Stránka 1 z 1

RR P38A 2,5 DSE

Napsal: 25 dub 2014 22:17
od Juraj Senec
Neviem vyriešiť jeden problém. Za studena štartuje na prvý šup, aj v zime. Akonáhle je teplý, postojím 15-30 min /obchod..../ nejde ho natočiť. Akoby nedostával šťavu. Po 5-10 sek. naskočí a ide bez záchvevu alebo inej nepravidelnosti. Diagnostika nič neukazuje. Čerpadlo je po repase, dopravné je nové, vstreky sú po repase. Nafta v hadičkách nepadá.........Filtre sa opakovane všetky menili.

Re: RR P38A 2,5 DSE

Napsal: 26 dub 2014 00:27
od Kokesek
starter, baterka, predvstrik, nahrat soft s dozhavenim i za tepla.

Re: RR P38A 2,5 DSE

Napsal: 31 srp 2014 22:03
od Mazdampv9
Juraj Senec píše:Neviem vyriešiť jeden problém. Za studena štartuje na prvý šup, aj v zime. Akonáhle je teplý, postojím 15-30 min /obchod..../ nejde ho natočiť. Akoby nedostával šťavu. Po 5-10 sek. naskočí a ide bez záchvevu alebo inej nepravidelnosti. Diagnostika nič neukazuje. Čerpadlo je po repase, dopravné je nové, vstreky sú po repase. Nafta v hadičkách nepadá.........Filtre sa opakovane všetky menili.
ahoj, ja som si kúpil tento istý RR p 38 a mám tento istý problém. ako si to vyriešil? a ja mám ešte problém aj keď odomykám kľúčom proste nenaštartujem

Re: RR P38A 2,5 DSE

Napsal: 02 zář 2014 12:20
od teslo
ako pise Kokesek, ked je motor zohriaty, tak uz nezhavi.
Bud pridat obvod na dozhavenie, alebo ak to vie Kokesek vyriesit SW, tak to by bolo pekne elegantne riesenie ;)

Re: RR P38A 2,5 DSE

Napsal: 02 zář 2014 12:25
od Kokesek
viem...

Re: RR P38A 2,5 DSE

Napsal: 06 zář 2014 22:48
od Mazdampv9
zdravím,
1. takže treba nastaviť predstrik ohľadom toho štartovania za tepla?
Neviem sa moc pohybovať v týchto fórach.
2.Niekde som sa dočítal ohľadom toho centrálu, že keď blbne centrál tak sa dá autu do núdzového režimu a nenaštartuje
3. premýšľam kúpiť nové pneu.
je vhodná takáto pneu ? myslím či sa dá použiť aj do snehu ,respektíve na zimu:
http://www.allmetal.sk/Disky-a-pneumati ... -R-16.html

Re: RR P38A 2,5 DSE

Napsal: 07 zář 2014 12:01
od Navi
ad 3) Pokud to chceš do hlubokého sněhu, tak v pořádku. Pokud s tím ale chceš jezdit po silnici, tak si kup čistokrevné zimáky. Pokud budeš potřebovat krizově brzdit, nebo rychle zatočit, tak ti nic jiného než pořádný zimáky nepomůže.

Re: RR P38A 2,5 DSE

Napsal: 07 zář 2014 22:39
od Stanislav Bedi
pridam sa aj ja chcem ties dobre gumi kupit do blata terenu ale casto taham dvojkaru tak to asi nezladim ze alebo ma niekto radu nejaku

Re: RR P38A 2,5 DSE

Napsal: 08 zář 2014 08:34
od MadTom
Bacha na protektorované gumy - jednak moc nevydrží - mě praskaly bočnice, a hlavně guma je dost čast hodně tvrdá a v zimě ještě víc tvrdne a velmi to potom klouže. Na zimu, a ještě k tomu s vozíkem, podle mě jedině zimní. A na léto si potom vybrat - silniční letní, AT nebo MT. Mám AT a MT a na MT bych nikam dál jet nechtěl - hučí, drnčí, zvyšují spotřebu a to tak že hodně.

Re: RR P38A 2,5 DSE

Napsal: 08 zář 2014 17:05
od Mazdampv9
a sú hlučné aj tie AT ?

Re: RR P38A 2,5 DSE

Napsal: 08 zář 2014 17:51
od MadTom
AT - tedy konkrétně BFG AT jsou naprosto v pohodě, ale nejsou to zimáky, i když mají označení M+S. Fungují všude, kromě hlubokého bláta.

Re: RR P38A 2,5 DSE

Napsal: 06 říj 2014 08:51
od eliott
Pokud auto špatně startuje za tepla, je buď vytahaný rozvodový řetěz - dá se dočasně vyřešit seřízením předvstřiku, nebo špatné čerpadlo - vyběhaná vysokotlaká část. Nejčastěji jsou to obě věci dohromady.