Stránka 1 z 1

P38 z bazaru

Napsal: 26 říj 2016 07:41
od Reefy
Zdravím,

kamarád hledá silniční srandu + na tahání vleku(lod).

Chtěl by tu 2,5 a klidně automat .. a nejlíp tahle výbava.

Jen mě řekněte až tam pojedu s ním .. na co se kouknot ? Co se u nich sere .. na co si dát bacha ?

Jasný že takovýto emulze na víčku ,, aby automat řadil jak má .. ale má to náky mouchy ? Rezne to někde ?

díky


https://www.sauto.cz/osobni/detail/land ... oFrom=list

Re: P38 z bazaru

Napsal: 27 říj 2016 10:54
od wolfy
Hezké poledne,

P38 britský aristokrat, skutečně pohledný a nadčasový design ( zejm. záď a z boku, přední světla trochu více vykulená než třeba ), interiér sice obstarožní, ale pečlivý, je to přece youngtimer.
Opravdu královská jízda a okolí nenaštve. No a tedˇ druhá strana : dobrý, ale přece jenom těžkopádný motor VM 2,5 TD, v letech vyžaduje dobré ucho mechanika, stejně tak převodovka může být tupější a lehce ( rozjezdy, město ) kvílivá. A vzduchové pérování, komfort, ale kontrola vzduchové soustavy a její stálosti nezbytná.
A nakonec - popisovaný problém zamykání, baterie, imobilizer, může být jednoduchý - př. nesoulad klíče s jednotkou nebo taky hodně komplikovaný. Jsou u nás šikovní LR elektrikáři, co to umí opravit. Obecně - 88 tis kč za P38 s tímto problémem - NE. Tyto auta v dobrém stavu v EU jsou k mání i pod 2 tis Euro.
Srandu mají většinou v servisu, když na opravu P38 2,5 TD vystavují fakturu, pro srandu kamarádovi lze doporučit sametový 4.4 HSE a na tahání vleků je za ty peníze DISCO II TD5.
Asi jsem nepotěšil a hlavně nepodlehnout prvnímu dojmu.

Re: P38 z bazaru

Napsal: 27 říj 2016 11:00
od pooh
P38 ma radovy sestvalec od BMW

Sent from my Lenovo A5000 using Tapatalk

Re: P38 z bazaru

Napsal: 27 říj 2016 13:34
od KDB
Což je jeho zásadní chyba....Je tady toho tady o tom hodně.

Re: P38 z bazaru

Napsal: 27 říj 2016 13:43
od eliott
Kromě motoru je to auto v pohodě - myslím konstrukčně, nemluvím o konkrétním kusu...

Re: P38 z bazaru

Napsal: 27 říj 2016 15:46
od wolfy
pooh píše:P38 ma radovy sestvalec od BMW

Sent from my Lenovo A5000 using Tapatalk
Díky za upozornění překlepu, omlouvám se , asi léta strávená v Jeepech Cherokee a jak píšu 2,5 TD tak tam padne VM Motori. Samozřejmě v P38 šestiválec od BMW, oba dva motory si ale nemají co vyčítat, pocitově nejsou příjemné.
Teď je ale důležité kamarádovi z Prahy hlavně poradit.

Re: P38 z bazaru

Napsal: 27 říj 2016 20:53
od Reefy
No, když mluvíš o 2,5td WM .. měl sem ho v jeepu a šlapal jak hodinky .. po měsíci v mrazu chytl na škrtnutí .. :)

Jinak díky .. kamarád se té 4,6 brání .. jde mu o spotřebu.

Tak uvidíme, nicméně, co je problém těch motoru ? Je to jako TDSo?

Re: P38 z bazaru

Napsal: 27 říj 2016 21:06
od eliott
Reefy píše:
Jinak díky .. kamarád se té 4,6 brání .. jde mu o spotřebu.
:lol: :lol: :lol: :lol: Tak to je vtipné, V8 na plyn má totiž menší náklady na 1 km než diesel

Re: P38 z bazaru

Napsal: 27 říj 2016 21:09
od Reefy
No, ale když někdo nechce plyn v autě ?

takhle .. já osobně bych ho chtěl taky v 4,6 .. ale jeho volba je jeho volba .. :D

Re: P38 z bazaru

Napsal: 12 lis 2016 12:34
od Strosek
Reefy píše:No, když mluvíš o 2,5td WM .. měl sem ho v jeepu a šlapal jak hodinky .. po měsíci v mrazu chytl na škrtnutí .. :)

Jinak díky .. kamarád se té 4,6 brání .. jde mu o spotřebu.

Tak uvidíme, nicméně, co je problém těch motoru ? Je to jako TDSo?
Jak je to jako TDSo? To je motor M51B25 od bmw - označení 2,5 TDS.

Problém těch motorů spočívá v jejich stáří. Skoro vždy díky namáhání tepelným a jiným, propadne blok mezi 5. a 6. válcem, je to otázka setin mm, a motor začne tlakovat. Věci neznalý mechanik nechá udělat v lepším případě hlavu ( srovná,... ), v horším případě jen vymění těsnění pod hlavou a diví se, že motor pořád tlakuje.

Když se srovná i blok, tak ten motor vydrží dalších milion km. Další věcí je čerpadlo,... Celkově stáří, stav těch všech věcí.

Jinak, když se to trochu poladí, tak to jede brutálně. To tady borci umí.