Stránka 1 z 1
D3 - zakarbonovany MAP senzor
Napsal: 30 lis 2015 08:27
od petr_p
Zdravim,
na obrazku je zcela nazorne videt jakou dobrotu prepousti zpet do sani EGR ventily, fuj
Nevim jestli to ma na funkci vliv, ale kazdopadne jsem to opucoval( viz druhy obrazek).
To zaslepeni EGR bude pro motor jiste jen k uzitku

Re: D3 - zakarbonovany MAP senzor
Napsal: 30 lis 2015 12:19
od NOTIX
Re: D3 - zakarbonovany MAP senzor
Napsal: 30 lis 2015 13:34
od petr_p
Ja mam ten rocnik 2007 tak nevim jestli uz je to nejak osetreno, aby po zaslepeni ridici jednotka nezalovala?
Re: D3 - zakarbonovany MAP senzor
Napsal: 30 lis 2015 19:15
od libovka
I to žalování jde řešit.
Re: D3 - zakarbonovany MAP senzor
Napsal: 30 lis 2015 22:49
od evo828
petr_p píše:Ja mam ten rocnik 2007 tak nevim jestli uz je to nejak osetreno, aby po zaslepeni ridici jednotka nezalovala?
Ano ide to :
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=26623
Re: D3 - zakarbonovany MAP senzor
Napsal: 01 pro 2015 07:04
od petr_p
Diky Evo
zajimave vlakno

Re: D3 - zakarbonovany MAP senzor
Napsal: 01 pro 2015 07:45
od MadTom
Poznámka - u D2 (resp. morotu TD5 jako takového) bez vyřazeného EGR ventilu to vypadá podobně, akorát ten sajrajt je ještě navíc většinou mastný od oleje z oddechu motoru a z turba.
Re: D3 - zakarbonovany MAP senzor
Napsal: 01 pro 2015 17:59
od petr_p
MadTom píše:Poznámka - u D2 (resp. morotu TD5 jako takového) bez vyřazeného EGR ventilu to vypadá podobně, akorát ten sajrajt je ještě navíc většinou mastný od oleje z oddechu motoru a z turba.
Jojo, akorat toto uz se da ovlivnit jen ucinnym odlucovacem oleje a u aut z teto doby jsou to dost primitivni systemy ...