Stránka 1 z 1
D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Napsal: 13 čer 2012 09:16
od cvirik_ke
Zdravim, asi nie velmi zaujimava tema, ale zaujimaju ma nejake detaily. Planujem cestu autovlakom a preto sa chcem opytat na dve veci. Staci mi podvozok zaaretovat ako v pneuservise? Ide mi o to, aby sa stale nepokusal dorovnavat auto a aby mu z toho nesiblo... A co alarm, ako je na tom alarm a vibracie auta? V podstate je to asi rovnaka situacia ako na odtahovke, s tou uz mozno niektori skusenosti mate, tak dajte tipy.
Dik
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Napsal: 13 čer 2012 09:26
od MadTom
A určitě se do autovlaku vedeš na výšku? Mám takovej dojem, že to bylo docela omezující kritérium.
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Napsal: 13 čer 2012 09:57
od Sláma Karel
Určitě se nevejde, nevejde se ani Samurai natož D3. Myslím, že je tam výška 1,6 m nebo možná ještě míň.
K

Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Napsal: 13 čer 2012 10:14
od cvirik_ke
Dik chlapci, tento "detail" som si este neprestudoval... Tu su podmienky podla stranky slovakrail.sk :
"Prepravné a tarifné podmienky:
V špeciálnom dvojpodlažnom vozni sa budú prepravovať len osobné autá. Výška auta môže byť maximálne 1550 mm za predpokladu, že šírka strechy je do 1350 mm na hornej plošine. Na spodnej plošine je povolená výška maximálne 1500 mm a maximálna šírka vozidla smie byť do 1850 mm."
Takze autovlak je iba pre bruchoplazy..
A ako je to v pripade tej odtahovky? Cisto teoreticky... Dik
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Napsal: 13 čer 2012 10:24
od Acon
podľa mňa, ak vypneš kľúčik, podvozku je šumafuk čo sa s nim deje. Ak ho zasa zapneš, podvozok sa dorovná a ideš. Pokial ide o alarm, tak niektoré autá majú vypínač vnút. čidiel (napr kvôli psovi v aute) a otrasových kvôli odťahovke. No ja ak zamknem len kľúčikom, nie diaľkovým, tak sa mi alarm nezapne. No nemám DIII
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Napsal: 13 čer 2012 11:04
od MadTom
V případě odtahovky je to v pohodě, protože ta běžná nevozí auta ve dvou patrech nad sebou. Stejně by to mohlo být i s tím autovlakem, akorát by museli mít i jednopatrové vagóny - třeba takové, jak se na nich vozí tanky a podobné věci. Akorát by jich museli mít víc a to by zase bylo dražší, takže by to nejspíš nebylo konkurenceschopné.
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Napsal: 13 čer 2012 11:39
od cvirik_ke
Acon: Tak mojej Diskoske to jedno nie je a myslim, ze ani inym nie, ona sa dorovna, kedy si zmysli, aj vtedy ked je vypnuta a zamknuta a teda aj zaalarmovana.. A ten alarm nastudovany nemam, neviem, ci sa da cidlo polohy vypnut...
Tom: Na odtahovke mi staci auto zaaretovat do spodnej polohy a je hotovo? A co hovoris na ten alarm a snimac polohy /ak tam taky vobec je/, hm?
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Napsal: 13 čer 2012 16:03
od low
od 16.cervence by mely denni autovlaky do Kosic brat auta az do vysky 2m uprostred a 1,95 po stranach. zarazeni nakladniho vagonu na nase vyssi auta se zda byt dost velky problem

((
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Napsal: 13 čer 2012 17:05
od Acon
Tak odpoj baterku ak to auto celkovo dobre znáša.
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Napsal: 14 čer 2012 09:20
od cvirik_ke
low, to je super sprava, toto si musim overit.. dik
Acon - neviem ako to znasa, viem, ze sa ma nechat nejak uspat a potom to odpojis, ale ja som uplny laik a nevediet zist v Prahe z vlaku by bola asi celkom sranda, co povies? Som za nejaky bezny postup..

Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Napsal: 14 čer 2012 11:44
od Mahatma
U mé D3 když se podrží déle tlačítko zamykání na DO (blikající led na přístrojovce změní frekvenci blikání), tak se vypnou vnitřní čidla. Jak je to s otřesovými, to ale nevím.
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Napsal: 14 čer 2012 12:50
od cvirik_ke
No jo, ide o to, ci ich tam vobec mame..

Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Napsal: 15 čer 2012 15:26
od RudaK
Podvozek bych spustil do nákladového módu ( a tím se nic nedorovnává - prostě jsou měchy vyfouklé ) a alarm by se měl deaktivovat dvojím zmáčknutím posobě ( tak jsem to vždycky dělal,když jsem chtěl vyřadit alarm a fungovalo to

)
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Napsal: 16 čer 2012 00:35
od erik
RudaK píše:Podvozek bych spustil do nákladového módu ( a tím se nic nedorovnává - prostě jsou měchy vyfouklé ) a alarm by se měl deaktivovat dvojím zmáčknutím posobě ( tak jsem to vždycky dělal,když jsem chtěl vyřadit alarm a fungovalo to

)
....alarm asi ne , ale urcite deaktivujes 2x zapnutim dalkacem vnitrni pohybove senzory / delam to kvuli psum v aute/ a jeste se ti odemkne nadrz / cerpani pri zamklem aute/
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Napsal: 16 čer 2012 07:51
od RudaK
erik píše:....alarm asi ne , ale urcite deaktivujes 2x zapnutim dalkacem vnitrni pohybove senzory / delam to kvuli psum v aute/ a jeste se ti odemkne nadrz / cerpani pri zamklem aute/

todle je správný výklad

. Nicméně todle jsem udělal na trajektu na Island a nic nehoukalo

( teda asi ,já u toho nebyl bo nás zahnali nahoru a nic v autě po nasednutí nesignalizovalo ,že by se v průběhu plavby dělo.Ono bylo moře jak olej klidné

)
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Napsal: 17 čer 2012 16:20
od Mahatma
RudaK píše:a alarm by se měl deaktivovat dvojím zmáčknutím posobě ( tak jsem to vždycky dělal,když jsem chtěl vyřadit alarm a fungovalo to

)
To je zajímavé, mě to funguje dlouhým podržením, cca 10s.
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Napsal: 18 čer 2012 06:22
od cvirik_ke
Dik chlapci, v podstate si stacilo precitat navod a nemusel som to tu vytahovat. Ako pises Ruda, das to dole a alarm vyradis tym dvojstlacenim na ovladaci... a vnutorne senzory su asi za priplatok, alebo automaticky v HSE, ja na strope ten plastovy kryt nemam, mam tam iba zaslepene otvory pre ovladanie a vyduchy klimy /ak by tam bola/ a tie senzory maju byt pred tym.. a otrasovy snimac teraz hladat nemienim...

P.S.: este nemam odpoved zeleznic SR, ci bude Tomova info o zmene max. vysky vozidla na autovlaku realna..