Prodám Triumph Spitfire IV 1500
Napsal: 25 lis 2015 22:20
Z osobních důvodů uvažuji o prodeji svého Triumph Spitfire IV - vlákno o něm zde: viewtopic.php?f=13&t=28596
Sporťáček jsem koupil několik měsíců zpět z inzerátu zde na fóru.
Při případném prodeji bude na bílých SPZ, Eko vyřešeno, k vozidlu je veteránský průkaz = roční pojistka cca 200,- Kč. STK je dva měsíce stará.
Vozidlo před započetím rozebírání (cca 3 týdny zpět) pojízdné, nicméně nazývám to předrenovačním stavem. Chtěl jsem renovovat, tzn. že jsem ho jednu sobotu začal rozebírat - za jeden den bych byl zase schopný ho dát zpět dohromady, ale už to asi nebudu stíhat - z toho jednoho dne rozebírání mám cca 300 foto a všechny šrouby i díly roztříděné a popsané. Částečně rozebraný samozřejmě nevypadá tak "hezky", nicméně je to ideální stav pro toho, kdo chce vidět, co opravdu kupuje - jsou venku koberce a vše ostatní, lze zkontrolovat korozi, podlahy apod...
Klady:
- vozidlo je naprosto kompletní vč. všech doplňků
- rám vozidla je bez koroze, případně jen povrchová koroze, nepředpokládám, že by bylo na něm potřeba něco vařit
- vozidlo od roku 1998 (posledních 17 let) odhlášeno a uskladněno - tzn. motor nikdo nestihl zničit ježděním na bezolovnatý benzín
- silnější motor 1500 ccm - jde dobře, drží bez problému otáčky a jde i dobře do otáček, originál karburátory, vše ok, jen ho vyčistit
- převodovka ok, spojka ok
- přídavný chladič oleje motoru
- levostranné řízení - není sice tak "anglické", nicméně dle mého v dnešním provozu jednoznačně výhodou
- sklápěcí kožená střecha až na jeden otvor nepotrhaná, pouze špinavá a zašlá, mechanismus i rám však funkční
- hardtop (plechová střecha) s výklopnými okny a čalouněním k vozu
- nová baterie, originál rezervní páté kolo, dobové rádio, bezp. pásy atd.
Zápory:
- částečná koroze karoserie - vozidlo prošlo STK, nicméně vaření je potřeba
- podvozek bude potřeba po letech stání zrenovovat (tlumiče, pružiny...)
- brzdy, i když po částečné opravě, nejsou nejlepší a taky je třeba udělat geometrii apod.
... zkrátka věci, které lze čekat od 36 let starého britského vozu...
Cena vzhledem k mým investicím od nákupu, vyřešené eko, veteránskému průkazu, bílým SPZ atd....
109 000,- CZK včetně dopravy po celé ČR až k případnému novému majiteli krytou plachtovou dodávku tak, aby nepřišlo na částečně rozebraném autě v případě nepříznivého počasí nic k újmě. Pro členy fóra na místě dohoda možná.
Auto k vidění v okrese Ústí nad Orlicí.
Tel: 723 952 733
Benjamin
Sporťáček jsem koupil několik měsíců zpět z inzerátu zde na fóru.
Při případném prodeji bude na bílých SPZ, Eko vyřešeno, k vozidlu je veteránský průkaz = roční pojistka cca 200,- Kč. STK je dva měsíce stará.
Vozidlo před započetím rozebírání (cca 3 týdny zpět) pojízdné, nicméně nazývám to předrenovačním stavem. Chtěl jsem renovovat, tzn. že jsem ho jednu sobotu začal rozebírat - za jeden den bych byl zase schopný ho dát zpět dohromady, ale už to asi nebudu stíhat - z toho jednoho dne rozebírání mám cca 300 foto a všechny šrouby i díly roztříděné a popsané. Částečně rozebraný samozřejmě nevypadá tak "hezky", nicméně je to ideální stav pro toho, kdo chce vidět, co opravdu kupuje - jsou venku koberce a vše ostatní, lze zkontrolovat korozi, podlahy apod...
Klady:
- vozidlo je naprosto kompletní vč. všech doplňků
- rám vozidla je bez koroze, případně jen povrchová koroze, nepředpokládám, že by bylo na něm potřeba něco vařit
- vozidlo od roku 1998 (posledních 17 let) odhlášeno a uskladněno - tzn. motor nikdo nestihl zničit ježděním na bezolovnatý benzín
- silnější motor 1500 ccm - jde dobře, drží bez problému otáčky a jde i dobře do otáček, originál karburátory, vše ok, jen ho vyčistit
- převodovka ok, spojka ok
- přídavný chladič oleje motoru
- levostranné řízení - není sice tak "anglické", nicméně dle mého v dnešním provozu jednoznačně výhodou
- sklápěcí kožená střecha až na jeden otvor nepotrhaná, pouze špinavá a zašlá, mechanismus i rám však funkční
- hardtop (plechová střecha) s výklopnými okny a čalouněním k vozu
- nová baterie, originál rezervní páté kolo, dobové rádio, bezp. pásy atd.
Zápory:
- částečná koroze karoserie - vozidlo prošlo STK, nicméně vaření je potřeba
- podvozek bude potřeba po letech stání zrenovovat (tlumiče, pružiny...)
- brzdy, i když po částečné opravě, nejsou nejlepší a taky je třeba udělat geometrii apod.
... zkrátka věci, které lze čekat od 36 let starého britského vozu...
Cena vzhledem k mým investicím od nákupu, vyřešené eko, veteránskému průkazu, bílým SPZ atd....
109 000,- CZK včetně dopravy po celé ČR až k případnému novému majiteli krytou plachtovou dodávku tak, aby nepřišlo na částečně rozebraném autě v případě nepříznivého počasí nic k újmě. Pro členy fóra na místě dohoda možná.
Auto k vidění v okrese Ústí nad Orlicí.
Tel: 723 952 733
Benjamin