Stránka 1 z 1

LR FREELANDER 2.0 Di rozvod motora

Napsal: 16 úno 2013 12:31
od nairam
Zdravim, LR FREELANDER 2.0di, 12/1999 bol meneny rozvod motora - remen,kladky,repas hlavy motora.
Auto sa tvari ze ide, ale zacal tiect motor.olej a obcas zasvieti cervena kontrolka riad. jednotky motora. Motor neklepe asi len volnobezna remenica KOMPRESORA KLIMATIZ..
Napinaciu kladku a klin. remen som menil spolu s rozvodmi mot..

Mozete mi poradit co s tym je?

Idem menit remenicu a dufam ze prestane hrkotat jak stary traktor.

Re: LR FREELANDER 2.0 Di rozvod motora

Napsal: 18 úno 2013 15:09
od macejky1
Ten olej ti teče pod auto ? Jestli jo tak by neměl být problém zjistit odkud. Jestli neteče ven ale ztrácí se v takovém množství jak jsi psal tak hledej problém v tom jak se ti potkal motor. ( ale kdyby motor žral takový množství oleje tak bys to určitě poznal )


Kontrolku motoru může rozsvěcet spousta věcí. Od váhy vzduchu přes čerpadlo, ucpanej filtr, kabel od prvního vstřiku, snímač polohy plyn. pedálu až po vadu v ŘJ. To chce opravdu napíchnout na diagnostiku které freelandery umí na 100%.

Re: LR FREELANDER 2.0 Di rozvod motora

Napsal: 18 úno 2013 19:53
od nairam
Zdravim,

dakujem!

olej tecie pod, v podstate je zima tak neham nastartovane strata cca 1-2dcl kazdy Start a potom ked odstavim vytece trocha, tak trochu viac kontrola stavu a dolejem.

auto smrdi skor po nafte, a teraz aj zaseknutej remenici klim. cerpadla, netoci sa, klin. remen neseka nehadze :whew
Paliv. filter - este orig. 207700km, idem menit
lebo aj nafta mi mrzla, :muscle
ABS prave zadne hlasi chybu
a oleje doplnim Liqui Moly, Texaco a Castrol , dif.
kardan zlozeny IRD 2002 bez unasaca, zaslepene

takto mam 100 000 km najazdene len nesme zastat alebo TC zapinat
to uz mam problem

este raz dakujem

prehovaraju ma na toto 4.0 L benzin zevraj amer. klasika

Re: LR FREELANDER 2.0 Di rozvod motora

Napsal: 18 úno 2013 20:05
od nairam
Dufam ze sa nik nenahneval.
Ale ja chcem,
LR.JPG

Re: LR FREELANDER 2.0 Di rozvod motora

Napsal: 18 úno 2013 21:22
od macejky1
Tak pod to koukni a uvidis kde to tece. Kdyz to tece takhle moc tak to najdes hned. Rekl bych nejaka hadice nebo trubka. Kdyby to bylo tesneni pod vanou nebo mezi motorem a prevodovkou tak by to podle me neteklo tolik. Mozna bode stacit zakratit konec nejaky hadice a dotahnout pasku kdxz budes mit kliku. Jinak teda najet 200000 na jeden palivovy filtr to snad ani nejde. Podle toho jak to tu popisujes tak chudak Freecko. Moc se o nej asi nestaras..


Ten Jeep si vyzkousej a uvidis jestli ti sedne. Je to uplne jiny auto nez Free.

Re: LR FREELANDER 2.0 Di rozvod motora

Napsal: 24 úno 2013 22:35
od nairam
Nechapem, ze moc sa nestaram,
menim oleje, filtre, remene, loziska a vsetko ostatne ked treba.
STK, EMS do 2014 bez problemov.
Co viac?

Problem asi v tom ze som nechal par krat opravovat u neodbornikov a pomaly a iste sa mi to vracia.

S autom som spokojny funguje aj ked ine by davno sklamali.

rozmyslam nad td4, je pravda ze su takisto naprd ako moje?
Samozrejme motoricky lepsie - retaz, nap. kladka, cerpadlo ,
ale co sa VISAspojky tyka a IRD je to stale PROBLEM?

Som pocul zevraj celkovo freecka su naprd. Aj ked sami tomu nechce verit.