Prodáno prosím smazat
Napsal: 22 bře 2016 20:28
P: 1998 Land Rover Defender 110 300Tdi
Přivezl jsem dnes RRC a už předem jsem věděl, že z trojice 1998 Def 110 300Tdi, 1983 110 HiCap a 1993 RRC mně bude muset s těžkým srdcem opustit můj Def. Auto po našem kamarádovi, bráchovi a mně. U mně 5,5 roku.
Polepy z auta samozřejmě sloupnu, jsou tam 1,5 měsíce, taková mobilní reklama, auto nejezdilo po stájích.
Před cca 25 000 mílema - výměna motoru za silnější z DI automat (zapsáno v TP), s tím související práce jako hlava, rozvody, repase čerpadla a vstřiků, komplet spojka s HD "packou", vodní pumpa, atd. plus repase převodovky a přídavné převodovky. Převodovka s větší a chlazenou vanou. Vše přetěsněné. Kardany kříže.
Na autě bylo dále děláno: repase přední nápravy a brzd, silentbloky na podvozku, tlumiče, péra, repase zadních brzdičů a štítů, nový zadní unašeč diferenciálu.
Na autě je horkovzduch Webasto, pevnostní nárazník, pevnostní prahy a hd grill od I-Defender, nájezdový plech, zahrádka African Outback, metrová LED rampa Flat Dog 19400lm, el. předehřev Defa, šnorchl s cyklonem, hliníkový žebřík, denní svícení, nerez dálkovky, el. větrák, protisněhový dekl na vstup větrání, LED blinkry, brzdová světla, pozičky + správné relátko, aby blinkry blikaly normálně, čirá hlavní světla.
Poslední servis byla výměna zadního X-memberu za nový, nástřik dutiny, výměna nějakých silenbloků na podvozku, naladění čerpadla a turba, "aby auto hezky jelo, nová nádrž, pozink plech pod nádrží. Tento měsíc vstřiky (nové vnitřky BOSCH), nové podávací čerpadlo, nová vakuová pumpa.
Elektrony s zimákama Nokian 80% vzorku. Rám bez koroze, pravidelně stříkaný dutiňákem, po zimě tu a tam lehké povrchové orezlinky k ošetření před další zimou. Zadní dveře nové, nalakované a důkladně ošetřené. Zadní boční dveře kdysi opravované, načaté, ale pořád v slušném stavu. Přední dveře konzervované, načaté, ale ve slušném stavu.
Pravidelné výměny všech olejů, používané "nano" oleje od Millers. Auto nejeté v terénu ani mnou a ani předchozími dvěma majiteli. Za posledních uvedených 25 000mil (tachometr v mílích, původní v km přestal jít a mám ho v krabici) nainvestováno v dílech a servisu cca 350 000,-Kč.
Karoserie - na autě jsou všude možně (mimo střechy a zadních dveří) bubliny pod lakem, po zkušebním odbroušením bubliny je tam bílý prášek a pod tím čistý hliník. Zřejmě nějaká rekace mezi lakem nebo plničem a hliníkem. Auto znám už přes deset let a bylo takhle vždycky, lak je poslední věc kterou jsem ještě neudělal a už neudělám. Přesto auto vypadá hezky a je otázka nechat nebo s tím něco dělat. PP blatník pod náfukem větráku prohnutý od někoho při parkování v Praze, je to ale hezky schované a není to vidět.
Auto není dělané na efekt, ale postupně od mechanických věcí. Tedy ne pro prodej, ale všechno jsem dělal pro sebe a pro funkčnost. Neznám jiného Defa do kterého by někdo nasypal do mechanických věcí tolik peněz jako blbec já. Je jen otázka jestli to někdo ocení nebo koupí nějakou leštěnku udělanou jen na efekt, na prodej. STK 12/2016. VIN sedí, na rámu čitelné. Výše uvedené práce prováděny u Eliott Land Rover, což i přes svou extrémní náročnost považuju za top kvalitu.
Cena: 279 000,-Kč. V ceně je všechno výše uvedené příslušenství a k tomu navíc kostry obou předních dveří připravených k nastrojení (bez skinů), příslušenství ke dveřím, 2x nově zinkované horizontální lišty mezi karoserii a boudu, dvě nové zadní zinkované lišty pod zadními světly, dobré rezervní vstřikovací čerpadlo, dobré turbo se sáním.
Až si vzpomenu na co jsem ještě zapomněl tak to sem dopíšu.
Fotky zde: http://roverkaja.rajce.idnes.cz/Defender/
Přivezl jsem dnes RRC a už předem jsem věděl, že z trojice 1998 Def 110 300Tdi, 1983 110 HiCap a 1993 RRC mně bude muset s těžkým srdcem opustit můj Def. Auto po našem kamarádovi, bráchovi a mně. U mně 5,5 roku.
Polepy z auta samozřejmě sloupnu, jsou tam 1,5 měsíce, taková mobilní reklama, auto nejezdilo po stájích.
Před cca 25 000 mílema - výměna motoru za silnější z DI automat (zapsáno v TP), s tím související práce jako hlava, rozvody, repase čerpadla a vstřiků, komplet spojka s HD "packou", vodní pumpa, atd. plus repase převodovky a přídavné převodovky. Převodovka s větší a chlazenou vanou. Vše přetěsněné. Kardany kříže.
Na autě bylo dále děláno: repase přední nápravy a brzd, silentbloky na podvozku, tlumiče, péra, repase zadních brzdičů a štítů, nový zadní unašeč diferenciálu.
Na autě je horkovzduch Webasto, pevnostní nárazník, pevnostní prahy a hd grill od I-Defender, nájezdový plech, zahrádka African Outback, metrová LED rampa Flat Dog 19400lm, el. předehřev Defa, šnorchl s cyklonem, hliníkový žebřík, denní svícení, nerez dálkovky, el. větrák, protisněhový dekl na vstup větrání, LED blinkry, brzdová světla, pozičky + správné relátko, aby blinkry blikaly normálně, čirá hlavní světla.
Poslední servis byla výměna zadního X-memberu za nový, nástřik dutiny, výměna nějakých silenbloků na podvozku, naladění čerpadla a turba, "aby auto hezky jelo, nová nádrž, pozink plech pod nádrží. Tento měsíc vstřiky (nové vnitřky BOSCH), nové podávací čerpadlo, nová vakuová pumpa.
Elektrony s zimákama Nokian 80% vzorku. Rám bez koroze, pravidelně stříkaný dutiňákem, po zimě tu a tam lehké povrchové orezlinky k ošetření před další zimou. Zadní dveře nové, nalakované a důkladně ošetřené. Zadní boční dveře kdysi opravované, načaté, ale pořád v slušném stavu. Přední dveře konzervované, načaté, ale ve slušném stavu.
Pravidelné výměny všech olejů, používané "nano" oleje od Millers. Auto nejeté v terénu ani mnou a ani předchozími dvěma majiteli. Za posledních uvedených 25 000mil (tachometr v mílích, původní v km přestal jít a mám ho v krabici) nainvestováno v dílech a servisu cca 350 000,-Kč.
Karoserie - na autě jsou všude možně (mimo střechy a zadních dveří) bubliny pod lakem, po zkušebním odbroušením bubliny je tam bílý prášek a pod tím čistý hliník. Zřejmě nějaká rekace mezi lakem nebo plničem a hliníkem. Auto znám už přes deset let a bylo takhle vždycky, lak je poslední věc kterou jsem ještě neudělal a už neudělám. Přesto auto vypadá hezky a je otázka nechat nebo s tím něco dělat. PP blatník pod náfukem větráku prohnutý od někoho při parkování v Praze, je to ale hezky schované a není to vidět.
Auto není dělané na efekt, ale postupně od mechanických věcí. Tedy ne pro prodej, ale všechno jsem dělal pro sebe a pro funkčnost. Neznám jiného Defa do kterého by někdo nasypal do mechanických věcí tolik peněz jako blbec já. Je jen otázka jestli to někdo ocení nebo koupí nějakou leštěnku udělanou jen na efekt, na prodej. STK 12/2016. VIN sedí, na rámu čitelné. Výše uvedené práce prováděny u Eliott Land Rover, což i přes svou extrémní náročnost považuju za top kvalitu.
Cena: 279 000,-Kč. V ceně je všechno výše uvedené příslušenství a k tomu navíc kostry obou předních dveří připravených k nastrojení (bez skinů), příslušenství ke dveřím, 2x nově zinkované horizontální lišty mezi karoserii a boudu, dvě nové zadní zinkované lišty pod zadními světly, dobré rezervní vstřikovací čerpadlo, dobré turbo se sáním.
Až si vzpomenu na co jsem ještě zapomněl tak to sem dopíšu.
Fotky zde: http://roverkaja.rajce.idnes.cz/Defender/