Stránka 1 z 1

P/V BMW e39 523i Sedan 65 000kč

Napsal: 27 led 2013 16:45
od kn-master
Přesné typové označení vozidla: e39 523i M52

Druh karoserie: Sedan

Rok výroby: 6*1997

Objem válců: 2494

Výkon: 125Kw

Druh paliva: Ba 95 (ježděno BA 9

Ekologická daň: Zaplacena!!!

Barva: Stříbrná-metalíza ARKTISSILBER METALLIC

Počet najetých kilometrů 240 000

Stav vozidla: Velmi dobrý

Denně v provozu, spotřeba kolem 7l/100km

Platnost STK: do 2.12.2013

Cena: 75 000 (65 000kč nová cena, mám vyhlídnuté nové auto)

K vidění v Praze

Popis výbavy:
Elektrická přední okna, elektrická zrcátka, automatická klimatizace, ASC, ABS, folie na zadních oknech (Atest), loketní opěrka,Palubní PC, Xenony, Centrální zamykání s dálkou, dva klíče s dálkou, jeden klíč servisní,

S260A
Seitenairbag für Fahrer/Beifahrer Side airbag for driver/passenger
S520A
Nebelscheinwerfer Fog lights
S548A
Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
S305A
Fernbedienung für Zentralverriegelung Remote control for central locking
S464A
Skisack Ski bag

Code Sonderausstattung Optional Equipment
S240A
Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel
S283A
BMW LM Rad BMW Styling II BMW LA wheel, BMW Styling II
S302A
Alarmanlage Alarm system
S354A
Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade band
S423A
Fussmatten Velours Floor mats, velours
S428A
Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S441A
Raucherpaket Smoker package
S465A
Durchladesystem Through-loading system
S473A
Armlehne vorne Armrest front
S522A
Xenon-Licht Xenon Light
S534A
Klimaautomatik Automatic air conditioning
S555A
Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control
S666A
Radio BMW Business CD RDS Radio BMW Business CD RDS
S853A
Sprachversion englisch Language version English
S863A
Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S879A
Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

Popis provedených oprav:

Po koupi vyměněna sedačka řidiče, stírací lišty a xenonová výbojka.

červen 2011: nové všechna ramena (Swag), nové kompletní brzdy (Brembo Max drážkované, destičky Textar) ,brzdová kapalina DOT 5, Výměna oleje v motoru (Liqui moly 10w-40 MoS2), nové svíčky NGK

červenec 2011: Nová chladící kapalina (BMW originál), nová vodní pumpa (SKF) Termostat (Original BMW)

Září 2011: Folie na všechna okna s atestem (přední se sloupli vlivem špatné prachovky, dále nebyli montovány) , Nová spojková lamela se sportovním obložením, nový přítlačák (Dvouhmotý setrvačník byl předtím zjevně měněný), Nové spojkové ložisko a gufero na straně motoru a převodovky, Nová náplň do převodovky a diferenciálu.

Duben 2012-Výměna oleje a filtru (Knecht+ liqui-moly 10W-40MoS2), nové čidlo polohy vačky


Leden 2012-Zamrzlé přední tlumiče, vyměněny za Sachs Advantage s horním uložením originál BMW, nové prachovky a dorazy.

Březen 2012- nové čelní sklo včetně bausetu AGC, oprava na pojiš´tovnu po zásahu kaménkem. Nová náplň do klimatizace, klimatizace kompletně přetěsněna, nový olej PAG44.

Duben 2012- Výměna oleje a olejového filtru (knecht + 10W-40 liqui-moly), výměna vzduchového filtru (Hengst), výměna pylových filtrů (uhlíkové)

Prosinec 2012- Nový vzduchový filtr KN 33-2070, Demontovaný vysypaný katalyzátor, nahrazeno trubkou (od té doby lepší zvuk a nižší spotřeba), zároveň vyměněna hardyspojka a středové ložisko kardanu (Swag)

Leden 2013- Nový řemen k alternátoru a vodní pumpě, nové kladky SKF, nové svíčky NGK



Popis nutných oprav, nebo nedostatků:
Rozsypaný čaj na budíkách, lehce vysedělé sedačky, špatné lanko otevírání kapoty (nedrží v páčce), drobné oděrky, prasklá tlačítka na panelu klima, prošoupaná dírka u koberečku řidiče, v minulosti zjevně lehce ťuknuté na předek (jiný odstín kapoty a levého blatníku), horší vzpěry kufru

Jiné: motor šlape jako hodinky, nežere olej ani vodu, v mrazech chytá na brnk. čistý udržovaný voňavý interiér, podvozek v super kondici, nic netluče, nemlátí, nevrže atd, auto sedí jako přibité, vše plně funkční, plná výbava (lékárnička, nářadí originál bmw, rezerva, lano, startovací kabely, náhradní žárovky včetně výbojky)

Kontakt: kn-master@seznam.cz nebo SZ

Možná výměna za RR P38 2.5Dt nebo Freelander, popř, hezký Ford Explorer

Re: BMW e39 523i Sedan

Napsal: 27 led 2013 17:05
od fidzi
Ta spotřeba je trochu přitažená za vlasy :wink:

Re: BMW e39 523i Sedan

Napsal: 27 led 2013 17:19
od Maxsel
První příspěvek a hned inzerát na prodej auta jiné značky. Nejde o spam?

Re: BMW e39 523i Sedan

Napsal: 27 led 2013 17:34
od eliott
fidzi píše:Ta spotřeba je trochu přitažená za vlasy :wink:
Ta cena podle mne také...

Re: BMW e39 523i Sedan

Napsal: 27 led 2013 18:03
od fidzi
Ano cena taky, ale nechtěl sem vnášet móresy s offroadfora. Tam je drahý všechno :-D

Re: P/V BMW e39 523i Sedan

Napsal: 27 led 2013 19:20
od kn-master
Tak než zde začne vášnivá diskuze o nesmrtelnosti chrousta tak sem napíši ještě pár info.

Vozidlo prodávám z důvodu koupě Range Roveru P38 popřípadě Freelanderu.
Proto je možná i výměna za tyto dva typy.
Nový zde zas tak nejsem, již jsem zde kdysi měl nick ale neznám už ani heslo, ani jak se to správně psalo :lol: Tudíž spam to není. :beer
Spotřeba vzhledem k obsahu až tak nereálná není, je to sice 2.5 benzin ale jak již z označení vyplývá jedná se "jen" o 523i 125KW naproti 525i s 140Kw, je to takzvaný ekonom. Jelikož jezdím denně 30km z práce a do práce a většinou po okreskách a silnicích 1. třídy tak je spotřeba jaká je, nejsem žádný RACER ani dědek kloboučník, jedu prostě normálně.

Co se ceny týká....dráhé je dneska vše a levnější už nic asi nebude:-) ovšem já zde neprodávám ani nové auto, ale ani vrak. myslím že rozpis investic je celkem velký a to jsem na hodně kravin zapomněl. Vozidlo je neustále čisté a nakonzervované. Skoro bez investic.

Tudíž cena je jaká je, malá sleva je možná.

Re: P/V BMW e39 523i Sedan

Napsal: 27 led 2013 21:55
od fidzi
Na dálky 7l možná, kombinace je spíš k 10l. Jinak o motorech mi říkat nemusíš, znám všechny. 7l v kombinaci nemá ani o dost lehčí e36

Re: P/V BMW e39 523i Sedan

Napsal: 27 led 2013 22:37
od majkro
fidzi píše:Na dálky 7l možná, kombinace je spíš k 10l. Jinak o motorech mi říkat nemusíš, znám všechny. 7l v kombinaci nemá ani o dost lehčí e36
Za 10 benzinu v kombinaci jezdim s autem, ktere ma o 50kw vic a to se nebojim prislapnout plyn. Pouze ve meste to vychazi n cca 11, kdyz se necouram. Na dalky se dostanu na 9, opet jedu podle chuti a vetisnou tempomat na 160 na dalnici.

Myslim, ze 7 na dalky se da verit v pohode.

Re: P/V BMW e39 523i Sedan

Napsal: 27 led 2013 23:21
od fidzi
Však na dálky tomu věřím, jako kombinaci ne.

Re: P/V BMW e39 523i Sedan

Napsal: 28 led 2013 06:38
od kn-master
Ukazuje mi to BC, reálně to možná bude o trošku více, víme jak BC kecá. Ale u stojanu to o moc více nebude.

Re: P/V BMW e39 523i Sedan 65 000kč

Napsal: 02 úno 2013 17:57
od kn-master
Nové foto

Re: P/V BMW e39 523i Sedan 65 000kč

Napsal: 02 úno 2013 17:58
od kn-master
foto 2

Re: P/V BMW e39 523i Sedan 65 000kč

Napsal: 06 úno 2013 15:19
od kn-master
Plná nádrž k autu spolu s dálniční známkou:-)