Stránka 1 z 1

F1 Demontáž plastu palubovky, Stropnice, Visko

Napsal: 25 říj 2015 09:52
od chavi
Jak sundám plast topení na Freelanderu abych vyměnil žárovičky?

Jak jste vyřešili padající stropnici? Stříkačkou s lepidlem, nebo nějaká jiná finta?

Jak poznám zatuhlou viskospojku? Zkoušel jsem na volnoběh se točit dookola a zdálo se mi to OK. Ale když sjíždím od domu z kopečku na neutrál, tak se při zatočení kol zastavím. Popř. kde na repas? Moravskoslezský kraj.


Ještě dotaz k topení, mám TD4 bez bufíku, když dám topení za 1/2 sepne relé a světla pohasnou, má to snad přídavné žhavičky, spirálu?

:hi
Děkuji

Re: Demontáž plastu palubovky, Stropnice, Visko

Napsal: 25 říj 2015 10:10
od astero
Gombíky ovladania topení stiahni ťahom, potom tam budú sktutky. Stropnica je z tak tenkej látky, že každým pokusom o opravu to len zhoršíš. Problém je totiž v rozpadajúcom sa molitane, na ktorý je ta tenká handerka nalepená. Riešením je celý panel demontovať z auta, očistiť od molitanu a nalepiť tam nový dekor. Ja som tam nalepil alcantru. Podklad je sklolaminát, tak je to celkom nepríjemná práca. Ak auti citeľne brzdí pri zatočení, tak si repasni visko prv než to schytá násobne drahšia IRD.

Re: Demontáž plastu palubovky, Stropnice, Visko

Napsal: 25 říj 2015 11:16
od fR4Nk
Zatuhlu visco odhalis aj na rovnej ceste. Rozbehni auto a vyrad do neutralu, auto by ti nemalo visco brzdit. Pokial ti brzdi vyditelne auto pri vytoceni prednych kolies, skontroluj si aj tlak v pneumatikach. Takisto dezen musi bit rovnako zjazdeni. Hoci sa to nezda, ak mas velky rozdiel tlaku v peumatikach na Freecku je to poznat, nehovoriac o tom ze visco a IRD to vobec nepomaha.