Stránka 1 z 1

Free 1 (2005) zatáčí ztuha

Napsal: 05 srp 2011 11:37
od finger
Ahoj fríčkaři - poradte, mám Td 4 2005 najeto 90000km a klasika - při couvání na plnej rejd to jde ztuha, hodně ztuha. Nicméně vyměnil jsem visko (nový díl) a změna se nekoná. Auto se chová stejně. Mám obavu aby neodešly další komponenty (IRD,atd). Mám to auto měsíc a jsem z toho docela špatnej. Motor super. V servisu mi řekli, že to budou dělat gumy. Vzádu jsou nový zimáky a ve předu univerz. mírne sjeté. Nechce se mi tomuto tvrzení věřit. Poradte kdo můžete - dík Zdeněk :cry

Re: freelander 2005

Napsal: 05 srp 2011 11:46
od ssang
finger píše:Ahoj fríčkaři - poradte, mám Td 4 2005 najeto 90000km a klasika - při couvání na plnej rejd to jde ztuha, hodně ztuha. Nicméně vyměnil jsem visko (nový díl) a změna se nekoná. Auto se chová stejně. Mám obavu aby neodešly další komponenty (IRD,atd). Mám to auto měsíc a jsem z toho docela špatnej. Motor super. V servisu mi řekli, že to budou dělat gumy. Vzádu jsou nový zimáky a ve předu univerz. mírne sjeté. Nechce se mi tomuto tvrzení věřit. Poradte kdo můžete - dík Zdeněk :cry
Pokud máš na každé nápravě jiné gumy, tak je pravděpodobné, že jejich obvod není stejný a mohlo by to tím klidně být. Všechna čtyři kola by měla mít obvod stejný, jinak se to pere a následně to může být příčina zkrácení životnosti agregátů.

Re: freelander 2005

Napsal: 05 srp 2011 15:59
od tagr
U všech 4 kolek platí nekompromisní pravidlo stejně velkých gum a to co ty máš nazuto je děs. Pokud jezdíš málo ( cca 10 000 km ročně) a ne do terénu jezdi jen na zimních ,jinak holt točit gumy a přehazovat je i na vzájem na nápravách U free se předek sjíždí o něco víc než zadek.
Pokud ti to jde z tuha zastav se u někoho kdo to dělá a musí se to posoudit a prolést. Vyjde ti tolevněji než agregáty.

Re: freelander 2005

Napsal: 05 srp 2011 19:59
od dzordzi
:Ale fuuj: Tý koxxo tak to je veru sila... Jednoznačne treba mat rovnaké všetky 4 gumy!!!!!! a Freelander je na to obzvlášt háklivý- dokonca musí byt aj rovnaký dezén!!! nesmú byt vzadu zešlahané a vpredu lepšé. Aj v knihe sa to píše že sa majú častejšie obmienat z predu do zadu. A tak isto musia byt rovnako nafúkané- Velmi zle je ked niekomu popúštajú gumy a stále dofukuje-časom to narobí paseku... visco, ird, diferák, atd... :wait