Stránka 1 z 1
TATRA Experience
Napsal: 10 úno 2012 09:28
od Acon
Ide niekto? Ja si pôjdem zajazdiť asi toho 15.3. Múzeum, kto nebol, doporučujem, majú tam nádherné kúsky.
Ja som dostal pozvánku a neviem do akej miery je to verejné, no typujem, že nebude problém prihlásiť sa pod nejakou firmou, ktorá sa bude tváriť ako potenciálny zákazník.
https://secure.eventassistent.de/Regist ... BKbYw7lKOA**" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tatra.cz/nakladni-automobily ... a-phoenix/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: TATRA Experience
Napsal: 10 úno 2012 12:10
od vizos
Tak sem si tu registraci četl a vypadá to dobře =). Jenom nevím co bych ji tam napsal do te registrace.
Re: TATRA Experience
Napsal: 10 úno 2012 12:18
od RudaK
Zaspali dobu . Třeba bych u Tatry zůstal a neměl teď tu německou Liazku ( MAN )

Re: TATRA Experience
Napsal: 10 úno 2012 13:39
od Acon
Tak oni ju zaspali aj tak. To, že na to postavili výbehovú kabínu DAFu z toho nespraví BEST TOP Truck. Hlavne ak je to široko ďaleko najdrahšia 4x4, 6x6 a 8X8. Motor dobre (IVECO&Cummins&DAF) , môže byť, prevodovka osvedčená 16ka od ZF no podvozok zostal čo bol, takže pneu z neustálim prezúvaním a obracaním stále vydržia tak 1/2 z toho čo na tuhých nápravách. Faktom zostáva, že na truck-trial to bude stále najlepší podvozok no kto už dnes jazdí trial napr. s domiešavačom a pod.
Re: TATRA Experience
Napsal: 10 úno 2012 14:39
od visby
ono je to super platforma do terenu (obytacik napriklad), ale terajsie komercne nakladne auta najazdia v terene minimum...
Re: TATRA Experience
Napsal: 10 úno 2012 20:38
od Acon
ono je to celkovo také príjemnejšie na nerovnostiach ako tuhé nápravy, no čo z toho, že po ekonomickej stránke je to naprd.
Re: TATRA Experience
Napsal: 11 úno 2012 10:56
od RudaK
Acon píše:ono je to celkovo také príjemnejšie na nerovnostiach ako tuhé nápravy, no čo z toho, že po ekonomickej stránke je to naprd.
No myslím,že výrobci pneumatik mají jiný názor ...( víc pneumatik - větší zisk )

Re: TATRA Experience
Napsal: 11 úno 2012 11:22
od komin
Tak ale ten system king frame prave riesi to ze polnapravy su stale rovno nezavisle na zatazeni vozidla.
Re: TATRA Experience
Napsal: 11 úno 2012 12:53
od visby
komin píše:Tak ale ten system king frame prave riesi to ze polnapravy su stale rovno nezavisle na zatazeni vozidla.
a aka je trajektoria naprav ked pruzia?;-) stale sa bude jedna cast gumy zjazdovat viac...
Re: TATRA Experience
Napsal: 11 úno 2012 13:28
od komin
To mas pravdu ale v porovnani ked som na vojenskej osemkolke za rok trikrat otacal gumy je to vyrazny posun nie.
Re: TATRA Experience
Napsal: 11 úno 2012 22:20
od Acon
king frame neking frame, stále to na prázdno stojí tak a naložené onak. Aj keď to teraz nie je také výrazné ako v minulosti.
Re: TATRA Experience
Napsal: 12 úno 2012 02:18
od visby
komin píše:To mas pravdu ale v porovnani ked som na vojenskej osemkolke za rok trikrat otacal gumy je to vyrazny posun nie.
to hej, ale rozdiel oproti "nasadim a za 80t km vymenim" je stale;-)
v kazdom pripade by som radsej otacal gumy ako sa v terene kyval zo strany na stranu;-)
Re: TATRA Experience
Napsal: 12 úno 2012 07:54
od Acon
v teréne ich otáčať nemusíš. Na stavbách som jazdil keď sme v Doprastave porovnávali pracovnú výkonnosť Tatra vs IVECO a je fakt, že naprázdno to s Tatrou bolo také komfortnejšie. No Tatra 6x6 nakladala max 16t a Iveco 6x6 25t takž enaprázdno to takmer vôbec nepružilo.