Stránka 1 z 1
Tak nakonec Range rover 4.6 V8
Napsal: 18 led 2013 11:35
od freeland
Zdravím Vás tu,
Tak po delším rozmýšlení mezi Roverem 75 a Range Roverem 4.6 V8, jsem dal přednost právě Rangeemu... Vím, že jsem si na sebe asi upletl provaz, ale i tak to svezení je bomba...
Mám již zamluvený jeden Hezký stroj z roku 97 co už je udělaný na LPG a je na něm prý udělaný motor u ELIOTTA... Tak se docela těším...
Jde mi o to, že občas pojedu za hranice s karavanem a nerad bych, aby mě pneu podvozek nechal někde ležet, tak plánuji dát pružiny aby byl spoleh... Ikdyž vím, že se Vám to nebude absolutně líbit, ale prostě jsem rozhodnutý..
Prostě chci, aby alespoň motoricky auto vždy dojelo...
Vím že je to taková elektrárna, ale chci se zeptat, zda by šlo, nějak vyřadit IMObilizer a další věci co by bránili abych nastartoval... Prostě jak už jsem říkal, chtěl bych pokaždý nastartovat a néé řešit nějaký EKA kod, či popřípadě IMObilizér...
Je to vůbec nějak možné u tohohle auta..?
To auto se mi líbí a i ten motor je pecka, a tak nějakou případnou poruchu na elektrice třeba otevírání oken atd... řešit nebudu.. Ale hlavní je , abych odjel....

Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8
Napsal: 18 led 2013 12:18
od Kokesek
Ahoj tak to je asi lepsi na karavan nez 75...
S EKA ti muzu pomoct at tam neni.
Jinak skoro vitej v klubu...

Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8
Napsal: 18 led 2013 12:35
od freeland
Přečetl jsem o P38 snad uplně všechno... :-D
No na tahání karavanu, to bude určitě lepší

Sice to je automat, ale prý jsou vcelku spolehlivé.
Nejhorší asi bude, kam popřípadě jezdit na diagnostiku když se náhodou něco naskytne na displayi.. (asi tohle auto jen tak nějaký servis nenapíchne, co..?)Jsem z Vysoké Mýta..
Jinak na ten EKA kod se pak určitě domluvíme... Prostě budu chtít, co nejvíc věcí, co můžou dělat problemy (abych odjel či dojel) eliminovat.. :-D
Mám služebáka a tohle auto budu mít jen navíkendy, a dovolenou, takže to spíš bude takovej mazel...

Jinak děkuji za uvítání v klubu P38
A doufám, že jsem se rozhodl správně... :-D
Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8
Napsal: 18 led 2013 13:46
od alap
Ještě pořemýšlej o těch pérech. Asi by bylo dobré aby ses svězl s někým kdo ty péra má, aby jsi pochopil, proč je RR tak pohodlný na jízdu. Pokud si necháš zkontrolovat měchy a popřípadě je vyměníš, tak se podvozku na X let bát nemusíš. Není s ním problém. Problém mají jen ti co neřeší unikání měchů a pak buď odejde kompresor a měchy a pak je problém.
Jen aby jsi tušil do čeho jdeš. A jen taková vsuvka, může se ti stát, že pak neprojdeš technickou, když narazíš na pana šťouravého.
Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8
Napsal: 18 led 2013 13:59
od pooh
ak budes tahat karavan, tak odmeraj vysku tazneho, ked budes mat pruziny, nebudes moct nastavit vysku auta. karavany byvaju trosku dlhsie, tam skor moze vzniknut problem ak nemas spravne nastavenu vysku tazneho oka ...
a samozrejme vitaj v klubu a at ti to sluzi

Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8
Napsal: 18 led 2013 15:24
od Kokesek
nechtel jsem to tak psat o tom vzduchu,ale P38 je zajimava prave kvuli tem vymozenostem ktere nabizi. Navic vozik mas porad ve stejne vysce a auto nepada dolu kdyz mu nalozis do kufru hodne zavazadel. Coz je beze sporu velika vyhoda.
Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8
Napsal: 18 led 2013 15:38
od freeland
Toď pravda... No ještě popřemýšlím... Je fakt, že s tím taháním karavanu a náklonem, jsem si to neuvědomil...

Ale když si získá podvozek důvěru, tak by to bylo asi opravdu nejlepší ponechat měchy..
No psal jsem Eliottovi otázečku na toho Range Rovera, co mám zamluvenýho, tak čekám co mi k němu řekne.. (pže pán co ho prodává tvrdí, že byl u Eliotta dělaný komplet motor..)
Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8
Napsal: 18 led 2013 21:28
od pooh
kolega pred pol rokom riesil tento problem
Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8
Napsal: 18 led 2013 22:53
od KDB
...co se týče pohodlí cestování, je 75 o mnoho lepší než P38. Na druhou stranu má jenom 1600kg na kouli, přívěs za ní bude o mnoho víc cítit a také má o mnoho horší průchodnost terénem
Vzduchu bych nebál - měch stojí 2500,- (měnil jsem je po 240000km a 17ti letech), repasovaný kompresor podobnou částku.
Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8
Napsal: 20 led 2013 18:33
od Miky_CZ
freeland píše:
Mám již zamluvený jeden Hezký stroj z roku 97 co už je udělaný na LPG a je na něm prý udělaný motor u ELIOTTA... Tak se docela těším...
nestoji nahodou nekde v sumperku?
Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8
Napsal: 22 led 2013 09:01
od freeland
Jojo, je to ten na bazoši ze šumperka...
Akorád, jsem musel zájem o tohle auto zrušit, poněvadž se mi naskytla výhodná koupě Volva V70 od strejce...
Tak jsem toho využil... Tak když někdo budete chtít toho Range Rovera 4.6 V8, je volny...
Teda jestli už si ho někdo nezamluvil..

Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8
Napsal: 22 led 2013 09:09
od Miky_CZ
freeland píše:Jojo, je to ten na bazoši ze šumperka...
Akorád, jsem musel zájem o tohle auto zrušit, poněvadž se mi naskytla výhodná koupě Volva V70 od strejce...
Tak jsem toho využil... Tak když někdo budete chtít toho Range Rovera 4.6 V8, je volny...
Teda jestli už si ho někdo nezamluvil..

ja uz zas mezitim vymyslel dalsi projekt

Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8
Napsal: 26 bře 2013 12:26
od trident
KDB píše:...co se týče pohodlí cestování, je 75 o mnoho lepší než P38. Na druhou stranu má jenom 1600kg na kouli, přívěs za ní bude o mnoho víc cítit a také má o mnoho horší průchodnost terénem
Vzduchu bych nebál - měch stojí 2500,- (měnil jsem je po 240000km a 17ti letech), repasovaný kompresor podobnou částku.
Ahoj, asi budu potrebovat sehnat mechy a kompresor. Muzu se zeptat, kde jsi to vsechno sehnal? Mam RR 2004 3.0 TD.
Predem dik za odpoved!
Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8
Napsal: 26 bře 2013 16:40
od Kokesek
Na L322 jsou trosku jine ceny. KDB pise o P38....
Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8
Napsal: 30 bře 2013 16:11
od trident
Kokesek píše:Na L322 jsou trosku jine ceny. KDB pise o P38....
Aha, tak to sorry, sel jsem na to pres vyhledavani. No a na L322 se daji nekde sehnat za slusne ceny? Jsem z Prahy, tak jestli muzu poprosit nekde v okoli?
Predem dik!