160.000km.
díky za názory
v.