Re: STK 2016
Napsal: 26 kvě 2016 09:28
Tak třeba brzdy na D2 jsem normálně absolvoval - jedna náprava a potom druhá. Technik se mě zeptal jestli je to OK a ač sám zde razím teorii o tom, jak snadno se dá zabít mezináprovovej diff, když to člověk bez uzávěrky chvílí ráchá v louži, souhlasil jsem, řekl jsem mu ať se s tim nemaže ať to udělá pokaždé napoprvé - pochopil a každé to roztočení a brždění trvalo snad jen pár vteřin. Neřikám, že se z toho mezidiffu netočila hlava, ale pro mne je to v podstatě jediná věc, kterou si doma fakt neověřim sám.
Vim že mi to v hlavě pracuje trochu jinak než ostatním, ale todle beru, že je jedna z mála věcí, která pro mne má za těch pár tisíc (co ten bordel kolem stk celkem stojí) význam. Technik je v klidu, táta ho zná snad 30 let, takže mne nijak netlačil, udělal to v podstatě na mojí žádost.
Adam P.: Poloha řadičky na mezinápravě v tomto případě nemá žádný význam. jde v postatě o to, že se ti kardany relativně točí proti sobě a to je celé až "za" řazením redukce (ve smyslu přenosu krouťáku od motoru ke kolům). Mezi kardanama je prostě jen ten malinkej diferáček bez ložisek. kterej to musí v tu chvíli odběhat - pobrat ten rozdíl otáček - a nevyhřát se u toho.
Vim že mi to v hlavě pracuje trochu jinak než ostatním, ale todle beru, že je jedna z mála věcí, která pro mne má za těch pár tisíc (co ten bordel kolem stk celkem stojí) význam. Technik je v klidu, táta ho zná snad 30 let, takže mne nijak netlačil, udělal to v podstatě na mojí žádost.
Adam P.: Poloha řadičky na mezinápravě v tomto případě nemá žádný význam. jde v postatě o to, že se ti kardany relativně točí proti sobě a to je celé až "za" řazením redukce (ve smyslu přenosu krouťáku od motoru ke kolům). Mezi kardanama je prostě jen ten malinkej diferáček bez ložisek. kterej to musí v tu chvíli odběhat - pobrat ten rozdíl otáček - a nevyhřát se u toho.