Stránka 1 z 1
RR P38A 2,5 DSE
Napsal: 25 dub 2014 22:17
od Juraj Senec
Neviem vyriešiť jeden problém. Za studena štartuje na prvý šup, aj v zime. Akonáhle je teplý, postojím 15-30 min /obchod..../ nejde ho natočiť. Akoby nedostával šťavu. Po 5-10 sek. naskočí a ide bez záchvevu alebo inej nepravidelnosti. Diagnostika nič neukazuje. Čerpadlo je po repase, dopravné je nové, vstreky sú po repase. Nafta v hadičkách nepadá.........Filtre sa opakovane všetky menili.
Re: RR P38A 2,5 DSE
Napsal: 26 dub 2014 00:27
od Kokesek
starter, baterka, predvstrik, nahrat soft s dozhavenim i za tepla.
Re: RR P38A 2,5 DSE
Napsal: 31 srp 2014 22:03
od Mazdampv9
Juraj Senec píše:Neviem vyriešiť jeden problém. Za studena štartuje na prvý šup, aj v zime. Akonáhle je teplý, postojím 15-30 min /obchod..../ nejde ho natočiť. Akoby nedostával šťavu. Po 5-10 sek. naskočí a ide bez záchvevu alebo inej nepravidelnosti. Diagnostika nič neukazuje. Čerpadlo je po repase, dopravné je nové, vstreky sú po repase. Nafta v hadičkách nepadá.........Filtre sa opakovane všetky menili.
ahoj, ja som si kúpil tento istý RR p 38 a mám tento istý problém. ako si to vyriešil? a ja mám ešte problém aj keď odomykám kľúčom proste nenaštartujem
Re: RR P38A 2,5 DSE
Napsal: 02 zář 2014 12:20
od teslo
ako pise Kokesek, ked je motor zohriaty, tak uz nezhavi.
Bud pridat obvod na dozhavenie, alebo ak to vie Kokesek vyriesit SW, tak to by bolo pekne elegantne riesenie

Re: RR P38A 2,5 DSE
Napsal: 02 zář 2014 12:25
od Kokesek
viem...
Re: RR P38A 2,5 DSE
Napsal: 06 zář 2014 22:48
od Mazdampv9
zdravím,
1. takže treba nastaviť predstrik ohľadom toho štartovania za tepla?
Neviem sa moc pohybovať v týchto fórach.
2.Niekde som sa dočítal ohľadom toho centrálu, že keď blbne centrál tak sa dá autu do núdzového režimu a nenaštartuje
3. premýšľam kúpiť nové pneu.
je vhodná takáto pneu ? myslím či sa dá použiť aj do snehu ,respektíve na zimu:
http://www.allmetal.sk/Disky-a-pneumati ... -R-16.html
Re: RR P38A 2,5 DSE
Napsal: 07 zář 2014 12:01
od Navi
ad 3) Pokud to chceš do hlubokého sněhu, tak v pořádku. Pokud s tím ale chceš jezdit po silnici, tak si kup čistokrevné zimáky. Pokud budeš potřebovat krizově brzdit, nebo rychle zatočit, tak ti nic jiného než pořádný zimáky nepomůže.
Re: RR P38A 2,5 DSE
Napsal: 07 zář 2014 22:39
od Stanislav Bedi
pridam sa aj ja chcem ties dobre gumi kupit do blata terenu ale casto taham dvojkaru tak to asi nezladim ze alebo ma niekto radu nejaku
Re: RR P38A 2,5 DSE
Napsal: 08 zář 2014 08:34
od MadTom
Bacha na protektorované gumy - jednak moc nevydrží - mě praskaly bočnice, a hlavně guma je dost čast hodně tvrdá a v zimě ještě víc tvrdne a velmi to potom klouže. Na zimu, a ještě k tomu s vozíkem, podle mě jedině zimní. A na léto si potom vybrat - silniční letní, AT nebo MT. Mám AT a MT a na MT bych nikam dál jet nechtěl - hučí, drnčí, zvyšují spotřebu a to tak že hodně.
Re: RR P38A 2,5 DSE
Napsal: 08 zář 2014 17:05
od Mazdampv9
a sú hlučné aj tie AT ?
Re: RR P38A 2,5 DSE
Napsal: 08 zář 2014 17:51
od MadTom
AT - tedy konkrétně BFG AT jsou naprosto v pohodě, ale nejsou to zimáky, i když mají označení M+S. Fungují všude, kromě hlubokého bláta.
Re: RR P38A 2,5 DSE
Napsal: 06 říj 2014 08:51
od eliott
Pokud auto špatně startuje za tepla, je buď vytahaný rozvodový řetěz - dá se dočasně vyřešit seřízením předvstřiku, nebo špatné čerpadlo - vyběhaná vysokotlaká část. Nejčastěji jsou to obě věci dohromady.