Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 09 zář 2020 12:09
Pro příznivce této anglické značky
https://landroverforum.cz/forum/
Ano to je ono, tlak byl asi prilis veliky, tak to kluci museli nejak pozastavit. Da se to zkratit asi takto: V jednom miste Defik zapadnul ve vode a nejake asi cidlo vyhodnotilo spatne situaci, auto prestalo radit a zustalo stat, byl opravdu velky problem ho vytahnout se zablokovanymi koly ven z vody a nalozit na odtahovku, nikdo si s tim nevedel rady. Potom ukazali jeste odkaz na nejake video od nejakeho testera, kde jel Defik nejaky ostrejsi vyjezd a kdyz byl skoro nahore tak mu taky vyskocila hlaska a auto se zastavilo a zaclo hodne rychle couvat ze svahu, nebyla zadna moznost, jak to zastavit, auto prestalo reagovat na cokoli. To auto je pekny, ale ta elektronika je proste zlo, urcite se na ni neda spolehnout v horsim terenu.
A nebylo to tím, že šlo o fake? To zablokování kol předpokládám způsobila automatická převodovka (což není výsada nového Defa) se zařazenou rychlostí. Na její odblokování je daný postup už od dob D4, RR atd... Že ho někdo nezná (možná schválně?)...Stavros píše: ↑09 zář 2020 13:55Ano to je ono, tlak byl asi prilis veliky, tak to kluci museli nejak pozastavit. Da se to zkratit asi takto: V jednom miste Defik zapadnul ve vode a nejake asi cidlo vyhodnotilo spatne situaci, auto prestalo radit a zustalo stat, byl opravdu velky problem ho vytahnout se zablokovanymi koly ven z vody a nalozit na odtahovku, nikdo si s tim nevedel rady. Potom ukazali jeste odkaz na nejake video od nejakeho testera, kde jel Defik nejaky ostrejsi vyjezd a kdyz byl skoro nahore tak mu taky vyskocila hlaska a auto se zastavilo a zaclo hodne rychle couvat ze svahu, nebyla zadna moznost, jak to zastavit, auto prestalo reagovat na cokoli. To auto je pekny, ale ta elektronika je proste zlo, urcite se na ni neda spolehnout v horsim terenu.
No abych rekl pravdu, tak ja polsky moc nevladnu, ale rikal, ze jim poradil servis nekde pod kapotou odblokovat tu prevodovku, ale stejne jim to nejak nepomohlo. Ono je to skoro jedno, mne se to auto libi, sice nechapu tu cenu, mohli to vymyslet lip, ale asi vedi proc to delaji.Maxsel píše: ↑09 zář 2020 14:15A nebylo to tím, že šlo o fake? To zablokování kol předpokládám způsobila automatická převodovka (což není výsada nového Defa) se zařazenou rychlostí. Na její odblokování je daný postup už od dob D4, RR atd... Že ho někdo nezná (možná schválně?)...Stavros píše: ↑09 zář 2020 13:55
Ano to je ono, tlak byl asi prilis veliky, tak to kluci museli nejak pozastavit. Da se to zkratit asi takto: V jednom miste Defik zapadnul ve vode a nejake asi cidlo vyhodnotilo spatne situaci, auto prestalo radit a zustalo stat, byl opravdu velky problem ho vytahnout se zablokovanymi koly ven z vody a nalozit na odtahovku, nikdo si s tim nevedel rady. Potom ukazali jeste odkaz na nejake video od nejakeho testera, kde jel Defik nejaky ostrejsi vyjezd a kdyz byl skoro nahore tak mu taky vyskocila hlaska a auto se zastavilo a zaclo hodne rychle couvat ze svahu, nebyla zadna moznost, jak to zastavit, auto prestalo reagovat na cokoli. To auto je pekny, ale ta elektronika je proste zlo, urcite se na ni neda spolehnout v horsim terenu.
Pochybuji, že si většina z cílové skupiny, která si nového Defa bude moct dovolit, při náhodném vjetí na schovanou kládu v bahně, na šutr... a po utržení čidla, při následné blokaci převodovky a podobně bude umět poradit. Většina bude v prdeli a pokud budou i mimo signál telefonu, což se třeba na Balkáně občas děje, tak bez asistenční služby a se zakouslým rumunským psem v prdeli spáchaj rituální sebevraždu. Mám D4 10 let a jak odblokovat převodovku jsem už taky dávno zapomněl. Oddělat kardan(y), aby to šlo aspoň vytáhnout, taky nebude umět každej.Maxsel píše: ↑09 zář 2020 14:15A nebylo to tím, že šlo o fake? To zablokování kol předpokládám způsobila automatická převodovka (což není výsada nového Defa) se zařazenou rychlostí. Na její odblokování je daný postup už od dob D4, RR atd... Že ho někdo nezná (možná schválně?)...Stavros píše: ↑09 zář 2020 13:55
Ano to je ono, tlak byl asi prilis veliky, tak to kluci museli nejak pozastavit. Da se to zkratit asi takto: V jednom miste Defik zapadnul ve vode a nejake asi cidlo vyhodnotilo spatne situaci, auto prestalo radit a zustalo stat, byl opravdu velky problem ho vytahnout se zablokovanymi koly ven z vody a nalozit na odtahovku, nikdo si s tim nevedel rady. Potom ukazali jeste odkaz na nejake video od nejakeho testera, kde jel Defik nejaky ostrejsi vyjezd a kdyz byl skoro nahore tak mu taky vyskocila hlaska a auto se zastavilo a zaclo hodne rychle couvat ze svahu, nebyla zadna moznost, jak to zastavit, auto prestalo reagovat na cokoli. To auto je pekny, ale ta elektronika je proste zlo, urcite se na ni neda spolehnout v horsim terenu.
A hlavně když je to potopený ve vodě / bahněcyril píše: ↑09 zář 2020 17:05Pochybuji, že si většina z cílové skupiny, která si nového Defa bude moct dovolit, při náhodném vjetí na schovanou kládu v bahně, na šutr... a po utržení čidla, při následné blokaci převodovky a podobně bude umět poradit. Většina bude v prdeli a pokud budou i mimo signál telefonu, což se třeba na Balkáně občas děje, tak bez asistenční služby a se zakouslým rumunským psem v prdeli spáchaj rituální sebevraždu. Mám D4 10 let a jak odblokovat převodovku jsem už taky dávno zapomněl. Oddělat kardan(y), aby to šlo aspoň vytáhnout, taky nebude umět každej.
Toyota Hilux, Dacia Duster, Škoda Octavia, Citroen Belingo je toho dost hlavní parametr je že to musí být služební.