Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
Moderátor: Miky_CZ
- Tomas K (tkala)
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 09 zář 2009 14:25
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
Pravdu má Stavros v tom, že ty motory spolu souvisí... Nicméně oproti TDV6 z počátku výroby je SDV6 opravdu jinde.
TDV6 a SDV6 motory se dávají do spousty aut. LR, Jaguárů, Fordů, Citroenů... Moc se mi nechce věřit, že by si všechny tyhle automobilky dávaly do aut srágory. Dlouhodobě a vědomě.Samozřejmě je tu ještě váha auta a s ní zatížení motoru. Ta je u LR nejvyšší.
Ale jinak. TDV6 3.0 a SDV6 3.0 se dělají zhruby 7 let. To už je dost na to, aby odcházely. Víte někdo o nějakém případě? Případně o motoru TDV6 2.7 po MY 2008? Samotného by mě to zajímalo jako jeho majitele s najetými 150.000.
Tom
TDV6 a SDV6 motory se dávají do spousty aut. LR, Jaguárů, Fordů, Citroenů... Moc se mi nechce věřit, že by si všechny tyhle automobilky dávaly do aut srágory. Dlouhodobě a vědomě.Samozřejmě je tu ještě váha auta a s ní zatížení motoru. Ta je u LR nejvyšší.
Ale jinak. TDV6 3.0 a SDV6 3.0 se dělají zhruby 7 let. To už je dost na to, aby odcházely. Víte někdo o nějakém případě? Případně o motoru TDV6 2.7 po MY 2008? Samotného by mě to zajímalo jako jeho majitele s najetými 150.000.
Tom
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
Mne to nebavi rozebirat, nechce se mi hledat ty vlakna a problemech motoru, jen jsem si udelal takovej zaver, ze motor je poddimenzovany, vyrobeny ze spatnych materialu atd.
To je jedno, kazdy mame svuj nazor a tomu druhemu nevysvetlime, ze je to jinak. Ja mam proste nazor, ze TDV6 a ruzny klony SDV6 atd. nejsou moc dobry motory a hotovo. Na druhou stranu je vsude neco a nikdy to nebude uplne bez problemu, vyrobce chce prodavat nove zbozi, pokud by auta byly spolehlivy, tak nikdo nepotrebuje kupovat novy.
To je jedno, kazdy mame svuj nazor a tomu druhemu nevysvetlime, ze je to jinak. Ja mam proste nazor, ze TDV6 a ruzny klony SDV6 atd. nejsou moc dobry motory a hotovo. Na druhou stranu je vsude neco a nikdy to nebude uplne bez problemu, vyrobce chce prodavat nove zbozi, pokud by auta byly spolehlivy, tak nikdo nepotrebuje kupovat novy.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
- Mahatma
- Příspěvky: 283
- Registrován: 13 pro 2007 19:23
- tel.: jedině Xperia Z1c
- auto: Disco 3
- Bydliště: Ostrava
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
Mám TDV6 2006. Najeto 270000. Kromě výměny vstřiků a odstavení EGR vše původní, i turbo. Zatím šlape. (ťuk, ťuk)
Odesláno z mého Lenovo YT3-X90L pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Lenovo YT3-X90L pomocí Tapatalk
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
Z inzeratov ktore som (v Rakusku) prechadzal pri kupovani D3 (rocniky 2006-2010) malo vtedy tak 10% vymienany motor.
LR je poruchovejsi ako ine auta ktore som mal.
Ale tie drobnejsie poruchy by mi nevadili, viac funkcii = viac moznosti pokazit sa. A pri troche snahy sa to da opravit relativne ekonomicky.
Co mi vadi je TDV6 a hlavne pristup LR k jeho vymene/oprave (nie su nahradne diely, LR chce aby od neho clovek kupil cely blok za strasne peniaze).
Ak to aj je 1:100, LR by sa k tomu mal stavat inak.
Kvalita servisu v AT je obdobna ako ine znacky, tj clovek musi hladat dobry servis.
LR je poruchovejsi ako ine auta ktore som mal.
Ale tie drobnejsie poruchy by mi nevadili, viac funkcii = viac moznosti pokazit sa. A pri troche snahy sa to da opravit relativne ekonomicky.
Co mi vadi je TDV6 a hlavne pristup LR k jeho vymene/oprave (nie su nahradne diely, LR chce aby od neho clovek kupil cely blok za strasne peniaze).
Ak to aj je 1:100, LR by sa k tomu mal stavat inak.
Kvalita servisu v AT je obdobna ako ine znacky, tj clovek musi hladat dobry servis.
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
trochu statistiky z roku 2015
- Přílohy
-
- Spolehlivost_motoru_znacky_2015_01_800_600.jpg (223.02 KiB) Zobrazeno 8359 x
-
- Spolehlivost_motoru_znacky_2015_02_800_600.jpg (224.88 KiB) Zobrazeno 8359 x
-
- Spolehlivost_motoru_znacky_2015_07_800_600.jpg (300.42 KiB) Zobrazeno 8359 x
-
- Spolehlivost_motoru_znacky_2015_08_800_600.jpg (273.99 KiB) Zobrazeno 8359 x
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
a statistika z letošního roku (2016), tam je LR dokonce na prvním místě
... a teď si vyber
... a teď si vyber
- Přílohy
-
- Poruchovost_motoru_2016_03_800_600.jpg (228.26 KiB) Zobrazeno 8356 x
- richo.70
- Příspěvky: 466
- Registrován: 17 led 2013 22:19
- tel.: 723083731
- auto: LR 3, LR 4
- Bydliště: PV a RpR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
Naše TDV6 r.v. 2007 215000 km. Základní servis.
Naše SDV6 r.v. 2012 165000 km. Základní servis.
Já jsem spokojený. LR
Naše SDV6 r.v. 2012 165000 km. Základní servis.
Já jsem spokojený. LR
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
ty tabulky jsou takovy zavadejici, kazdej si dela svoje. Ale to je jedno, at napisou nejaky servisaci, jak maji ty motory v oblibe.
Jinak mam napsat najezdy mojich stroju? Jen uz tam byla nekdy nejaka porucha no. :-D
Jinak mam napsat najezdy mojich stroju? Jen uz tam byla nekdy nejaka porucha no. :-D
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
klidně ti vypracuju tabulku kde bude první Olcit následován Wartburgem a Trabantem
tabulky jsou nic neříkající
tabulky jsou nic neříkající
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
úplně s tebou souhlasím, proto jsem je tady dal.tomáš štěpnička píše:klidně ti vypracuju tabulku kde bude první Olcit následován Wartburgem a Trabantem
tabulky jsou nic neříkající
Je to nic neříkající, jako celá tato diskuse, že motory u Discovery jsou na ho.no
Jedna paní povídala a slyšel jsem, známý známého kamaráda měl problém,... stejně, jako tabulky
Každý si myslí, že více jako 50% motorů u D3 nebo D4 umře před nedožitými 200 000km
V kategorii těchto luxusních aut není žádné vyloženě špatné a na druhou stranu problémy mají všechny. S tím je třeba počítat.
Nám teď třeba po 4 letech a cca 70tis. km odešly na BMW750i obě turba. Oprava 150tis Kč. Nenaděláš nic.
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
tak mému šéfovi měnili turba na bmw 14 dní potom co si ho přivezl jako nové z prodejny (mimochodem čekačka byla půl roku určitě)
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
tak můj šéf na BMW řada 5 stáří 3 roky najeto 66 tis a manuální převodovka pá pá
protože už nebyla záruka tak byla cenovka 120 tis
prostě nové auto = veliká kaše
protože už nebyla záruka tak byla cenovka 120 tis
prostě nové auto = veliká kaše
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
Tak myslím, že toto je nejlepší varianta dostane náhradní a vlastně ničemu nevadí, že nemá svoje.tomáš štěpnička píše:tak mému šéfovi měnili turba na bmw 14 dní potom co si ho přivezl jako nové z prodejny (mimochodem čekačka byla půl roku určitě)
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
Ono je to skoro jedno asi, vsechno to jsou dneska strasny hajtry, ze se asi vyplati udelat GO na starsim kusu, i kdyz to neni uplne tak pohodlny a High Tech moderni.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
ale i tak je to smutný a co si má člověk myslet
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
Myslet si můžeš, co chceš, to je důležitější než všechny motory dohromady. Jsou lidé, kteří věří, že si musí myslet co slyší, to je k pláči, motor je kus železa, ten vem čert. Ale vlastní úsudek si musíme hlídat.
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
Pan Churcill vravel ze pozname klamstvo, este vacsie klamstvo a potom je tu este statistika.
LR DEFENDER 110 SW
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
Tak ku servisákovi sa dobrý motor tiež nedostane, že?! Ale je pravda, že keď si človek pozrie také mobile.de tak je tam pár áut po výmene motoru (v rozsahu od 50-200 000km) takže napr ja by som asi uvažoval kúpu peknéhoi kusu s KO motorm a čo som zisťoval, tak oprava cca 2000€ alebo kúpa už s vymeneným motorom a starať sa. Lebo viem, že mnohí čo to kúpia ako nové sú prasatá a olej menia po 30 000km v lepšom prípade. Osobne mám kamoša lekára čo si v 90 rokoch kúpil Fiat Marea 2,4TD a keď som sa po mnohých rokoch pýtal ako často mení olej, tak celý udivený mi povedal, že on len dolieva. A olej kupujue motorový na čerpačke. Auto už malo 160 000kmStavros píše:ty tabulky jsou takovy zavadejici, kazdej si dela svoje. Ale to je jedno, at napisou nejaky servisaci, jak maji ty motory v oblibe.
Jinak mam napsat najezdy mojich stroju? Jen uz tam byla nekdy nejaka porucha no. :-D
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
teraz som si prebehol na mobile cca 150 D3 a RRS s TDV6. Zaujímavé je, že je tam X D3 s poznámklou motor KO alebo motor po výmene no ani raz v súvislosti s RRS. A sledujem to už dlho no nikdy sa to v súvislosti RRS nespomínalo. Je to naozaj tak, že v RRS ten motor drží lepšie?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
Nevím, jediný, který jsem osobně měnil byl TDV6 3.0 v RRS.Acon píše:... no ani raz v súvislosti s RRS. A sledujem to už dlho no nikdy sa to v súvislosti RRS nespomínalo. Je to naozaj tak, že v RRS ten motor drží lepšie?
Ale vážně. Nový polomotor vyšel něco málo přes 90 tis bez DPH při vrácení starého, celková oprava asi 240 tis Kč. Značkové díly a origo LR servis.
Osobně nyní sázím na 2.7, protože když nepočítám zkazky typu jedna paní povídala na Internetu, tak jsem jich osobně potkal mrtvých méně a na opravu jsou o něco jednoduší než třílitr. Třílitr zase výrazně líp jezdil a méně žral. Navíc klekl až ve 303 tis. najetých kilometrech. Všechny motory o kterých vím, že odešli (a zas tak moc jich nebylo), to udělali na dlouhé trase a téměř vždy ve spojení s automatickou převodovkou. Sem tam se objevují názory, že motor zapřažený v automatu prostě na dlouhé cestě nevydrží permanentní záhul, kdy je nonstop zapřažený (automat řadí i v zátahu, motoru nepovolí ani při stání na křižovatce a proti manuálu více topí). Manuál mu dává alespoň na malé chvíle vydechnout. Ale je to je názor. Věřím, že dost záleží na tom, jak se kdo k autu chová, protože znám TDV6-ky s 400 tis. km co pořád jezdí.
A k tématu vlákna...
Celkově se prémiová SUV jeví jako méně spolehlivá bez ohledu na značku. Mají složité pohonné ústroj s vlastní inteligencí, velká kola, podvozek většinou na vzduchu a i přes veškerou snahu konstruktérů váží ranec. A aby ne. Ví přesně kdy je venku zima, tma, letní nebo zimní čas, kolik lidí sedí uvnitř, kudy vede trasa k cíli, jaké cestou míjí dopravní značky a nikdy nezapomenou na takové věci jako je zapnout pásy a rozsvítit světla. Všechno je uvnitř ovládané elektromotory, vyhřívané, klimatizované nebo ventilované a ještě v kůži a s pamětí. Celý to honí motor, který má 75 a více koní z jednoho litru objemu, aby to trochu jelo a snaží se při tom být eko i eco. A pokud se ten nejméně spolehlivý komponent za volantem chová nevhodně, dokáží ho poučit, usměrnit a pokud i tak neposlouchá, tak mu cestu ze silnice vypolštářují, aby neměl bebíčko. Jen už nejdou opravit kladivem a šroubovákem.... Ale taková jsme chtěli, ne?