Stránka 1 z 1

Vrzání v zatáčkách

Napsal: 22 led 2008 14:46
od Daniel
Při zatáčce v plném rejdu se mi ozve vravidelné vrznutí v přední části auta. Vyměnil jsem destičky ale nic se nezměnilo. Když jsme u těch brzdových destiček, tak dřív tam byly od firmy Lucas a skoro nešpinily. Teď mám Textar a kola jsou pěkně špinavý. Možná to je tím že nejsou úplně zajeté. Těžko říc

Napsal: 22 led 2008 15:51
od Návštěvník
to nejsou desky,ale nějaky silentblok nebo nahoře uložene tlumiče nebo ve stabilizatorech čus fanda LR :idea:

Napsal: 12 bře 2008 07:15
od Oldman
Měl jsem ten problém taky. V servisu vyměnili stabilizační tyčku, a nepřestalo to. Teď jsem koupil nové pneumatiky (!) a je to pryč. Podivné, ale přece :)

Napsal: 12 bře 2008 14:03
od Dušan K.
ahoj přesně tak muže to dělat uložení tlumiče v hoření části a nebo kolový čep a nebo stabilizační tyčky a odstraníš to tak když si vezmeš sříkačku a jehlu a do každé ty manžetky nastříkaš a uvidíš že to pomuže a když ne tak jsi to udělal blbě čus :coze:

Napsal: 13 dub 2008 00:02
od haasan
Už se někomu podařilo odstranit to vrzání leze mi to na nervy

Napsal: 14 dub 2008 22:05
od Daniel
Zítra jedu k Adminovi na kontrolu ve 100 tis.km tak to tam probereme. :?: :idea:

Napsal: 15 dub 2008 21:48
od Daniel
Ještě jednou děkuji Adminovi a spol. za odvedenou práci na mém free. Spokojenost. :Sorry:

Napsal: 15 dub 2008 22:16
od Hunter
No a co jste tam tedy probrali? Psal jsi, ze to proberete..

Napsal: 16 dub 2008 20:31
od haasan
to vrzání je divné když stojím na místě a hýbu s autem ze strany na stranu (a to celkem dost) ani nepípne ale sotva se rozjedu tak to je orchestr jako by bylo třeba auto namáhat v podélném směru jestli jste to někdo odstranily tak napište co jste museli udělat

Napsal: 16 dub 2008 22:30
od Daniel
To vrzání v zatáčce v plném rejdu bylo jen při pomalé rychlosti. Na volantu nebylo nic znát. Technik to projel a je pravda, že ho nešetřil. Zkontrolavali IRD, diferák, vyčistil brzdy, vyměna motor. oleje, filtry + filtr oddychu motoru, dolití brzdovky,serva, napojení na diagnostiku. Nic nenašli. Žádné mechanické opotřebení. Nejspíš vržou manžety na poloose. Když se zatočí tak o sebe třou jak jsou vlnité a to nejspíš způsobuje ty zvuky. Nic méně zvuky přestali a to je důležité. Uvidíme jestli to zase začne nebo ne a pak se tomu budu více věnovat. Auto jde lépe za plynem a je celkově klidnější i díky tomu filtru oddychu. Nikdy ho neměnily. Můj názor. Tak si každý udělejte obrázek. Zdar Landáci

Napsal: 17 dub 2008 11:34
od Daniel
Admin mi připustil možnost pořádání nějakého srazu u Nové Paky. Kousek od něj jsou autokrosové dráhy, tak by se dalo pěkně pojezdit. Má sice dost práce okolo tak uvidíme. Kdo se přidá?

Napsal: 18 dub 2008 19:17
od Petr
Daniel píše:Admin mi připustil možnost pořádání nějakého srazu u Nové Paky. Kousek od něj jsou autokrosové dráhy, tak by se dalo pěkně pojezdit. Má sice dost práce okolo tak uvidíme. Kdo se přidá?
Já bych do toho šel. Jen co bude landy zase OK. Petr 8)

vrzání...je pryč

Napsal: 21 čer 2008 22:39
od haasan
tak si troufám tvrdit že jsem rozlouskl problém s vrzáním freelandera(teda aspoň u toho mého) nejsem žádný zhýčkaný mazlík bohatého taťky takže ledacos vydržim ale to vrzáni mě doj......o jednoho dne jsem se vrátil z rozvrzaného nákupu a řekl jsem dost a večer už můj miláček ani nevrzl.Celý fór byl ve dveřích,dveře jsou vyrobeny z dvou kusů plechu venkovní skořepiny a vnitřní části na které jsou panty zámek atd.,problém byl v tom že tyto dva plechy o sebe třely a to bylo to vrzání dělo se to při křížení karoserie kdy dochází ke zkrutu káry a pohybu zmíněných plechů u mě k tomu docházelo v oblasti pantu plech v tom místě není svařený pouze zafalcovaný a není nijak ošetřený proti pohybu u BMW (kde pracuju) ty plechy taky nejsou svařeny ale jen zafalcovány ale mimo to jsou slepeny nejakým tmelem a tím samím tmelem je přes celý spoj udělaná housenka po obvodu dveří.Když jsem otevřel dveře na max a namáhal jsem je ještě víc šlo zřetelně vidět jak se ty plechy hýbou.
rozebral jsem čalounění nahřál spoj horkovzdušnou pistolí regulovanou teplotou abych nepoškodil lak a celí spoj zevnitř i zvenku nastříkal sprejem na duťiny z venku utřel složil a je klid halelujá