Stránka 1 z 1
Studeny start
Napsal: 22 říj 2007 11:50
od Hunter
Jak se zacina ochlazovat, tak mi zacal Fredik po startu za studena - tedy rano, jakoby kuckat, trochu to houpe na otackomeru (opravdu trochu). Jak se rozjedu, je to OK, pak uz cely den taky. Ma nekdo tuchy, zda to je v poradku ci v "neporadu"

Napsal: 22 říj 2007 14:05
od Jan Kucera
zkus zmerit svicky
Napsal: 22 říj 2007 17:10
od Admin
To nevypadá na svíčky ale spíš na vstřikovač
Napsal: 22 říj 2007 17:37
od Hunter
Admin: To jsem prave slyset nechtel

Da se to diagnostikovat? Mate uz diagnostiku?
Napsal: 22 říj 2007 23:23
od De Lite
Já už mám za sebou výměnu 2 vstřikovačů - 1. byl tak na 100 tisících km, druhý teď, tj. na 138 tisících km. Ten druhý jsem měnil v servisu u Admina, dnes jsem si Freelandera vyzvednul - výměna vyšla na necelých 10 tisíc CZK včetně DPH. Vždy jsem závadu identifikoval tak, že začalo trvat chvíli, než při startování motor naskočil. Ten interval se pak zvětšuje až jednou nenastartuješ vůbec.
Napsal: 22 říj 2007 23:54
od Hunter
No k tomu bych nerad dospel, ze bych nekde nenastartoval, urcite v momente, kdy to budu nejmene potrebovat. To to nejde zjistit diagnostikou

Nebo jinak? Jinak me to snad startuje OK.
Napsal: 24 říj 2007 23:04
od Admin
Hunter píše:No k tomu bych nerad dospel, ze bych nekde nenastartoval, urcite v momente, kdy to budu nejmene potrebovat. To to nejde zjistit diagnostikou

Nebo jinak? Jinak me to snad startuje OK.
Jde to zjistit i jinak.
Napsal: 09 lis 2007 21:26
od Colombo
to Admin: no to ses teda rozepsal ...

(trochu mi to pripomnelo odborny vyklad pneumaticke faze divadelniho zazraku divadla Jary Cimrnama, kde se za zraku divaku premeni princezna zlatovlaska z muze zpet na krasavici / aneb / "Tam vzdycky sedi Maurenc

)
Napsal: 09 lis 2007 22:36
od Hunter
Ja si cim dal vic myslim, ze to je svickama, protoze jak je tepleji (cca 10 a vic) tak je v pohode, ale jak je vetsi zima, tak to dela, co jsem psal, ale pak uz po cely den ne. Treba je to jenom moje zbozne prani, aby to nebyly ty vstriky

Studený štart
Napsal: 09 bře 2011 20:02
od dzordzi
Poprosím o radu- Free 2.0Di98.
doteraz ráno štartoval na drnc- rozoberal sa štartér kvoli kontaktom cievky, sem-tam nezpínal.... dal sa naspet a odvtedy akosi horšie štartuje ráno ked je studený- asi tak po troch sekundách.
Kde by mohla byt chyba?
S motorom sa nehýbalo- nič iné sa nerobilo....

Re: Studeny start
Napsal: 10 bře 2011 09:49
od macejky1
No když jsi vyndaval startér tak asi v něm.
Zdá se ti, že teď točí hned od začátku stejně rychle jako před tím nebo je třeba pomalejší v rozběhu.
Prvně bych zkusil kontakty na starteru a taky utěsnění starteru když byl venku.
Re: Studeny start
Napsal: 10 bře 2011 09:52
od Miky_CZ
prvni rozebrat osmirglovat a dat zpatky kontakty, jak od starteru tak pro jistotu i od baterky, hlavne zem
to te nic nestoji akorat pul hodky casu
kdyz nepomuze tak pak muzes laborovat dal
Re: Studeny start
Napsal: 10 bře 2011 10:24
od MadTom
Ja píše Miky - očistit kontakty na silových kabelech mezi startérem a baterkou a to jak plus tak mínus. Ono občas stačí je lehce umazat při montáži a už nevedou pořádně. Pokud to nepomůže tak zkusit druhou baterku a pokud ani to nepomůže, tak startér znovu ven a zkontrolovat, co je v něm špatně. Mě se u jednoho auta stalo, že drhnul rotor startéru o stator, točilo to pomalu, ale točilo a autorizovaný servis chtěl rozebírat vstřikovací čerpadlo, respektive jeho ovládání.

Re: Studeny start
Napsal: 10 bře 2011 18:06
od dzordzi
Dík pánové....

musíme to skontrolovat...
sakra už som mal aj podozrenie či nejako-niekde odvtedy jak sa hýbalo s nejakými hadicami nanasáva vzduch a nepadá nafta. lebo
dlhšie točí iba ráno ked je studený motor ale potom už celý den ide na brnk