Stránka 1 z 1
TD4 - žhaviče
Napsal: 23 led 2012 13:54
od Fojcek
Chlapy kde najdu žhaviče na TD4-ce? A co všechno musím sundat, abych se k jejich výměně prokousal? Díky
Re: TD4 - žhaviče
Napsal: 29 led 2012 20:22
od Fojcek
No tak sem to dneska pokoumal rozebral a nic.... Předpokládám, že žhavící svíčka je součást toho vstřikovacího tělesa, jináč už nevim. Vyndal jsem to těleso, opatrně rošrouboval a když jsem viděl ten pajšl, tak jsem to radši zase zavřel a se spocenou prdelí to dal dohromady a doufal, že to bude ještě fungovat(naštěstí funguje). Prostě bych jen potřeboval vědět, jestli ta svíčka je opravdu v tom vstřiku a jestli, když se pustím do podrobnější rozborky toho vstřiku nehrozí nějaká zrada. Omlouvám se, že mám možná pro někoho stupidní dotaz, ale ještě jsem neměl tu čest, takhle kuchat naftový auto a nerad bych se dopustil nějakýho amatérismu...
Re: TD4 - žhaviče
Napsal: 30 led 2012 08:00
od cesta
Měly by být tady..........viz.obr
Re: TD4 - žhaviče
Napsal: 30 led 2012 11:40
od vlabar
a bude vypadat nějak takto ...
Re: TD4 - žhaviče
Napsal: 30 led 2012 18:59
od Fojcek
cesta: díky, toto jsem potřeboval! Už to mám vyměněné, hned je to jiná práce, když člověk ví, kam má lézt...
Re: TD4 - žhaviče
Napsal: 31 led 2012 09:00
od belah
Som tu nový, auto špatne štartuje pri -10 a viac /-20 už vôbec/, čo všetko je potrebné odmontovať aby sa človek dostal k žhavičom na TD4 r. 2001. V servise LR v Poľsku mi hovorili, že k jednému sa dostanem až po odmontovaní nejakej pumpy

. Cenu výmeny aj s materiálom udávali na 400 až 500 Zl. Trápiť sa sám alebo to nechať na nich?
Re: TD4 - žhaviče
Napsal: 31 led 2012 20:25
od Fojcek
Ale prd, je to hračka, sundáš kryt motoru, pak sundáš takovou dvojtrubku sání (odděláš hadice a drží to myslím na dvou šroubech), pak sundáš ty kolena sání (asi 12 šroubů, jeden konektor a odděláš přívod k egr ventilu) celý to sundáš a už vidíš žhaviče. Všechny šli vyndat bez problému. Pozor jen aby ti bordel nenapadal do sání. Celá akce mi zabrala necelou hodinku.
Re: TD4 - žhaviče
Napsal: 01 úno 2012 07:59
od belah
Fojcek píše:Ale prd, je to hračka, sundáš kryt motoru, pak sundáš takovou dvojtrubku sání (odděláš hadice a drží to myslím na dvou šroubech), pak sundáš ty kolena sání (asi 12 šroubů, jeden konektor a odděláš přívod k egr ventilu) celý to sundáš a už vidíš žhaviče. Všechny šli vyndat bez problému. Pozor jen aby ti bordel nenapadal do sání. Celá akce mi zabrala necelou hodinku.
Ďakujem
Re: TD4 - žhaviče
Napsal: 02 úno 2012 12:58
od Allan
Ahoj pořád jsem se chystal ,že nechám vyměním žhavičky na mým Freečku 2.0 DI a teď jsem v prdeli .Zrovna když ho nejvíc potřebuji tak nemohu nastartovat

Dokud neuhodily mrazy tak jsem startoval na poprvé a teď při těch mrazech nemám nárok.

Re: TD4 - žhaviče
Napsal: 02 úno 2012 18:35
od Dawe23
Allan píše:Ahoj pořád jsem se chystal ,že nechám vyměním žhavičky na mým Freečku 2.0 DI a teď jsem v prdeli .Zrovna když ho nejvíc potřebuji tak nemohu nastartovat

Dokud neuhodily mrazy tak jsem startoval na poprvé a teď při těch mrazech nemám nárok.

Taktez,ale predvcerejskem mi to nedalo(jelikoz starty horsi a horsi pritom zima vetsi a vetsi) tak sem zajel do dilny vymenil zhavice pricemz sem zjistil ze nezhavil uz ani jeden

rozdil je kazdopadne poznat.
Re: TD4 - žhaviče
Napsal: 03 úno 2012 13:39
od belah
Prosím ešte o radu. Žhaviče meniť pri studenom alebo teplom motore? Počul som že pri výmene múže nastať obrovský problém - ulomenie žhaviča. Je to pravda?
Re: TD4 - žhaviče
Napsal: 08 úno 2012 17:31
od tagr
studeném
Re: TD4 - žhaviče
Napsal: 08 úno 2012 20:22
od belah
Tak som to nechal na servis /robota 30€/, zo starých nefachčil ani jeden, dnes ráno / skoro - 20/ 2x nažhavil, otočil kľúcom a v sekunde naštartované, Paráda
