Prodám Defender 110 TD5 - PRODÁNO SMAZAT PROSÍM
Napsal: 27 srp 2013 09:49
Přátelé, kamarádi. Jakkoli jsem doufal, že na tohle nikdy nedojde, zřejmě není zbytí. Dohnala mě finanční situace, špatně jsem si to spočítal, nebo prostě jen málo vydělávám a nezbývá mi, než prodat mého Defendera. Naše cesta po Alpách byla taková labutí píseň, bylo to skvělé, ale prostě za dané situace nedokážu auto udržet. Takže je na prodej a to v následující specifikaci:
LR Defender 110
rv: 1999 (auto bylo původně provozováno KFOR v Kosovu, Geo ho koupil a postavil na české papíry)
VIN: SALLDHM88XA175325
Motor TD5
- remap řídící jednotky od Alive (druhá neupravená ŘJ je k autu jako náhradní díl)
- odstraněný EGR ventil
- silikonové hadice
- větší intercooler
Podvozek
- pevnostní poloosy na obou nápravách (zřejmě Ashcroft)
- pevnostní unašeče
- uzávěra diferenciálu Detroit Locker na zadní nápravě
- koš zadního diferenciálu ARB na zadní nápravě místo krytu
- uzávěra diferenciálu True Track na přední nápravě
- kryt předního diferenciálu
- pevnostní spojovačka
- kryt spojovačky I-defender
- zdvojené tlumiče na přední nápravě
- zdvojené tlumiče na zadní nápravě
- zátěžové pružiny +300 kg na zadní nápravě
- nájezdový plech I-defender
- odvzdušnění vyvedené do motorového prostoru
- odvětrávané brzdové kotouče
- 5 ks pneu BF Goodrich MT 255/85 R16 (najeto cca 4000 km, kupované nové na jaře) na plechových discích
- 6 ks zimních pneu Cooper Discoverer M+S 235/85 R16
Karoserie
- pevnostní nárazník I-defender s A-barem a dvěma dálkovými světly Hella (samostatně spínaná z kabiny)
- mřížky předních světel
- rozšířené plastové blatníky
- držák rezervy na přední kapotě
- zvýšené sání
- světelná rampa nad předním sklem se 4 světly (samostatně spínaná z kabiny)
- pochozí plechy na přední kapotě
- expediční pochozí zahrádka z pozinku
- střešní stan
- přídavný držák rezervy na zadních dveřích
- dvě pracovní světla nad zadními dveřmi (samostatně spínaná z kabiny)
- tažné zařízení (originální "radlice" je sundaná kvůli průchodnosti terénem, na autě je namontovaná pouze koule určená k vyprošťování) Zásuvky jsou jak 7 tak 12 pólů.
Interier
- přední sedadla z Disco 2
- menší sportovní volant
- uzamykatelný kovový security Tuffy box
- v Tuffy je umístěno rádio Alpine s přípojkou na Ipod
- stropní konzole African Outback s LED osvětlením, schránkou a zabudovanou CB vysílačkou
- horkovzdušné topení Webasto
- měnič na 220 V
- v kufru šuplíkový systém African Outback se 4 uzavíratelnými boxy + dva boční úložné prostory
- zavazadlový prostor má zevnitř všude mříže na oknech
- druhé dveře a kompletní kufr jsou zafoliované černou, téměř neprůhlednou folií
- v levém podběhu přídavná nádrž na vodu (45 l, plněná z kufru, kohout na zadním crossmemberu)
- v pravém podběhu přídavná nádrž na palivo + zvětšená nádrž na palivo, celkový objem cca 150 l nafty
Doplňky
- hi lift Extreme
- kurty a vyprošťovací doplňky
- náhradní díly (filtry, ložiska, kříže, oleje, řemen)
Auto mám najeto kolem 225.000 km, karoserie je podrápaná úměrně věku, rozhodně to není leštěnka, nicméně auto funguje dobře, nechám ještě opravit termostat a vůli na zadním kardanu (asi ložisko). Jinak autu podle mě nic není.
Cena je 300.000,- Kč se stanem nebo 280.000,- Kč bez stanu
LR Defender 110
rv: 1999 (auto bylo původně provozováno KFOR v Kosovu, Geo ho koupil a postavil na české papíry)
VIN: SALLDHM88XA175325
Motor TD5
- remap řídící jednotky od Alive (druhá neupravená ŘJ je k autu jako náhradní díl)
- odstraněný EGR ventil
- silikonové hadice
- větší intercooler
Podvozek
- pevnostní poloosy na obou nápravách (zřejmě Ashcroft)
- pevnostní unašeče
- uzávěra diferenciálu Detroit Locker na zadní nápravě
- koš zadního diferenciálu ARB na zadní nápravě místo krytu
- uzávěra diferenciálu True Track na přední nápravě
- kryt předního diferenciálu
- pevnostní spojovačka
- kryt spojovačky I-defender
- zdvojené tlumiče na přední nápravě
- zdvojené tlumiče na zadní nápravě
- zátěžové pružiny +300 kg na zadní nápravě
- nájezdový plech I-defender
- odvzdušnění vyvedené do motorového prostoru
- odvětrávané brzdové kotouče
- 5 ks pneu BF Goodrich MT 255/85 R16 (najeto cca 4000 km, kupované nové na jaře) na plechových discích
- 6 ks zimních pneu Cooper Discoverer M+S 235/85 R16
Karoserie
- pevnostní nárazník I-defender s A-barem a dvěma dálkovými světly Hella (samostatně spínaná z kabiny)
- mřížky předních světel
- rozšířené plastové blatníky
- držák rezervy na přední kapotě
- zvýšené sání
- světelná rampa nad předním sklem se 4 světly (samostatně spínaná z kabiny)
- pochozí plechy na přední kapotě
- expediční pochozí zahrádka z pozinku
- střešní stan
- přídavný držák rezervy na zadních dveřích
- dvě pracovní světla nad zadními dveřmi (samostatně spínaná z kabiny)
- tažné zařízení (originální "radlice" je sundaná kvůli průchodnosti terénem, na autě je namontovaná pouze koule určená k vyprošťování) Zásuvky jsou jak 7 tak 12 pólů.
Interier
- přední sedadla z Disco 2
- menší sportovní volant
- uzamykatelný kovový security Tuffy box
- v Tuffy je umístěno rádio Alpine s přípojkou na Ipod
- stropní konzole African Outback s LED osvětlením, schránkou a zabudovanou CB vysílačkou
- horkovzdušné topení Webasto
- měnič na 220 V
- v kufru šuplíkový systém African Outback se 4 uzavíratelnými boxy + dva boční úložné prostory
- zavazadlový prostor má zevnitř všude mříže na oknech
- druhé dveře a kompletní kufr jsou zafoliované černou, téměř neprůhlednou folií
- v levém podběhu přídavná nádrž na vodu (45 l, plněná z kufru, kohout na zadním crossmemberu)
- v pravém podběhu přídavná nádrž na palivo + zvětšená nádrž na palivo, celkový objem cca 150 l nafty
Doplňky
- hi lift Extreme
- kurty a vyprošťovací doplňky
- náhradní díly (filtry, ložiska, kříže, oleje, řemen)
Auto mám najeto kolem 225.000 km, karoserie je podrápaná úměrně věku, rozhodně to není leštěnka, nicméně auto funguje dobře, nechám ještě opravit termostat a vůli na zadním kardanu (asi ložisko). Jinak autu podle mě nic není.
Cena je 300.000,- Kč se stanem nebo 280.000,- Kč bez stanu